  • 31. Data: 2014-08-11 16:27:58
    Temat: Re: BFG wypłacił klientom SKOK Wspólnota już ponad 600 mln zł
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 6...@g...co

    > Co jest w tym bezmy�lnego, skoro maj� gwarancj� kapita�u?

    : Kapitału i odsetek

    Załóżmy i my SKOK -- damy sobie po 10000% i zbankrutujemy. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2014-08-11 22:45:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> writes:

    > Teraz widać, że po bezsensownym podwyżseniu sumy gwarantowanej
    > aż do 100 tys. EUR (wcześniej było to ok. 22 tys i 90%, potem 50 tys) ludzie
    > w ogóle nie interesują się kondycją depozytariusza, tylko bezmyślnie
    > lokują jak im wygodniej (ew. gdzie większy %). A inni pośrednio za to płacą.

    100 keuro to jest suma, jaką "normalni" ludzie czasem obracają
    (np. kupując lub sprzedając nieruchomości). Nie widzę w tym podwyższeniu
    niczego bezsensownego, jednym z zadań państwa powinno być IMHO to, by
    bieżące transakcje osób fizycznych mogły się odbywać względnie
    bezpiecznie bez potrzeby wynajmowania specjalistów od badania prawdziwej
    sytuacji banków.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 33. Data: 2014-08-13 23:25:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Aug 2014 03:13:22 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." qr1wu9f5amvg$....@4...net
    >
    > Ta pani ma odmienne zdanie do Twego:
    > https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailp
    age&v=ZSjamPDTcSU#t=515

    Ona wyglada na taka, ktora powinna pamietac to z praktyki.
    Ty tez.

    J.

  • 34. Data: 2014-08-13 23:40:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." e...@4...net

    age&v=ZSjamPDTcSU#t=515

    > Ona wyglada na taka, ktora powinna pamietac to z praktyki.
    > Ty tez.

    Co powinna pamiętać -- i dlaczego ja też.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2014-08-14 02:01:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lsgm24$9vo$...@n...news.atman.pl

    > "J.F." e...@4...net

    age&v=ZSjamPDTcSU#t=515

    > Co powinna pamiętać -- i dlaczego ja też.

    https://www.youtube.com/watch?v=bIeSsskoUKo&feature=
    player_detailpage#t=520

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2014-08-14 18:16:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    "J.F." e...@4...net

    >Co powinna pamiętać -- i dlaczego ja też.

    Bosmy to za Gierka i Jaruzelskiego przezyli.
    Problem z takim drukowaniem jest taki, ze nikt nie wie dokladnie ile
    wydrukowac mozna, zeby gospodarka sie nie rozp*.
    A apetyt rosnie w miare drukowania - skoro mozna wydrukowac, to czemu
    jeszcze nie miliard na gornikow, na lekarzy, na zomo, na partie, itp.
    No i kiedys sie robi bardzo duzo za duzo.

    A pozyczki trzeba jednak splacac i na biezaco pieniedzy brakuje i
    trzeba zaciskac pasa.
    Oczywiscie sa tez 10 letnie obligacje ... na szczescie Unia na
    postawila twardy prog 60% ... choc sama go narusza.

    J.

  • 37. Data: 2014-08-14 19:27:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 53ece4af$0$2353$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    miliard na gornikow, na lekarzy, na zomo, na
    > partie, itp.
    > No i kiedys sie robi bardzo duzo za duzo.

    Nie widzę swoich powinności. :)

    > A pozyczki trzeba jednak splacac

    Powiedz to polskiemu państwu, które nie spłaca mi
    tego, co powinno spłacić zgodnie ze swoją umową. :)
    Na szczęście ;) to państwo nie spłaca także innym
    osobom czy grupom osób -- nie jestem więc osamotniony.

    > i na biezaco pieniedzy brakuje i trzeba zaciskac pasa.

    Słusznie -- nadwaga to zło otyłość jest jeszcze gorsza!
    Obama jest szczupły. On już dawno zacisnął pasa.

    > Oczywiscie sa tez 10 letnie obligacje ... na szczescie Unia na postawila twardy
> [...]

    Postscriptum: Prelegent prosi o pomoc, więc mu jej udzielam:

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailp
    age&v=MsCtMhG2HTo#t=1257