  • 1. Data: 2012-10-08 13:58:33
    Temat: Awaria w Alior Sync
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W Syncu właśnie trwa awaria. Próba zapłacenia na Allegro przez 'Płacę z Alior Sync'
    kończy się pobranie środków z konta a po stronie Allegro transakcja anulowana.
    Właśnie składam reklamację.

  • 2. Data: 2012-10-08 17:45:33
    Temat: Re: Awaria w Alior Sync
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-08 13:58, Piotr Hołda pisze:
    > W Syncu właśnie trwa awaria. Próba zapłacenia na Allegro przez 'Płacę z Alior Sync'
    kończy się pobranie środków z konta a po stronie Allegro transakcja anulowana.
    Właśnie składam reklamację.

    Miałem tak kilka dni temu - przy akceptowaniu transakcji nagle pojawił
    się błąd i mnie wylogowało. Kasa zeszła 2x ale po ~15 minutach wpłata
    została anulowana na allegro i można ją było wypłacić. W sumie to jakoś
    szczególnie nie płakałem, kasa na drugi dzień była do mojej dyspozycji,
    a 5% zwrotu poszło 2x ;)

  • 3. Data: 2012-10-08 17:46:30
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-08 17:45, osa pisze:

> [...]
    > została anulowana na allegro i można ją było wypłacić. W sumie to jakoś
    > szczególnie nie płakałem, kasa na drugi dzień była do mojej dyspozycji,

    "Kasa zeszła 2x" czyt. zapłaciłem drugi raz ;)

  • 4. Data: 2012-10-08 17:56:05
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 października 2012 17:45:24 UTC+2 użytkownik osa napisał:

> [...]
    >
    > się błąd i mnie wylogowało. Kasa zeszła 2x ale po ~15 minutach wpłata
    >
    > została anulowana na allegro i można ją było wypłacić.

    Ja mam na Allegro transakcję anulowaną ale ani na Allegro ani w Syncu kasy nie widzę.
    Spróbuję zapłacić jeszcze raz. Na szczęście kwota niewielka.

  • 5. Data: 2012-10-08 18:17:57
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-08 17:56, Piotr Hołda pisze:
    > Ja mam na Allegro transakcję anulowaną ale ani na Allegro ani w Syncu kasy nie
    widzę. Spróbuję zapłacić jeszcze raz. Na szczęście kwota niewielka.

    Teraz widzę, że ta felerna transakcja ma status "Wycofana", ale zaraz po
    felernym płaceniu miała na pewno status "Anulowana" i status zmienił się
    po jakimś niedługim czasie. Więc pewnie jak się system połapie, że Sync
    przekazał kasę do transakcji anulowanej to się zmieni w wycofaną. Kasa
    pojawia się w PayU -> Saldo i wypłata środków i tam można zlecić wypłatę
    na swoje konto.

  • 6. Data: 2012-10-09 11:46:34
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    W Syncu właśnie trwa awaria. Próba zapłacenia na Allegro przez 'Płacę z
    Alior Sync' kończy się pobranie środków z konta a po stronie Allegro
    transakcja anulowana. Właśnie składam reklamację.
    ---------------------------
    A ja przed chwilą chciałem zapłacić za doładownie i:
    Wystąpił błąd
    Dyspozycja nie może być zrealizowana z zadanymi parametrami

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 7. Data: 2012-10-09 11:56:50
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > A ja przed chwilą chciałem zapłacić za doładownie i:
    > Wystąpił błąd
    > Dyspozycja nie może być zrealizowana z zadanymi
    > parametrami

    hehe, i nagle po moim poscie zniknela mozliwosc placenia z "AS" :)
    chowamy glowe w piasek?! :)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 8. Data: 2012-10-09 11:59:25
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > hehe, i nagle po moim poscie zniknela mozliwosc placenia z "AS" :)
    > chowamy glowe w piasek?! :)

    pomylka, mozliwosc placenai byla.
    skasowalo mi za jeden kod 5x

    masakra.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 9. Data: 2012-10-09 12:02:09
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

> [...]

    > się błąd i mnie wylogowało. Kasa zeszła 2x ale po ~15 minutach wpłata
    >
    > została anulowana na allegro i można ją było wypłacić.

    Zgadza się. Kasa trafiła na konto w Płatnościach Allegro i można ją sobie wypłacić.

    > szczególnie nie płakałem, kasa na drugi dzień była do mojej dyspozycji,
    >
    > a 5% zwrotu poszło 2x ;)

    Ano zobaczymy. Może niedługo zaczną się tu pojawiać alerty w stylu: "Przelewać na
    Allegro! Kasa wraca!" :)

  • 10. Data: 2012-10-09 12:56:21
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Też za neostrade dwie proby i blad