  • 1. Data: 2013-05-26 13:59:07
    Temat: Awaria KK mBanku?
    Od: assembea <a...@i...pl>

    Wczoraj wieczorem nie dało się zapłacić KK przez ecard, ani przez platnosci.pl. Dzis
    w sklepie "Transakcja odrzucona. Brak środków", chociaż środki są... Czy Wasze KK
    mBanku (MasterCard World) działają?

  • 2. Data: 2013-05-26 14:23:21
    Temat: Re: Awaria KK mBanku?
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 13:59:07 UTC+2 użytkownik assembea napisał:
    > Wczoraj wieczorem nie dało się zapłacić KK przez ecard, ani przez platnosci.pl.
    Dzis w sklepie "Transakcja odrzucona. Brak środków", chociaż środki są... Czy Wasze
    KK mBanku (MasterCard World) działają?

    Paypass godzine tem przeszedł ale to oczywiście inna historia (offline)

  • 3. Data: 2013-05-27 13:10:42
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

> [...]
    > platnosci.pl. Dzis w sklepie "Transakcja odrzucona. Brak środków", chociaż
    > środki są... Czy Wasze KK mBanku (MasterCard World) działają?

    Nie wiem o której 26go próbowałeś, ale był komunikat: 'Informujemy o nadchodzącej
    przerwie technicznej, zaplanowanej na najbliższy weekend, która nastąpi w nocy z 25
    na 26 maja br. w godzinach 01.00 - 10.30 przez wszystkie kanały dostępu.
    Autoryzacje transakcji kartowych będą niedostępne w godzinach 02.00 - 10.30.'

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 4. Data: 2013-05-27 15:18:27
    Od: assembea <a...@i...pl>