  • 11. Data: 2015-09-25 00:11:31
    Temat: Re: BGŻ Optima - ewakuacja.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" mu1i9c$33n$...@n...news.atman.pl

    > Nigdzie. Pozbywam się skucesywnie kont i kart i widzę że jest mi z tym dobrze.

    Czyli zabrałeś pieniądze z tego chlewa w postaci gotówki ;) i włożyłeś
    do skarpety? Ciekawe, bo IMO z tego chlewa można tylko lać, i to tylko
    na jedno konto.

    Polecam moje banery -- w razie czego daję połowę wisienek.
    Polecam też moje zakładanie z cudzych banerów -- też za połowę wisienek.

    -=-

    Ja wyprowadziłem wieprzowinę Optimalną do Millego, gdzie spodziewam
    się 3%. W sumie Mille ma teraz ponad 50% moich oszczędności, gdyż
    jednocześnie ewakuowałem tam jedną lokatę z Tojoty i miałem wcześniej
    lokatę mobilną na 3.25%. Taki stan niekoniecznie uważam za dobry.

    BIZ daje 4% na firmowym -- cóż z tego, skoro nie panuję nad tym kontem...
    (nie mogę zaogować się -- jutro chyba będę dzwonił tam 3 raz...)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2015-09-25 00:53:00
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Thu, 24 Sep 2015 01:15:35 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > Ale świnia...
    >
    > Zadzwoń do nas a Twoje środki będą pracowały na 4 miesięcznej
    > Lokacie ze stałym oprocentowaniem wynoszącym 2,80% w skali roku.

    Ale oferta dotyczyła tylko *nowych środków*, przy czym:

    "Przez nowe środki rozumie się nadwyżkę posiadanych w momencie
    otwierania Lokaty Deklasującej środków pieniężnych na wszystkich
    rachunkach posiadanych w ramach Konta BGŻOptima, w stosunku do łącznej
    kwoty środków pieniężnych zgromadzonych na tych rachunkach wg stanu na
    koniec 11 września 2015 r., pomniejszoną o saldo posiadanych w momencie
    składania dyspozycji Lokat Deklasujących."

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 13. Data: 2015-09-25 01:25:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 56047ecc$0$8377$6...@n...neostrada.pl

    > Ale oferta dotyczyła tylko *nowych środków*

    Skąd ta infa?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2015-09-25 02:06:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mu063u$eb7$...@n...news.atman.pl

    > To już teraz "francuska świnka" ;)

    Mnie nazywali francuskim pieskiem.

    > a Paribas IMO niebawem zaliczy odpływ części klientów
    > którym kończy się roczna niewola tabletowa ;)

    Ja przegapiłem tablet.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2015-09-25 10:34:13
    Od: e...@g...com

    Saldo początkowe 14 września 2015???

    "Nie zwlekaj - promocyjne oprocentowanie dla Nowych Środków do kwoty 100 000 zł
    obowiązuje do 26 listopada 2015 r. !

    Przez Nowe Środki rozumie się wartość środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku
    Głównym, stanowiących nadwyżkę nad Saldem Początkowym Rachunku Głównego, w kwocie nie
    większej niż Zwiększenie Salda Początkowego i nie większej niż 100 000 zł, wg stanu
    na koniec każdego dnia w okresie promocji (od 25 września 2015 do 26 listopada 2015),
    gdzie:
    - przez Saldo Początkowe Rachunku Głównego rozumie się wartość środków pieniężnych
    zgromadzonych na Rachunkach Oszczędnościowych oraz Rachunkach Lokat Terminowych w
    ramach Konta BGŻOptima Klienta, wg stanu na koniec dnia 14 września 2015 r., a w
    przypadku Umowy Ramowej zawartej po dniu 24 września 2015 r. - wartość 0,00 zł;
    - przez Zwiększenie Salda Początkowego rozumie się wartość środków pieniężnych
    zgromadzonych na Rachunkach Oszczędnościowych oraz Rachunkach Lokat Terminowych w
    ramach Konta BGŻOptima Klienta, stanowiących nadwyżkę nad Saldem Początkowym (tj.
    wartością środków pieniężnych zgromadzonych na tych rachunkach wg stanu na koniec
    dnia 14 września 2015 r., a w przypadku Umowy Ramowej zawartej po dniu 24 września
    2015 r. - wartością 0,00 zł) wg stanu na koniec każdego dnia w "Okresie Promocji"."

  • 16. Data: 2015-09-25 10:50:30
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 25 Sep 2015 01:34:13 -0700 (PDT), e...@g...com wrote:

    >Saldo początkowe 14 września 2015???
    Ale pojechali. No to mają nas. Tylko naszych pieniędzy nie mają :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 17. Data: 2015-09-25 12:07:07
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu piątek, 25 września 2015 10:50:38 UTC+2 użytkownik WAM napisał:

    > Ale pojechali. No to mają nas. Tylko naszych pieniędzy nie mają :)

    A to szmaciarze! Dobrze, że czytacie drobne druczki, bo ja tym razem przeoczyłem...

    Czyli teraz dla tych co wypłacili wczoraj przewidzana jest promocja drugiej kategorii
    czyli 1,70% do 150tys ważna do 22go października.

    Cholera, chyba najbardziej zamotany regulamin dotyczacy depozytów jaki widziałem!
    Nawet terminy różne dla różnych promocji.

    Tą zagrywką przekonali mnie do zamknięcia kont.

  • 18. Data: 2015-09-25 13:33:20
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Fri, 25 Sep 2015 10:50:30 +0200, WAM napisał(a):

    > Ale pojechali. No to mają nas. Tylko naszych pieniędzy nie mają :)

    W ING dla Nowych Środków (do 100K PLN) jest 2,5% przez 4 miesiące na
    rachunku OKO Bonus.
    Nowe Środki są obliczane w stosunku do salda z dnia 25.08.2015.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 19. Data: 2015-09-25 13:35:45
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Z Regulaminu lokaty :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 20. Data: 2015-09-25 13:36:29
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Chris94 <c...@p...fm> writes:

    > W ING dla Nowych Środków (do 100K PLN) jest 2,5% przez 4 miesiące na
    > rachunku OKO Bonus.
    > Nowe Środki są obliczane w stosunku do salda z dnia 25.08.2015.

    Dla nowych środków, czy dla nowych kont?
    KJ

    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW