  • 51. Data: 2011-12-03 11:23:27
    Temat: Re: BGŻ Optima - brak odsetek
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Ttomie55!

    W sobotę, 3 grudnia 2011, o godz. 11:50:58, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    ttom55 t...@g...pl, news:op.v5wtq8j0h6y0bj@ttom-komputer.router

    > odsetki w tym banku sa naliczane około 14-tej, 15-tej, więc bez paniki.

    Wg mnie nie ma reguły o której godzinie są naliczane, całkowita dowolność.
    Jak zaobserwowałem to trudności z naliczaniem mają na przełomie miesiąca i w
    weekendy.
    W dni powszednie odsetki poprawnie naliczone widzę od godzin rannych, ok. 8:30.

    --
    Hej!
    TZ

    - Pięta Achillesa to miejsce, które jest wrażliwe na śmierć -

  • 52. Data: 2011-12-03 11:34:09
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2011-12-03 12:23, TZ pisze:

    > Wg mnie nie ma reguły o której godzinie są naliczane, całkowita dowolność.

    Niestety dowolnie księgowane są również przelewy wewnętrzne. Zleconych
    wczoraj jeszcze nie widać :/ Nie odnowiły się lokaty... czyżby wczoraj
    im padł system? Oby był to tylko serwis transakcyjny, a na serwerach
    było wszystko ok...

  • 53. Data: 2011-12-03 11:51:28
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Oso!

    W sobotę, 3 grudnia 2011, o godz. 12:34:09, napisałaś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    osa o...@g...pl.ee, news:jbd1fd$pfl$1@inews.gazeta.pl

    > Niestety dowolnie księgowane są również przelewy wewnętrzne.
    > Zleconych wczoraj jeszcze nie widać :/

    Tego nie sprawdzę chyba, żeby zerwać lokatę i zobaczyć czy kasa wejdzie od razu
    na r-k główny.

    > Nie odnowiły się lokaty... czyżby wczoraj im padł system?

    Brak odnowienie był też na przełomie miesiąca.

    --
    Hej!
    TZ

    - Siarka ma właściwości samobójcze. -

  • 54. Data: 2011-12-03 13:18:39
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2011-12-03 12:51, TZ pisze:

    > Tego nie sprawdzę chyba, żeby zerwać lokatę i zobaczyć czy kasa wejdzie od razu
    > na r-k główny.

    Wczoraj złożyłem kilka dyspozycji przelewu środków między rachunkami w
    optimie, z nadzieją, że choć jeden się wykona (dla pozostałych nie było
    środków, gdy choć jeden się wykona). Zgodnie z tym przed chwilą dostałem
    SMSy z informacją, że przelewy nie wykonane bo nie było środków. Niby
    jest OK, jeden przelew się wykonał, ale... data księgowania to
    poniedziałek! Kpina jakaś:

    Rachunek: 87 2030 2267 2000 0000 00xx xxxx
    Rachunek przeciwstawny: 82 2030 2267 2000 0000 00xx xxxx
    Data operacji: 02-12-2011
    Data księgowania: 05-12-2011

    > Brak odnowienie był też na przełomie miesiąca.

    Z lokatami nie ruszyło, nadal jest informacja, że początek 2.12 i koniec
    3.12 :/ Szkoda, że jakiś normalny (!) bank nie ma takiej oferty
    jednodniówek bo w podskokach bym tam popędził!

  • 55. Data: 2011-12-03 13:36:36
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-12-01 20:18, mx pisze:

    > Meritum też zwraca, trzeba zmienić powiązany. Na jaki? Alior, Citi, DB,
    > mBank? Ale ja tam nie mam nawet złotówki na potwierdzenie.

    a ktoś testował zwrot na konto BGŻ z łapówką?? W końcu to jeden bank
    jest więc chyba nie powinni robić problemu??
    I drugie pytanie, czy przelewy do BGŻ traktowane są jakie wewnętrzne czy
    też idą normalną drogą przez elixir??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 56. Data: 2011-12-03 13:58:51
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Oso!

    W sobotę, 3 grudnia 2011, o godz. 14:18:39, napisałaś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    osa o...@g...pl.ee, news:jbd7jb$eon$1@inews.gazeta.pl

    > Wczoraj złożyłem kilka dyspozycji przelewu środków między rachunkami w
    > optimie,

    Normalnie takie przelewy powinny być od razu wykonane.

    > z nadzieją, że choć jeden się wykona

    Czyli przelewy wewnętrzne nie są traktowane jako wewnętrzne albo przynajmniej
    nie działa to w weekend.
    Kompy też chcą mieć wolne? ;-))

    > Z lokatami nie ruszyło, nadal jest informacja, że początek 2.12 i koniec
    > 3.12 :/

    Potwierdzam, u mnie to samo.
    Nie dzwonię bo szkoda czasu, czekam do poniedziałku.

    > Szkoda, że jakiś normalny (!) bank nie ma takiej oferty jednodniówek bo w
    > podskokach bym tam popędził!

    Jak się wszystko 'wyrówna' bez interwencji to może jeszcze coś tam poleję.
    Ale przy wypłacie trzeba będzie wziąć na to wszystko poprawkę ;))

    --
    Hej!
    TZ

    - Rolnicy dostarczaliby więcej płodów rolnych, ale brakuje im żon. -

  • 57. Data: 2011-12-03 14:04:57
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Lolekanabolku!

    W sobotę, 3 grudnia 2011, o godz. 14:36:36, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    lolekanabolek l...@g...com, news:jbd8l6$fr2$1@inews.gazeta.pl

    > I drugie pytanie, czy przelewy do BGŻ traktowane są jakie wewnętrzne czy
    > też idą normalną drogą przez elixir??

    Tam chyba to zależy od dnia tygodnia ;-))

    --
    Hej!
    TZ

    - Uzupełnieniem stroju szlacheckiego były wąsy. -

  • 58. Data: 2011-12-03 14:30:37
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2011-12-03 14:58, TZ pisze:

    > Normalnie takie przelewy powinny być od razu wykonane.

    > Czyli przelewy wewnętrzne nie są traktowane jako wewnętrzne albo przynajmniej
    > nie działa to w weekend.
    > Kompy też chcą mieć wolne? ;-))

    Tylko że wczoraj był dzień roboczy: zwykły, najzwyklejszy piątek ;)

  • 59. Data: 2011-12-03 14:40:41
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Oso!

    W sobotę, 3 grudnia 2011, o godz. 15:30:37, napisałaś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    osa o...@g...pl.ee, news:jbdbq8$r6c$1@inews.gazeta.pl

    > Tylko że wczoraj był dzień roboczy: zwykły, najzwyklejszy piątek ;)

    Ale już byli myślami na weekendzie ;-)

    mid:jbd7jb$eon$...@i...gazeta.pl
    > Z lokatami nie ruszyło, nadal jest informacja, że początek 2.12 i koniec
    > 3.12 :/

    Już się naprawiło, są naliczone odsetki od lokat i odnowienie.
    Za to: 'Odsetki naliczone na dzień bieżący: 0,00 PLN' ;)

    --
    Hej!
    TZ

    - Europa to kontynent ziemski. -

  • 60. Data: 2011-12-03 17:09:39
    Temat: Re: BG Optima - brak odsetek
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    On Sat, 3 Dec 2011 15:04:57 +0100, TZ <g...@t...cy[ROT13]> wrote:
    > Tam chyba to zaley od dnia tygodnia ;-))

    Czyli na dwoje babka wróya