  • 1. Data: 2012-05-03 14:27:16
    Temat: Awaria w mBanku i Multi
    Od: " " <a...@g...pl>

    Na szczęście mnie ominęło, ale:

    http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,11655403,Awari
    e_w_Multibanku_i_mBanku___Z_mojego_konta_zniknelo.ht
    ml

  • 2. Data: 2012-05-03 14:45:46
    Temat: Re: Awaria w mBanku i Multi
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-03, <a...@g...pl> wrote:

    > Na szczęście mnie ominęło, ale:
    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,11655403,Awari
    e_w_Multibanku_i_mBanku___Z_mojego_konta_zniknelo.ht
    ml

    Potwierdzam. Wygląda to jakby system po prostu "zamknął" kredyty
    odnawialne. W takich przypadkach te "dziwne" opłaty to właśnie
    częściowa opłata za prowadzenie rachunku no i odsetki.

    Mnie akurat ten problem nie ruszył, bo mam nadwyżkę, ale jak
    ktoś ma kredyt "w użyciu" to dzisiaj się mógł nieźle zestresować.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2012-05-03 20:59:51
    Od: "UARS" <u...@o...pl>

> [...]
    >
    > Mnie akurat ten problem nie ruszył, bo mam nadwyżkę, ale jak
    > ktoś ma kredyt "w użyciu" to dzisiaj się mógł nieźle zestresować.

    Hehe, 21:00 a po kredycie ani śladu.
    Dobrze że nie wybierałem kasy z bankomatu, bo bym sie lekko zdenerwował.
    Mam nadzieję że informatycy do jutra sobie poradzą, chociaż to chyba jakaś
    grubsza sprawa.
    Swoją drogą to współczuje tym programerom - pewnie ściąganym w trybie pilnym
    z urlopów...

    UARS

  • 4. Data: 2012-05-03 22:24:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-03, UARS <u...@o...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > grubsza sprawa. Swoją drogą to współczuje tym programerom - pewnie ściąganym

    Komunikat:

    "Przepraszamy za niedogodności i informujemy, że środki zostaną przywrócone
    do 5 maja br."

    Jak to był błąd który po prostu ładnie pozamykał kredyty, to pewnie muszą
    ręcznie poprzywracać parametry każdej osobie która miała kredyt. :)
    I przywrócić pobrane opłaty itd. Zapewne cała centrala będzie miała
    co robić.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2012-05-03 23:05:57
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości grup

> [...]

    ręcznie poprzywracać parametry każdej osobie która miała kredyt. :)
    I przywrócić pobrane opłaty itd. Zapewne cała centrala będzie miała

    Weźcie pod uwagę, że nie u wszystkich się wysypało. Patrząc po rachunkach,
    do których mam dostęp, to na żadnym się kredyt odnawialny nie wysypał, ani w
    Multi, ani w m. Więc może zasięg awarii nie jest bardzo duży.

  • 6. Data: 2012-05-04 00:56:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojciech Bancer wrote:
    > "Przepraszamy za niedogodności i informujemy, że środki zostaną przywrócone
    > do 5 maja br."

    uuu, wyglada, ze sporo maja do odtworzenia

  • 7. Data: 2012-05-04 07:56:20
    Od: "paul" <p...@g...pl>

    Niezłe jaja :D

    Wczoraj wyparował mi KO na 40 kPLN, potem przyszła wiadomość, że naprawią do
    5 maja.
    Dziś ...mam ofertę dla ciebie na Kredyt odnawialny/podwyższenie limitu do
    20kPLN !!!

    Dodatkowo zmienili mi typ rachunku z intensive na classic, a w wyciągu pdf
    przesłanym mailem wczoraj mam prawidłowo rachunek z KO, ale z
    oprocentowaniem zwykłego overdraftu (20%) zamiast jak dobrze pamiętam
    11,5%...

    paul.

  • 8. Data: 2012-05-04 10:10:21
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <jnvr28$j1j$1@inews.gazeta.pl>
    paul <p...@g...pl> wrote:

    > Niezłe jaja :D

    > Wczoraj wyparował mi KO na 40 kPLN, potem przyszła wiadomość, że naprawią do
    > 5 maja.

    U mnie w komunikacie obiecywali, że przywrócą do 4.05.2012...

    I faktycznie naprawili. ;-> A w zasadzie naprawiają, bo kredyt wrócił,
    ale pierwotnie z prowizją za uruchomienie (LOL), którą po jakimś
    czasie anulowali (w trakcie gdy pisałem tego posta).

    Zastanawiają mnie jeszcze pozostające dwie operacje:
    ODSETKI - OBCIĄŻENIE
    ROZL. OPROC. DEBETU 03-05-2012

    ODSETKI - OBCIĄŻENIE
    ROZL. OPROC. UJEMN. 02-05-2012

    Czy jedna z nich nie jest oprocentowaniem niedozwolonego salda
    ujemnego na rachunku, z dnia gdy nie był dostępny kredyt odnawialny.

    --
    Jacek Politowski

  • 9. Data: 2012-05-04 12:09:08
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Mnie akurat ten problem nie ruszył, bo mam nadwyżkę, ale jak
    > ktoś ma kredyt "w użyciu" to dzisiaj się mógł nieźle zestresować.

    U mnie było tak, że zniknął kredyt odnawialny, ale nie pobrało mi żadnych
    prowizji.
    Dzisiaj w historii pojawiły się trzy operacje:
    1. ZAMKNIĘCIE RACHUNKU - WYPŁATA
    2. OTWARCIE RACHUNKU LIM KRED: LIM xxx (z opłatą 0zł)
    3. OTWARCIE RACHUNKU - WPŁATA
    Nieźle musiało im się coś posypać, że aż musieli się uciekać do takiej
    sztuczki by rozwiązać problem..

  • 10. Data: 2012-05-04 14:46:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 May 2012 12:09:08 +0200, AS napisał(a):

> [...]
    > 3. OTWARCIE RACHUNKU - WPŁATA Nieźle musiało im się coś posypać, że aż
    > musieli się uciekać do takiej sztuczki by rozwiązać problem..

    Chodzi o pieniądze (czasami nie małe) i dostęp do nich, więc IMO pewnie
    to była najszybsza i najpewniejsza metoda, więc po co kombinować. Jak się
    pożar zgasi to na spokojnie będzie można dociekać gdzie i co się posypało.

    --
    xbartx