  • 1. Data: 2011-10-17 13:01:48
    Temat: /BGZ/ 5% cashbacku
    Od: MK <m...@i...pl>

    Promocja ograniczona czasowo, ale warto ja odnotowac, ostatni raz z
    cashbacku o tak wysokim wskazniku korzystalem w Raiffeisenie - jakies
    3-4 lata temu...

    Płacąc kartą kredytową Banku BGŻ kupujesz taniej. Wracają do Ciebie
    pieniądze wydane na codzienne zakupy w supermarketach i sklepach
    spożywczych lub na paliwo na stacjach benzynowych w kraju.

    Karta kredytowa Banku BGŻ to same korzyści:
    zyskujesz nawet 250 zł otrzymując 5% zwrotu wydatków na zakupy
    korzystasz z pieniędzy banku i nie ponosisz dodatkowych kosztów
    a w razie potrzeby masz pod ręką najniżej oprocentowany kredyt.
    Pamiętaj, że nie musisz mieć konta w Banku BGŻ, aby otrzymać kartę
    kredytową.
    Promocja trwa do 31 grudnia 2011 r.
    Regulamin: http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/RegPromocjiOd
    3102011_rabat_karty_kredytowe_BGx.pdf

    MK

  • 2. Data: 2011-10-17 13:19:32
    Temat: Re: /BGZ/ 5% cashbacku
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    .googlegroups.com...

> [...]

    >pieniądze wydane na codzienne zakupy w supermarketach i sklepach
    >spożywczych lub na paliwo na stacjach benzynowych w kraju.

    Tylko w 1 wybranej kategorii MMC
    min. naliczone 5zl - wiec trzeba wydac najmniej 500 zl
    wznowienie karty - 60zl

  • 3. Data: 2011-10-17 13:24:22
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > min. naliczone 5zl - wiec trzeba wydac najmniej 500 zl
    > wznowienie karty - 60zl

    2-ke wcielo - oczywiscie 25zl

  • 4. Data: 2011-10-17 13:27:35
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 17 Paź, 15:19, "Waldek" <n...@n...net> wrote:

    > Tylko w 1 wybranej kategorii MMC
    > min. naliczone 5zl - wiec trzeba wydac najmniej 500 zl
    > wznowienie karty - 60zl

    W jednej kategorii, a nie jedno MCC. Jak juz wydasz te 500pln to
    otrzymasz zwrot 25pln :). Jak utrzymaja promocje to raczej osoby,
    ktore beda z niej korzystaly przekrocza prog zwolnienia 7200pln, a jak
    promocja sie zakonczy to po co komu taka karta?

    MK

  • 5. Data: 2011-10-17 17:33:17
    Od: Ra <t...@d...it>

    W dniu 2011-10-17 15:01, MK pisze:

    > Pamiętaj, że nie musisz mieć konta w Banku BGŻ, aby otrzymać kartę
> [...]
    hmm ale to trzeba wyrabiać kk, myślałem że chcą zachęcić posiadaczy
    debetówek do ich używania
    Poza tym fajnie piszą w regulaminie
    § 8. Uczestnik, w zamian za transakcje dokonane Kartą, otrzyma premię o
    wartości równej 5% kwoty operacji opisanych szczegółowo w § 9

    a w § 9 piszą o bliżej mi nie znanych punktach handlowo-usługowych
    wskazanych dla Pakietu merchantów ,,Codzienne
    Zakupy" oraz ,,Twoje auto". Na ich stronie jakoś nie mogę znaleźć co to
    za punkty

  • 6. Data: 2011-10-17 17:49:10
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 17 Paź, 19:33, Ra <t...@d...it> wrote:

> [...]
    > wskazanych dla Pakietu merchantów ,,Codzienne
    > Zakupy" oraz "Twoje auto". Na ich stronie jakoś nie mogę znaleźć co to

    http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/zaxcznik_do_z
    asad_premiowania.pdf

    MK

  • 7. Data: 2011-10-17 19:35:07
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Nie pójdę więcej do BGŻ.
    Kiedyś założyłem lokatę i przy okazji dałem się namówic na bezpłatne e-konto.
    Po wielu miesiącach, długo po zakończeniu lokaty, przyszedł do mnie papier z
    pogróżkami, że jeżeli nie zapłacę zaległych opłat za konto + drugie tyle opłaty
    za wysłanie pogróżek, to będą mnie ścigać (rejestr dłużników, komornik i.t.p).
    Okazało się, że w międzyczasie wprowadzono opłatę za bezpłatne konto, przez
    wiele miesięcy rósł mój dług i stąd kłopoty.
    Odradzam.

    MichalL

  • 8. Data: 2011-10-17 20:48:24
    Od: Ra <t...@d...it>

    W dniu 2011-10-17 19:49, MK pisze:

    PromocjiOd3102011_rabat_kar...

    > http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/zaxcznik_do_z
    asad_premiowania.pdf

    > MK
    a jak tam trafić z głównej strony ? próbowałem przez karty debetowe i
    sitemapa -> regulaminy

  • 9. Data: 2011-10-17 20:48:52
    Od: " " <a...@g...pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > co to
    > http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/zaxcznik_do_z
    asad_premiowania.pdf

    Czyli cashback obowiązuje tylko w kategoriach "Codzienne zakupy" i "Twoje
    auto", tak? Nie obowiązuje w kategorii np. "Zdrowie i uroda" - nie mylę się?

  • 10. Data: 2011-10-17 21:41:04
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Ra" <t...@d...it> napisał w wiadomości

    asad_premiowania.pdf

    > a jak tam trafić z głównej strony ? próbowałem przez karty debetowe i
    > sitemapa -> regulaminy

    Ale masz problem ;)
    http://www.bgz.pl/dla_ciebie/karty/Karty_kredytowe/k
    redytowa_mastrecard.html#tabs=2