  • 31. Data: 2011-12-02 08:55:31
    Temat: Re: BGŻ Optima - brak odsetek
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "TZ" napisał w wiadomości grup

    Jakoś takiej sytuacji nie zaobserwowałem na Inteligo przez ponad 8 lat.

    Jakbyś nie zauważył to przypomnę że BGŻ to nie Inteligo.

  • 32. Data: 2011-12-02 10:14:55
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Xbartksie!

    W piątek, 2 grudnia 2011, o godz. 09:40:20, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    xbartx b...@h...net, news:jba2tk$269$2@inews.gazeta.pl

    > To po jaką cholerę założyłeś konto w BGŻ Optima bez upewnienia się czy
    > działa ona tak jak Inteligo? A teraz męczysz wszystkich swoimi
    > dociekaniami zamiast chwilę pomyśleć.

    A niby jak się upewnić bez zakładania konta?

    --
    Hej!
    TZ

    - W czasie mgły latarnik wyje na latarni i tym ostrzega okręty -

  • 33. Data: 2011-12-02 10:18:42
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Krisie!

    W piątek, 2 grudnia 2011, o godz. 09:55:31, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    Kris k...@w...pl, news:jba3q5$740$1@inews.gazeta.pl

    > Jakbyś nie zauważył to przypomnę że BGŻ to nie Inteligo.

    Poważnie? ;-))

    Czyli mam się zachwycać Optimą mimo, że nie wszystko działa tam jak należy?!

    --
    Hej!
    TZ

    - Gdy zabrakło kolejek to umarło życie towarzyskie na mrozie. -

  • 34. Data: 2011-12-02 10:46:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" jba2tk$269$...@i...gazeta.pl

    > To po jaką cholerę założyłeś konto w BGŻ Optima bez upewnienia się czy
    > działa ona tak jak Inteligo?

    Po to,aby dowiedzieć się, jak jest w BGŻ.

    > A teraz męczysz wszystkich swoimi dociekaniami zamiast chwilę pomyśleć.

    Dlatego pisze, aby ostrzec innych. :) Między innymi po to jest
    ta grupa. :) W ten sposób budujemy dobre relacje pomiędzy nami
    i bankami. Dobre dla nas, nie dla banków? :) W odległych
    perspektywach dobre także dla banków -- bo banki widząc,
    czego oczekujemy i czego nie akceptujemy, poprawiają się. :)

    I złe dla nas? -- bo po jakimś czasie banki podniosą poziom
    usług i obniżą oprocentowanie?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2011-12-02 10:49:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" jba3q5$740$...@i...gazeta.pl

    > Jakbyś nie zauważył to przypomnę że BGŻ to nie Inteligo.

    Nie da się ukryć, że nie. :) I dobrze by było, gdyby każdy
    miał tego świadomość -- że poziom usług w BGŻ odbiega
    znacząco od poziomu usług w PKO. :)

    IMO to, co w PKO jest już uznane za skandal, w innych bankach
    może być dopiero nazwane drobnym, ale codziennym :) nieporozumieniem....

    -=-

    I pewnie dlatego właśnie PKO mam masę klientów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2011-12-02 17:14:46
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >testowałem na mBanku i działało poprawnie. z ciekawości jutro sprawdzę to
    >raz jeszcze.

    Nie potwierdzam, według mnie jest OK. Dziś rano przelałem ciężko zarobione i
    z trudem odszukane 1.90 do Meritum i o 15:00 przybyło. Dane nadawcy są
    poprawne, brakowało tylko nr domu. Meritum to nie przeszkodziło. Zmiana
    powiązanego, nie konieczna.

  • 37. Data: 2011-12-02 17:31:45
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2011-12-01 10:17, TZ pisze:
    > Odsetki naliczone prawidłowo we wtorek i środę.
    > Dziś czwartek 1-GRU i BRAK ODSETEK i brak pozycji 'odnowienie lokaty'.

    Konto od kilku dni, a już zaczynają się cuda:
    1. nie mam naliczonych odsetek na KO za 1 grudzień, kasa leżała przez
    noc i nic nie wypracowała...
    2. nie dotarł przelew wysłany dziś o 12 z mbanku (powinien wyjść II
    sesją o 13.25) - nie załapał się na II i III sesję przychodzącą?

    Bank ledwo wystartował a już zaczynają dziać się cuda :/

  • 38. Data: 2011-12-02 17:46:00
    Od: " newsgrp" <n...@N...gazeta.pl>

    osa <o...@g...pl.ee> napisał(a):
    > 1. nie mam naliczonych odsetek na KO za 1 grudzień, kasa leżała przez
    > noc i nic nie wypracowała...
    a nie jest przypadkiem tak, że założyłeś/-aś lokatę po bodajże 14:30, tak że
    wystartowała ona nie w dniu X, ale w dniu X+1?

  • 39. Data: 2011-12-02 17:55:05
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2011-12-02 18:46, newsgrp pisze:
    > a nie jest przypadkiem tak, że założyłeś/-aś lokatę po bodajże 14:30, tak że
    > wystartowała ona nie w dniu X, ale w dniu X+1?

    KO czyli konto oszczędnościowe ;)

  • 40. Data: 2011-12-02 17:56:17
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2011-12-02 18:31, osa pisze:

    > 1. nie mam naliczonych odsetek na KO za 1 grudzień, kasa leżała przez
    > noc i nic nie wypracowała...

    Infolinia mówi, że odsetki się naliczają, ale nie wyświetlają się.
    Problem jest znany i zostanie naprawiony.

    --
    notveryoldman