  • 1. Data: 2009-08-06 17:15:14
    Temat: BBI Zeneris - coś dla ryzykantów
    Od: Patrycja Rawinis <p...@g...com>

    BBI Zeneris znajduje się w bardzo dobrym położeniu technicznym, który
    sugeruje zakup. Od strony fundamentalnej to jeszcze nie wygląda za
    ładnie, choć pojawiają się wreszcie jakieś zyski z inwestycji.
    Zrobiłem analizę techniczną i trochę podkupię.
    http://analizagieldowa.blogspot.com/2009/08/bbz.html

  • 2. Data: 2009-08-06 20:02:40
    Temat: Re: BBI Zeneris - coś dla ryzykantów
    Od: Zorro von Lis <n...@v...pl>

    to jakiś nowiutki blog :)
    prowadzony przez Kobietę, nie wierzę ;)

  • 3. Data: 2009-08-07 09:33:36
    Od: "ha-ha" <k...@p...onet.pl>

    BBIZeneris robi klasyczną orgr z zasięgiem ok.1.12.Dla równości ramion
    potrzeba jeszcze kilku dni ale niekoniecznie
    Użytkownik "Patrycja Rawinis" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości
    a.googlegroups.com...

  • 4. Data: 2009-08-07 18:31:28
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Zorro von Lis pisze:
    > to jakiś nowiutki blog :)
    > prowadzony przez Kobietę, nie wierzę ;)

    Zrobiłem analizę techniczną i trochę podkupię.
    ^^^^^^^^