  • 1. Data: 2004-08-09 16:06:45
    Temat: BANK w USA - inny problem
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

    Witam.
    Chcialem sie zapytac juz nie ktory bank jest cool albo najlepiej dziala z
    PayPalem bo to w sumie nie istotne

    Wazne jest aby
    KONTO BYLO DARMOWE - bo jak znajoma nie zawita do USA przez nastepne 10lat a
    sie zdarzy ze konto przestanie mi byc potrzebne to nie bede bulil 10lat
    prowizji, no nie ? A sam konta nie zlikwiduje emailem.
    PRZELEWY DO POLSKI - byly mozliwe i w miare tanie na konto dolarowe. I to w
    zasadzie tyle.
    VISA - dobrze jakby dawali karte visa oczywiscie

    Niestety znajoma jest w Nowym Orleanie a tam o dziwo nie ma ani banku TCF
    ktory ktos tam polecal bo konto jest free http://www.tcfexpress.com ani
    Wells Fargo tez nie ma w stanie Missisipi.

    Przypomne tylko, ze znajoma jest w USA do 30 wrzesnia i zalozy mi konto do
    rozliczen z klientami na eBayu (na siebie). Ma konto obecnie w jakims
    Hancock Bank http://www.hancockbank.com ale cos mi sie widzi ze to jakies
    badziewie jest, ani nie maja przyzwoitej strony a na demo online bankingu
    nie znalazlem opcji zeby przelac kase za granice. Chyba zeby mogla
    zdefiniowac w banku opcje za na konkretne konto do PL bedzie mogla slac kase
    i tylko tam.

    Dzieki

    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com
    http://www.Meteoryt.net
    ************************

  • 2. Data: 2004-08-09 23:18:57
    Temat: Re: BANK w USA - inny problem
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cf87jh$ph3$1@nemesis.news.tpi.pl>, m...@m...net
    says...
> [...]
    > nie znalazlem opcji zeby przelac kase za granice. Chyba zeby mogla
    > zdefiniowac w banku opcje za na konkretne konto do PL bedzie mogla slac kase

    Hmmm ... jesli chcesz robic "wire" ze stron internetowych to znam
    jedynie Citi, ktory na to pozwala. Mozna konto zalozyc poczta
    (oczywiscie pod warunkiem ze znajoma ma numer SSN i jakis rachunek dla
    udowodnienia miejsca zamieszkania).
    Dodatkowo Citi ma usluge "citi global wire" ... chyba to sie tak
    nazywalo ... ktore pozwala na przelewanie pieniedzy pomiedzy rachunkami
    Citi w ROZNYCH KRAJACH .... hehe ... problem tylko w tym ze Polskie Citi
    nie jest na liscie. Standardowa oplata za "wire transfer" to chyba $35

    Jest to jedyny bank, ktory udalo mi sie zlokalizowac, ktory pozwala na
    inicjalizacje przelewow miedzynarodowych przez internet.

    AP

  • 3. Data: 2004-08-09 23:23:25
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <M...@n...dallas.sbcglobal.ne
    t>,
    c...@e...dyndns.org says...

    > Hmmm ... jesli chcesz robic "wire" ze stron internetowych to znam
    > jedynie Citi, ktory na to pozwala.

    Przy okazji ... do tego konta bank wydaje karte DEBETOWA .....
    MASTERCARD.

    AP

  • 4. Data: 2004-08-10 07:11:01
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

    > Przy okazji ... do tego konta bank wydaje karte DEBETOWA .....
    > MASTERCARD.

    Hmm
    Ale na mastercarda PayPala nie zaloze chyba
    A konto jest platne , ile?

    No bo musze jakos kase przelewac z USA, no nie ?
    Nie bede tam jezdzic zeby wyciagnac marne 2000$.
    A Citi to se moge z DE zalozyc , no nie ?

  • 5. Data: 2004-08-10 14:05:05
    Temat: Re: BANK w USA - inny problem - DO AP
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

    Użytkownik "AP" <c...@e...dyndns.org> napisał w wiadomości
    l.net...
    > In article <M...@n...dallas.sbcglobal.ne
    t>,
    > c...@e...dyndns.org says...

    > Przy okazji ... do tego konta bank wydaje karte DEBETOWA .....
    > MASTERCARD.

    Cze
    Moglbys do mnie napisac ?
    Bo sie chce spytac o to CITI a przez grupe to bedzie trwalo miesiac
    --

    marcin AT polandmet com