  • 11. Data: 2002-08-22 21:54:27
    Temat: Re: Awaria terminala
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > Tak czy owak zelazko nie jest niezbedne, wlasciwie chyba kazdy
    > acquirer przyjmie odreczny kwit odbity z karty (z wpisanymi danymi
    > sklepu oraz oczywiscie podpisem uzytkownika karty). Nawet jesli
    > bedzie to bez autoryzacji - tyle ze wtedy sklep nieco bardziej
    > ryzykuje (taka transakcje traktuje sie jako wykonana z fizyczna
    > obecnoscia karty, nie jako *O). No i jest tu troche zachodu.
    >
    > Najprosciej to chyba olowkiem czy czyms takim zrobic odbitke z karty.
    >
    > Prowizje podobno nieco wieksze?
    >
    > Zakladam, ze sklep zna tresc umowy z acquirerem.

    My sobie tutaj tak gadu gadu, a niestety, przy zakładaniu terminali, brakuje
    odpowiedzniego (pełnego) przeszkolenia obsługi.
    Pamietam, jak u mnie w banku, gdzie pracowałem, zakladali pierwsze
    terminale, kilka zdawkowych instrukcji i to wszystko.
    Więc czego tu wymagać od pracownika stacj benzynowej na przykład?

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa (http://www.ja-na-pyrypy.prv.pl)

  • 12. Data: 2002-08-23 11:29:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Metaxa" <m...@s...pl> writes:

> [...]
    > terminale, kilka zdawkowych instrukcji i to wszystko.
    > Więc czego tu wymagać od pracownika stacj benzynowej na przykład?

    Dobry pracownik powinien sam sie interesowac szczegolami swojej pracy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 13. Data: 2002-08-23 18:45:57
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "Metaxa" <m...@s...pl> wystukał(a) na klawiaturze parę
    literek w wiadomości news:ak3mjo$dm6$1@topaz.icpnet.pl...

    > Więc czego tu wymagać od pracownika stacj benzynowej na przykład?

    Pracownik stacji wie wiecej od pani ktora mowi ze pracuje w banku ;)