  • 11. Data: 2011-10-18 09:13:48
    Temat: Re: /BGZ/ 5% cashbacku
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    news:ad7cc1a7-c9fe-4a1f-ab89-a33517229832@m4g2000yqm
    .googlegroups.com...
    >Karta kredytowa Banku BGŻ to same korzyści:
    >zyskujesz nawet 250 zł otrzymując 5% zwrotu wydatków na zakupy
    >Regulamin:
    >http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/RegPromocjiO
    d3102011_rabat_karty_kredytowe_BGx.pdf

    Ależ to upierdliwe. Dźwigam kiecę i do BGZ lecę.:-)
    W końcu któryś bank wpadnie na szatański pomysł 10% nielimitowany keszbek za
    płatności karciane w sklepach typu Biedronka (tam nie można płacić kartą).

  • 12. Data: 2011-10-18 13:21:50
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "MichalL" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:j7jt6j$hsp$...@n...news.atman.pl... Okazało się, że w
    >międzyczasie wprowadzono opłatę za bezpłatne konto, przez wiele miesięcy
    >rósł mój dług i stąd kłopoty.

    Tak to bywa ja się nie pilnuje swoich interesów.

  • 13. Data: 2011-10-18 13:38:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-18 15:21, Kris pisze:

    > Tak to bywa ja się nie pilnuje swoich interesów.

    Na przykład nie odbiera listów, które nie dotarły.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2011-10-18 13:44:23
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup

    >Na przykład nie odbiera listów, które nie dotarły.

    To się nazywa pech. Do mnie listy docierają bez problemu.
    A skoro się podpisze umowę o jakąś usługę to we własnym interesie jest co
    jakiś czas sprawdzić czy nie było zmiany w TOiP- tym bardziej że teraz
    większość takich spraw można w domu przez net sprawdzić.

  • 15. Data: 2011-10-18 16:57:15
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Na przykład nie odbiera listów, które nie dotarły.

    Poza tym dlaczego list z pogróżkami dotarł dopiero po prawie roku?

    I nie odbiera jednego telefonu, który dzwoni wtedy kiedy nie mogę go odebrać.

    Nie zmienia to faktu, że działania BGŻ sprawiają problemy klientom. I po co się
    w nie pakować?
    Do tego jest to stosunkowo niszowy bank i informacje o zmianach nie są głośne,
    tak jak na przyklad w przypadku mBanku.
    Mozna brać ich ofertę, ale trzeba ciągle śledzić zmiany. A jak się ma wiele
    kont, to stabilizacja jest mocno pożądana. Dlatego konta "ciągle zmienne"
    wyrzucam z portfela.

    MichalL

  • 16. Data: 2011-10-19 07:12:07
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mozna brać ich ofertę, ale trzeba ciągle śledzić zmiany. A jak się ma wiele
    > kont, to stabilizacja jest mocno pożądana. Dlatego konta "ciągle zmienne"
    > wyrzucam z portfela.

    Oj tam... przesadzasz z tym ciagle zmienne ;)
    zreszta wystarczy raz na miesiac przegladnac wyciag
    i juz wiesz czy cie na czyms "przypadkiem" extra skubneli ;P

  • 17. Data: 2011-10-19 07:20:03
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Waldek" <n...@n...net> writes:

> [...]
    > zreszta wystarczy raz na miesiac przegladnac wyciag
    > i juz wiesz czy cie na czyms "przypadkiem" extra skubneli ;P

    No nie wiem. Ja kiedyś miałem kk w BZWBK. Zwykle na odwrocie wyciągu
    przychodził jakiś reklamowy spam, który w końcu przestałem czytać. Aż
    raz przysłali info o włączeniu jakichś ubezpieczeń.

    KJ

  • 18. Data: 2011-10-19 10:44:52
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "Waldek" <n...@n...net> wrote in message news:j7lt8g$bs$1@news.onet.pl...

    > Oj tam... przesadzasz z tym ciagle zmienne ;)
    > zreszta wystarczy raz na miesiac przegladnac wyciag
    > i juz wiesz czy cie na czyms "przypadkiem" extra skubneli ;P

    Używasz wyciągów?
    W zdecydowanej większości banków ich nie mam, nawet w formie emaila.
    Musiałbym się regularnie logować na wszystkie rachunki. A to mało sensowne
    zajęcie.

    MichalL

  • 19. Data: 2011-10-20 06:56:09
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >W zdecydowanej większości banków ich nie mam, nawet w formie emaila.
    >Musiałbym się regularnie logować na wszystkie rachunki. A to mało sensowne

    To zamów sobie wyciągi emailem.