  • 11. Data: 2011-06-22 07:27:26
    Temat: Re: KB i 7%
    Od: luc <b...@g...net>

    On 22 Cze, 08:43, "Waldek" <n...@n...net> wrote:
    > U ytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    > napisa w wiadomo cinews:itr2b9$f22$1@inews.gazeta.pl...
    >

    > No to na odmiane krotka nowela kryminalna ;)
    > wlasnie dostalem MC_Debit  BGZ-tu  z instrukcja pozyskania pinu SMS-em
    > wyslalem kody, sms nie przyszedl - zadzwonilem na party-line
    > - wot technika,  wysla pin poczta - kolejnych kilka dni w plecy
    > i pewnie nie wyrobie sie z 3 operacjami do 27-go aby pozyskac bonusa :[

    Nie nastawiałbym się. Potrafią rozliczać transakcje nawet po sześciu
    dniach, a najszybciej to po trzech.

    A nie możesz teraz coś na szybko kupić w necie za pomocą tej karty?

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 12. Data: 2011-06-22 08:48:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" itr2b9$f22$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > o 45 dniach... Gdzie leży prawda? :) Ponoć umowy ustne są ważne, ale
    > gdy w grę wchodzi duży majątek, potrzebne są pisemne, a czasami nawet
    > notarialnie potwierdzane. Opłata za kartę (jak pojąłem ze 3 dychy)
    > to chyba nie jest duży majątek, okoliczności wskazują na to, że jednak
    > rozmowa miała miejsce (skoro spłaciłem wczoraj kredytówkę do zera)
    > a fakt mojego odwiedzenia banku można potwierdzić na kilka sposobów -- po
    > pierwsze został jakiś ślad w kamerzystym monitoringu, po drugie pracownik
    > banku zaglądał na moje konto, a po trzecie chyba ten pracownik zwykle mówi

    Zadzwonili i przedłużyli Impresjonistkę na kolejny rok za freeko.

    -=-

    Co do KB i jego 7% -- zgłębiam tajniki przelewania...
    Już wiem, że mam limity (nie mogę odlać 2 tałzenów) i nie wiem, jak
    je zmienić. :) Debetówka nadal nie jest aktywowana. Może dzisiaj...

    Nie ma czegoś takiego jak lanie wewnętrzne? -- nie widzę przygotowanych
    przelewów między moimi kontami w KB -- a mam w KB jeszcze konto oszczędne
    z pokaźnym stanem utrzymującym się parę lat -- 40 groszy. :)

    -=-

    Gdyby nie te 5 transakcji -- byłaby to całkiem niezła oferta.
    (skoro za freeko można pobierać oprocentowaną makulaturę
    w każdym bankomacie na terenie Polski -- w wakacje może
    to przydać się)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2011-06-22 09:16:01
    Temat: /BGZ/ Re: KB i 7%
    Od: MK <m...@i...pl>

> [...]
    > - wot technika,  wysla pin poczta - kolejnych kilka dni w plecy
    > i pewnie nie wyrobie sie z 3 operacjami do 27-go aby pozyskac bonusa :[

    Dziwna sprawa, tez dostalem karte i nie bylo zadnej instrukcji
    dotyczacej SMSa, a tylko informacja o sposobach aktywacji...
    Bez sensu jest to, ze BGZ wysyla karty poleconym, 25 minut czekalem na
    odbior karty w Banku Pocztowym ;).
    Zeby naliczyli kase mam zamiar wykonac transakcje w internecie.

    MK

  • 14. Data: 2011-06-22 09:31:04
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]

    >dniach, a najszybciej to po trzech.

    >A nie możesz teraz coś na szybko kupić w necie za pomocą tej karty?

    No chyba nie ;)
    Nie dostalem pinu wiec i nie aktywowalem karty

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2011-06-22 09:41:08
    Temat: Re: /BGZ/ Re: KB i 7%
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Uzytkownik "MK" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    >Dziwna sprawa, tez dostalem karte i nie bylo zadnej instrukcji
    >dotyczacej SMSa, a tylko informacja o sposobach aktywacji...

    Widocznie wprowadzili jakas innowacje
    na dolaczonym wydruku do karty stoi jak byk ze aby uzyskac pin
    nalezy wyslac sms-em podany kod pod podany numer
    - sms z pinem zostanie wyslany tylko raz ....
    wiec zadbaj o to np. aby nie miec przepelnionej skrzynki itp popierdolki
    No ale niestety cos im nie zatrybilo - na drugi sms tez zero odzewu
    zadzwonilem do oddzialu i zapytaniem ile trzeba czekac na tego sms-a
    - powinien przyjsc od razu
    Panienka miala interweniowac i oddzwonic
    zniecierpliwiony wyslalem 3 sms-a i tym razem dostalem zwrotnego
    ze usluga niemozliwa i zeby sie skontaktowac z party-line
    ..... no i final - PIN przyjdzie poczta (zwykla)

    >Bez sensu jest to, ze BGZ wysyla karty poleconym, 25 minut czekalem na
    >odbior karty w Banku Pocztowym ;).

    Ja dostalem zwyklym listonoszem do skrzynki

    >Zeby naliczyli kase mam zamiar wykonac transakcje w internecie.

    A aktywowales karte ? i co bedziesz kupowal :D