  • 1. Data: 2013-05-24 09:58:23
    Temat: BGZ i zmiana pracodawcy
    Od: m...@g...com

    Jakis czas temu zmienilem pracodawce, nie zglaszalem tego BGZowi i nie bylo problemu
    z premia. Teraz w regulaminie zastrzegaja, ze trzeba w takim wypadku zlozyc zlecenie
    jeszcze raz. Czyli bank wysle do mojego pracodawcy zlecenie przelewania wynagrodzenia
    na konto, na ktore przelewa od zawsze? Pracodawca chyba nie zrozumie powodu tego
    zawracania glowy. :-/

    M.

  • 2. Data: 2013-05-26 02:32:47
    Temat: Re: BGZ i zmiana pracodawcy
    Od: www2 <t...@g...com>

    Zapewne. W obecnym regulamienie tez jest taki zapis... niestety.
    Tak mi odpisano i cos tam tez jest.

    Ja mam nowego pracodawce od stycznia, ale na razie wyplacaja bez focha.
    Oczywiscie nic nie zglaszalem, ze jest juz inny. Pensje przychodza.