  • 11. Data: 2007-11-14 22:59:48
    Temat: Re: Awizo gotówki w banku
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:fhfu8v$mfh$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    >
    > Jednakże jesli klient nie przyjdzie do oddziału, prowizja "zadziała".

    Zgoda, ale przyznasz, że nie ma logiki w tym, żeby za podwójną pracę
    kasjerki nic nie brać, natomiast za jej nieangażowanie brać prowizję. :)

    Piotr

  • 12. Data: 2007-11-14 23:09:24
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Zgoda, ale przyznasz, że nie ma logiki w tym, żeby za podwójną pracę
    > kasjerki nic nie brać, natomiast za jej nieangażowanie brać prowizję. :)

    Nie wydaje mi się to całkiem absurdalne, jakieś uzasadnienie to ma. Można to
    rozpatrywać choćby jako zabezpieczenie przed jajcarzami, którzy by się
    awizowali po milionie dziennie. Pomijam już kwestie planowania napadów itp.
    :-) Zapewne jak już klient przyjdzie do oddziału to istnieje jakiś mechanizm
    rezygnacji z prowizji, a jeśli nie istnieje to już braki w inteligencji
    układajacych te procedury postępowania. Nawet jednak jeśli nie istnieje, to
    taka operacja wypłata/wpłata też jest w praktyce zazwyczaj bezgotówkowa.

    marekz

  • 13. Data: 2007-11-15 08:30:31
    Od: "jkolinna" <k...@w...plNOSPAM>

    > Visa Electron bank?;-)))
    >
    > --

    VE jest oddziałem internetowyn VW banku.
    Więcej na mojej stronie

    jkolina

  • 14. Data: 2007-11-15 10:29:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> writes:

    > Podobnie omijało się obowiązującą w PKO BP opłatę za pobranie
    > z konta kwoty mniejszej niż x złotych - wypłacało się więcej,
    > a za chwilę wpłacało różnicę.

    Pod warunkiem, że się miało tyle na koncie.

    MJ

  • 15. Data: 2007-11-15 18:29:55
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "jkolinna" <k...@w...plNOSPAM> napisał w wiadomości
    > powyżej 50 tyś euro.
    > Wyjątkiem jesst VE bank

    Mosz recht Kolina. U ciebie trza awizować nawet 10 ojro.
    jakiś ty jes nudny

  • 16. Data: 2007-11-15 19:05:56
    Od: "jkolinna" <k...@w...plNOSPAM>

    > Mosz recht Kolina. U ciebie trza awizować nawet 10 ojro.
    > jakiś ty jes nudny

    Nie zgadzam się.
    Uważam, ze VW jest najlespzy w tej sytuacji i należy o tym powiadmoić

    jk