  • 1. Data: 2011-12-09 09:38:48
    Temat: BGŻ Optima -- 'nic śmiesznego'
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    Dzisiaj zalogowałem się na konto i...

    http://i.imgur.com/7vRye.png

    sam nie wiem ;)

  • 2. Data: 2011-12-09 09:40:56
    Temat: Re: BGŻ Optima -- 'nic śmiesznego'
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 9 Gru, 10:38, Wojtek <c...@z...cos> wrote:
    > Dzisiaj zalogowałem się na konto i...
    >
    > http://i.imgur.com/7vRye.png
    >
    > sam nie wiem ;)

    Bylo sprawdzac kto jest wlascicielem jeszcze przed wyslaniem tam
    kasy :).

    MK

  • 3. Data: 2011-12-09 10:00:05
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    MK wystukał, co następuje:

    > Bylo sprawdzac kto jest wlascicielem jeszcze przed wyslaniem tam
    > kasy :).

    ależ ja w pełni świadomy tego jestem... piłem do tego, że 'prawdziwa twarz'
    im spod kamuflażu wyłazi ,-)

    frapuje tylko .ie zamiast .nl ,-)

  • 4. Data: 2011-12-09 10:09:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 09 Dec 2011 10:00:05 +0000, Wojtek napisał(a):

    > ależ ja w pełni świadomy tego jestem... piłem do tego, że 'prawdziwa
    > twarz' im spod kamuflażu wyłazi ,-)
    >
    > frapuje tylko .ie zamiast .nl ,-)

    Może to nie chodzi o ten holenderski bank tylko to jest skrót w
    nomenklaturze bankowej:
    rabobank - bank został obrabowany
    albo
    rabobank - bank obrabował swoich klientów

    ;)

    --
    xbartx