  • 1. Data: 2011-12-15 15:07:45
    Temat: BGŻ Optima - udało mi się !!!
    Od: "donkichot" <N...@w...pl>

    witam,
    kilka dni temu był wątek na temat tokena - Digipassa,
    więc przeprowadziłem małe doświadczenie i :

    zalogowałem się przy użyciu własnego loginu i obcego (pożyczonego)
    Digipass'a,

    czy to znaczy że wszystko jest OK ?
    czy bezpieczeństwo jest OK ?
    czy to pojedynczy przypadek i powinienem zagrać w Lotto ?

    pzdr. dk

  • 2. Data: 2011-12-15 17:05:37
    Temat: Re: BGŻ Optima - udało mi się !!!
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    donkichot wrote:

> [...]
    >
    > czy to znaczy że wszystko jest OK ?
    > czy bezpieczeństwo jest OK ?
    > czy to pojedynczy przypadek i powinienem zagrać w Lotto ?

    Uh. No to jesli tak jest, to chyba pora sie zwijac - nr klienta mozna
    sobie trafic w ciemno, digipasa uzyc wlasnego, zmienic rachunek
    powiazany (np. na rachunek karty prepaidowej) i jazda...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2011-12-15 17:10:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > Uh. No to jesli tak jest, to chyba pora sie zwijac - nr klienta mozna
    > sobie trafic w ciemno, digipasa uzyc wlasnego, zmienic rachunek
    > powiazany (np. na rachunek karty prepaidowej) i jazda...

    A w jaki niby sposob zmienisz numer rachunku powiazanego?

    MK

  • 4. Data: 2011-12-15 17:26:00
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    MK wrote:

    > Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > A w jaki niby sposob zmienisz numer rachunku powiazanego?

    Po zalogowaniu klikne w opcjach zmiane numeru, wpisze nowy numer,
    zatwierdze kodem wygenerowanym z mojego digipassa. Jesli da sie
    zalogowac z uzyciem obcego digipassa, to moze inne operacje tez da sie
    wykonac.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2011-12-15 17:26:00
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-12-15 18:05, Rafał Grzelak pisze:

    > Uh. No to jesli tak jest, to chyba pora sie zwijac - nr klienta mozna
    > sobie trafic w ciemno, digipasa uzyc wlasnego, zmienic rachunek
    > powiazany (np. na rachunek karty prepaidowej) i jazda...

    Rachunku powiązanego IMHO nie zmienisz, bo to wymaga przelewu z tego
    rachunku, ale z danymi nadawcy takimi jak dane posiadacza rachunku
    w Optimie.

  • 6. Data: 2011-12-15 17:27:05
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Bogdan B. wrote:

    > Rachunku powiązanego IMHO nie zmienisz, bo to wymaga przelewu z tego
    > rachunku, ale z danymi nadawcy takimi jak dane posiadacza rachunku
    > w Optimie.

    Przy kazdej zmianie trzeba robic przelew inicjujacy, czy tylko przy
    zakladaniu?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2011-12-15 17:39:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > zatwierdze kodem wygenerowanym z mojego digipassa. Jesli da sie
    > zalogowac z uzyciem obcego digipassa, to moze inne operacje tez da sie

    Sprobuj i pochwal sie jaki jest efekt :).

    MK

  • 8. Data: 2011-12-15 18:16:43
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    donkichot wrote:

    > zalogowałem się przy użyciu własnego loginu i obcego (pożyczonego)
    > Digipass'a,
    >
    > czy to znaczy że wszystko jest OK ?
    > czy bezpieczeństwo jest OK ?

    Pewnie ten Digipass zbędny jest.
    Może wystarczy wpisac cokolwiek?

  • 9. Data: 2011-12-15 18:43:48
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 15 Gru, 19:16, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    > Pewnie ten Digipass zbędny jest.
    > Może wystarczy wpisac cokolwiek?

    Nie. Spróbowałem podobnego numeru co Autor wątku. Mam w Optimie konto
    indywidualne i wystąpiłem o wspólne. Dziś odebrałem DG do tego
    ostatniego (łącznie z numerem klienta oczywiście). Przy logowaniu
    podałem nr klienta do konta wspólnego i użyłem DG z indywidualnego.
    Przyznam, że komunikat "Błędne dane logowania" trochę mnie uspokoił

  • 10. Data: 2011-12-15 19:25:34
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-12-15 18:27, Rafał Grzelak pisze:

    > Przy kazdej zmianie trzeba robic przelew inicjujacy, czy tylko przy
    > zakladaniu?

    Przy każdej zmianie, jestem pewien bo musiałem zmienić powiązany.