  • 11. Data: 2011-11-17 12:22:51
    Temat: Re: BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Jarku!

    W czwartek, 17 listopada 2011, o godz. 13:03:49, napisałeś na temat: "BGŻ Optima
    - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?"
    Jarek Andrzejewski p...@g...com, news:ntt9c7lprmqjjsurt1lmaioh99jbodlipa@4ax.com

    > wiem, ale nie sądzę, żeby taką ofertę i takie proste zasady
    > wprowadzili, żeby sp*.* to od samego początku.

    W naszym pięknym kraju wszystko jest możliwe ;-)

    > FF mi pokazał pustkę, ale IE bez problemu pobrał PDFa.

    Wprowadzam kod, którym podpisywałem umowę ramową i tym kodem + data ur. i nr
    telefonu powinienem móc pobrać PDFa.
    Na Google Chrome to samo :((
    Pozostaje infolinka ;)

    --
    Hej!
    TZ

    - Tlen wchodzi do płuc, żeby sobie odetchnąć -

  • 12. Data: 2011-11-17 12:45:41
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "michalp" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    >U mnie ok, więc to raczej lokalny problem.

    >Proponuję wrócić do tematu wątku - jeśli ktoś będzie miał już
    >aktywowany dostęp, niech napisze...

    Ciekawe ile osob zatrudnili do kopertowania wysylek - LOL

  • 13. Data: 2011-11-17 13:56:45
    Od: Kuba Buba <m...@g...com>

    On 17 Lis, 12:51, TZ <g...@t...cy[ROT13]> wrote:
> [...]
    > - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?"
    > Jarek Andrzejewski p...@g...com,news:t9r9c719d0f99s1va0ekf32fnddnc
    u...@4...com

    > Dlatego ja przelałem tylko 1zł i jak na razie nie mam żadnego potwierdzenia
    > aktywowania konta.
    > Nie wiem dlaczego ale nawet umowy ramowej nie mogę pobrać, wszystkie dane
    > wprowadzam OK i komunikat na IE i FF:
    >
    > Ups! Przeglądarka Internet Explorer nie mogła się połączyć ze stroną
    moje.bgzoptima.pl
    >  Spróbuj ponownie wczytać: moje.bgzoptima.pl/aop/pl/nopdf.jspx

    Też tak miałem.
    Pomogło zaktualizowanie do wyższej wersji Adobe Readera

    KUBa

  • 14. Data: 2011-11-17 17:23:03
    Od: "Paul" <USUŃTopaul@gazeta.pl>

    Przed chwilą dostałem mejla zatytułowanego "Gratulujemy, Twoje Konto
    BGŻOptima zostało aktywowane"

    o treści:

    Witaj wśród Klientów BGŻOptima!

    Dziękujemy za dokonanie inicjującego przelewu.

    Pamiętaj, że jako inicjujący przelew traktowany był jedynie pierwszy przelew
    z Twojego Rachunku Powiązanego na Rachunek Główny.

    Kwota inicjującego przelewu została wykorzystana na zasilenie zleconych
    przez Ciebie Lokat Terminowych, których warunki wskazałeś w zawartej we
    Wniosku Dyspozycji otwarcia Rachunku Lokaty Terminowej/Rachunków Lokat
    Terminowych w ramach Konta Indywidualnego BGŻOptima. Potwierdzenie złożenia
    tej Dyspozycji stanowi załącznik do Umowy Ramowej.

    Jeżeli kwota inicjującego przelewu była mniejsza niż łączna kwota zleconych
    przez Ciebie Lokat Terminowych, otwartych i zasilonych zostało tyle Lokat
    Terminowych, na które wystarczyło środków
    z inicjującego przelewu. Pozostałe środki pieniężne zostały zdeponowane na
    Twoim Rachunku Głównym.

    Na podany przez Ciebie adres korespondencyjny wyślemy niezwłocznie Twój
    osobisty Digipass (urządzenie umożliwiające bezpieczne logowanie się do
    Systemu) oraz Kod PIN. Otrzymasz je wkrótce w dwóch osobnych,
    zabezpieczonych przesyłkach. Wraz z przesyłką otrzymasz instrukcję, jak
    zalogować się do Konta BGŻOptima.

    Digipass oraz Kod PIN umożliwią Ci pełen dostęp do Twojego Konta BGŻOptima z
    dowolnego miejsca i w dowolnym momencie. Od tej pory będziesz mógł korzystać
    ze swojego Konta BGŻOptima logując się na stronie www.bgzoptima.pl.

    W razie problemów zapoznaj się z tematami pomocy dotyczącymi korzystania z
    Systemu pod adresem www.bgzoptima.pl/pomoc.

    Wspólnie będziemy budować Twoje oszczędności!

    Życzymy powodzenia w gromadzeniu kapitału
    Zespół BGŻOptima

    paul.

  • 15. Data: 2011-11-17 17:24:42
    Od: "Piotr P." <p...@g...comTOTEZ>

    W dniu 2011-11-17 18:23, Paul pisze:
    > Przed chwil? dosta?em mejla zatytu?owanego "Gratulujemy, Twoje Konto
    > BG?Optima zosta?o aktywowane"

    Też dostałem, no to mają moje 1 zł, teraz czekam na tokena :)

  • 16. Data: 2011-11-17 21:34:19
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 17 Lis, 18:24, "Piotr P." <p...@g...comTOTEZ>
    wrote:

    > Też dostałem, no to mają moje 1 zł, teraz czekam na tokena :)

    A ja dalej nic, mimo ze przelew wysłany wczoraj z rachunku w BGŻ.
    <Wrrr>

  • 17. Data: 2011-11-17 22:28:59
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Paulu!

    W czwartek, 17 listopada 2011, o godz. 18:23:03, napisałeś na temat: "BGŻ Optima
    - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?"
    Paul USUŃT...@g...pl, news:ja3ftp$ahr$1@inews.gazeta.pl

    Ja też to samo otrzymałem :)

    --
    Hej!
    TZ

    - Dzięki prawom Archimedesa możemy pływać. -

  • 18. Data: 2011-11-18 08:46:55
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-11-17 23:28, TZ pisze:
    > Ja też to samo otrzymałem :)

    Ile czekaliście?

    Zyga

  • 19. Data: 2011-11-18 10:57:55
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-11-17 18:24, Piotr P. pisze:

    > Też dostałem, no to mają moje 1 zł, teraz czekam na tokena :)

    a ja dostałem coś takiego
    "Witamy!

    Dziękujemy za dokonanie przelewu. W tej chwili odbywa się proces
    weryfikacji danych.
    Email potwierdzający zaksięgowanie środków prześlemy w przeciągu 2 dni
    roboczych.

    Pozdrawiamy,
    Zespół BGŻOptima"

    Coś widać, że czynnik białkowy nie nadąża weryfikować klientów ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 20. Data: 2011-11-18 11:01:22
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Pozdrawiamy,
    > Zespół BGŻOptima"
    >
    > Coś widać, że czynnik białkowy nie nadąża weryfikować klientów ;-))

    Też dostałem przed chwilką taką samą informację. Konto zakładałem 16-tego o
    godzinie 12-tej i od razu zleciłem przelew z mBanku.