  • 1. Data: 2010-06-02 07:50:20
    Temat: Autoryzacja (blokada srodków) karty kredytowej - jak jest realizowana
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Panowie, powiedzcie prosze jak jest realizowana preautoryzacja
    (rezerwacja środków) karty kredytowej zakladajac ze mam dostepne dane:
    numer karty
    date waznosci
    kod ccv
    Do czego zmierzam, mam do oprogramowania system w ktorym rezerwacja
    powinna byc sprzegnieta z sprawdzeniem karty kredytowej i blokada
    srodków - tak jak jest to realizowane w przypadku wypozyczalni
    samochodów i hoteli. Wiem jak sprawa wyglada w przypadku _platnosci_
    internetowych - wybieram jedna z firm (polcard etc.) oprogramowuje
    interfejs i wszystko gra. Czy fakt ze teraz obslugiwana bylaby tylko
    rezerwacja srodków cos zmienia?

  • 2. Data: 2010-06-03 12:30:24
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    spammtrapp <g...@...necie> dared to write:
> [...]
    > internetowych - wybieram jedna z firm (polcard etc.) oprogramowuje
    > interfejs i wszystko gra. Czy fakt ze teraz obslugiwana bylaby tylko

    Tak. Musisz mieć funkcje:

    - obciążenia karty w momencie dokonywania zapłaty albo po upływie okreslonego czasu;
    - ręcznego obciążenia karty na tej samej autoryzacji;
    - zmiany kwoty obciążenia na tej samej autoryzacji (= obciążenia na inną kwotę niż
    autoryzowana);
    - zdjęcia blokady.

    To wszystko w sposób zrozumiały dla średnio inteligentnego sprzedawcy i dla mniej niż
    inteligentnego klienta (takiego który nie rozumie różnicy między autoryzacją a
    obciążeniem).

    Jest coś co pominąłem?

    k.