  • 11. Data: 2009-01-28 16:33:53
    Temat: Re: BFG - jaki PL bank gwarantuje do np. 500 000 PLN?
    Od: Michał Bartos <U...@p...pl>

    BK wrote:
    > Gwarancja jest na jednego "bankoklienta" [a taka sobie jednostke
    > wykombinowalem] czyli na jednego klienta danego banku, ktory upada. W
    > ramach jednego banku gwarancja jest laczna: tzn. niezaleznie ile masz
    > w tym banku kont czy lokat, gwarancja jest jedna na 50 000 EURO.

    Wlasnie, a jak wyglada sprawa jesli z zona mamy wspolne konto - jestesmy
    wspolwlascicielami. Czy wtedy mamy gwarancje BFG do 100000 euro - kazde
    z nas po 50000?

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Bartos

  • 12. Data: 2009-01-29 09:50:50
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    BK pisze:
    > Co ma jakosc do ilosci? ;-)
    Sporo, byłem klientem jednego z tych banków spółdzielczych przez kilka
    miesięcy. Jakość - żenada, bank przeznaczony dla tych do wykonują
    wszystkie operacje przy okienku. A i mają góra 3 000 klientów...
    > Napisales, ze zostalo KILKA - a jest
    > wiecej. Trzeba bylo napisac, ze to co zostalo to stanowi zaledwie
    > kilkanascie % polskiego sektora bankowego - o to mozna by
    > podyskutowac. Ale tak to poprostu strzelilas byka.
    Strzeliłem byka bo nie sądziłem, że tyle jest tych drobinek...