  • 1. Data: 2005-06-18 18:14:32
    Temat: BGE0986 PRZELEWY PRZYSZŁE NIE SĄ DOSTĘPNE DLA PRODUKTU EMAX PLUS.
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Witam
    Dziwi mnie że ta z pozoru podstawowa funkcjonalność (przelew z datą
    przyszłą) nie jest możliwa z tego konta.
    To po co w ogóle jest możliwość zmiany daty przelewu??!!

    Chciałem sobie wpłacić na emax+ pieniądze które będą przeznaczone na
    spłatę KK i ustawić przelew na odpowiedni dzień...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2005-06-18 18:44:36
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Lubojański napisał(a):
    > Dziwi mnie że ta z pozoru podstawowa funkcjonalność (przelew z datą
    > przyszłą) nie jest możliwa z tego konta.
    > To po co w ogóle jest możliwość zmiany daty przelewu??!!

    TTTM

  • 3. Data: 2005-06-28 12:28:37
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Jun 2005 20:14:32 +0200, Marcin Lubojański
    <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> wklepał(-a):

    >Witam
    >Dziwi mnie że ta z pozoru podstawowa funkcjonalność (przelew z datą
    >przyszłą) nie jest możliwa z tego konta.
    >To po co w ogóle jest możliwość zmiany daty przelewu??!!

    RTFM :)

    >Chciałem sobie wpłacić na emax+ pieniądze które będą przeznaczone na
    >spłatę KK i ustawić przelew na odpowiedni dzień...

    Skorzystaj z emax.