  • 1. Data: 2013-02-11 12:10:22
    Temat: B*H, jak fajno
    Od: tajnos <t...@s...pl>

    Gdzieś pod koniec stycznia a może na poczatku lutego otrzymałem
    powiadomienie o zmianie w cenniku.
    Powiadomienie miało datę sprzed ~miesiąca a reklamy wyświetlające się
    bezpośrenio w tej samej sesji - daty aktualne. Oczywiście na konto loguje
    się dosyć regularnie 10-20 razy miesięcznie - nawet zrzuty ekranu sobie
    zrobiłem na pamiątkę :)

    Cennik tak zagmatwany (poprzeplatane tabelki, a wszedzie pełno gwiazdek) że
    na pierwszy rzut oka widać, że będzie drożej, ale weź to analizuj. Klasyka.

    Gdzies w lutym, na wyciągu doliczyłem się gdzię ~65 zł opłat za:
    - "prowadzenie" konta Se*am
    - przelew do zus, US
    - ze 2 jakieś tam allego
    - i kilka na konto żony (tez w B*H) - przelewam na konto żony by na frmowym
    koncie nie syfic płatnościami kartą za marchewkę (ja nie mam karty od
    firmowego).

    Dodając do tego konto żony (~10-12zł) - tylko po to by nie płacić z
    firmowego za żarcie kartą (debetową, bez debetu - bo nie chciałem).

    wychodzi jakieś 85-90 zł miesięcznie za firmowe konto na którym robię kilka
    przelewów miesięcznie, nieoprocentowane, bez sensownych lokat itd.

    Założyłem w mer*tuM, "bezpłatne" - jak zawsze :),
    w piątek 8.02. wieczorem (~19:00) wysyłam na start przelew z B*H do mer*tuM
    ("przelew zrealizowany"),
    jest 11.02 ..czekam właśnie, 11:59 brak, 12:00 brak, 12:02 JEST!

    Niestety, dziękuję ci B*H,
    z takimiu cenami i takim czasem przelewów (i tylko w dni robocze),
    po 11 latach czas na ADIEU!

  • 2. Data: 2013-02-11 12:18:31
    Temat: Re: B*H, jak fajno
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "tajnos" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ("przelew zrealizowany"),
    > jest 11.02 ..czekam właśnie, 11:59 brak, 12:00 brak, 12:02 JEST!

    Załóż jeszcze oszczednosciowe - poki co jest 5%

    > Niestety, dziękuję ci B*H,
    > z takimiu cenami i takim czasem przelewów (i tylko w dni robocze),
    > po 11 latach czas na ADIEU!

    Bo elixir "chodzi" tylko w dni robocze ;)
    Inne zazwyczaj funkcjonuja tak ze zleceniobiora ma rachunki wlasne w wielu
    bankach
    i realizuje w nich przelewy wewnetrzne które sa przeksiegowywane prawie
    natychmiast

    Pozdro

  • 3. Data: 2013-02-11 13:46:20
    Od: tajnos <t...@s...pl>

    Waldek wrote:

> [...]
    > bankach
    > i realizuje w nich przelewy wewnetrzne które sa przeksiegowywane prawie

    Dzie tam, na rachunek żony (tylko że indywidualny) także trzeba czekać do
    poniedziałku - nie przeleję w piątek popołudniem kasy na konto żony i do
    poniedziałku mogę sobie pusta KK podetrzeć tyłek.
    Może między firmowymi chodzi ?

    O której jest pierwsza sesja elixir w poniedziałek, o 12:00 ?

  • 4. Data: 2013-02-11 13:49:36
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    http://www.money.pl/banki/elixir/

  • 5. Data: 2013-02-11 14:10:56
    Od: tajnos <t...@s...pl>

    Waldek wrote:

    > http://www.money.pl/banki/elixir/

    Dzięki, bo tu http://www.elixirsesja.pl/
    są jakieś NIEAKTUALNE.
    Tu tez jakieś bzdury:
    http://www.goldbank.pl/kiedy-
    przelew.php?bank1=BPH&bank2=BPH&dzien=Nie&kiedy=19%3
    A00&submit=Kiedy+przelew%3F
    Niby wewnętrzne w niedzielę CHODZĄ ;)

  • 6. Data: 2013-02-11 15:18:32
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-11 12:10, tajnos pisze:

    ... ale czy przypadkiem nie przesadzasz z tymi wygwiazdkowywaniami?
    Przecież jeśli ktoś zapuści gugla na grupę i każe mu szukać BPH i Sezam,
    to Twojego posta nie znajdzie. A lepiej chyba dla niego, żeby znalazł,
    nieprawdaż?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 7. Data: 2013-02-11 15:21:51
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-11 13:49, Waldek pisze:

    > Użytkownik "tajnos" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.money.pl/banki/elixir/

    Tę tabelkę, to można sobie wydrukować, potem zwinąć w taki ciasny
    rulonik, taką tuleję, wetknąć sobie w odbyt i można śmiało wtedy mówić
    "mam Tuleję w dupie". Taki z niej pożytek.

    Jak się chce wiedzieć o której chodzi elixir np. w ing, to się wrzuca w
    gugla:
    elixir site:ingbank.pl

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 8. Data: 2013-02-11 16:45:48
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 11 Feb 2013 15:21:51 +0100, Maruda napisał(a):

    > Tę tabelkę, to można sobie wydrukować, potem zwinąć w taki ciasny
    > rulonik, taką tuleję, wetknąć sobie w odbyt i można śmiało wtedy mówić
    > "mam Tuleję w dupie".

    I chyba wyczerpałeś listę względnie sensownych zastosowań tej tabeli.

    AK