-
11. Data: 2002-08-22 21:54:27
Temat: Re: Awaria terminala
Od: "Metaxa" <m...@s...pl>
> Tak czy owak zelazko nie jest niezbedne, wlasciwie chyba kazdy
> acquirer przyjmie odreczny kwit odbity z karty (z wpisanymi danymi
> sklepu oraz oczywiscie podpisem uzytkownika karty). Nawet jesli
> bedzie to bez autoryzacji - tyle ze wtedy sklep nieco bardziej
> ryzykuje (taka transakcje traktuje sie jako wykonana z fizyczna
> obecnoscia karty, nie jako *O). No i jest tu troche zachodu.
>
> Najprosciej to chyba olowkiem czy czyms takim zrobic odbitke z karty.
>
> Prowizje podobno nieco wieksze?
>
> Zakladam, ze sklep zna tresc umowy z acquirerem.
My sobie tutaj tak gadu gadu, a niestety, przy zakładaniu terminali, brakuje
odpowiedzniego (pełnego) przeszkolenia obsługi.
Pamietam, jak u mnie w banku, gdzie pracowałem, zakladali pierwsze
terminale, kilka zdawkowych instrukcji i to wszystko.
Więc czego tu wymagać od pracownika stacj benzynowej na przykład?
--
Pozdrawiam,
Metaxa (http://www.ja-na-pyrypy.prv.pl)
"Obowiązkiem Boga jest wybaczyć Bin Ladenowi.
Naszym obowiązkiem jest zaaranżować ich spotkanie"
-
12. Data: 2002-08-23 11:29:37
Temat: Re: Awaria terminala
Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
"Metaxa" <m...@s...pl> writes:
> My sobie tutaj tak gadu gadu, a niestety, przy zakładaniu terminali, brakuje
> odpowiedzniego (pełnego) przeszkolenia obsługi.
> Pamietam, jak u mnie w banku, gdzie pracowałem, zakladali pierwsze
> terminale, kilka zdawkowych instrukcji i to wszystko.
> Więc czego tu wymagać od pracownika stacj benzynowej na przykład?
Dobry pracownik powinien sam sie interesowac szczegolami swojej pracy.
--
Krzysztof Halasa
Network Administrator
-
13. Data: 2002-08-23 18:45:57
Temat: Re: Awaria terminala
Od: "Marcin I." <b...@a...pl>
Tajemniczy(a) "Metaxa" <m...@s...pl> wystukał(a) na klawiaturze parę
literek w wiadomości news:ak3mjo$dm6$1@topaz.icpnet.pl...
> Więc czego tu wymagać od pracownika stacj benzynowej na przykład?
Pracownik stacji wie wiecej od pani ktora mowi ze pracuje w banku ;)