  • 11. Data: 2011-04-28 19:31:32
    Temat: Re: BGZ konto z podwyzka jakie warunki?
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-04-28 17:47, Stephen Wyszy pisze:
    > Jakis posiadacz tegoz konta moze potwierdzic slowa z dezinfolinii?

    Składasz zlecenie w banku, bank je przekazuje do pracodawcy i pracodawca
    nie może zrobić nic innego niż takie coś olać. W moim przypadku BGŻ
    przesłał skan zlecenia do kadr, po czym kadry zadzwoniły do mnie z
    informacją "jakaś pani z banku przysłała takie coś, skasować to czy co z
    tym zrobić?". Musiałem w pracy podać numer rachunku w BGŻ, bo dopiero na
    tej podstawie pracodawca przelewa wynagrodzenie. Natomiast BGŻ musi
    takie coś wysłać, bo tego wymaga regulamin banku.

  • 12. Data: 2011-04-28 20:26:41
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    > Zapewne bank, zaraz po prośbie o okazanie zaświadczenia o zatrudnieniu
    > przez Blue Media S.A. ;)

    Ale BM po otrzymaniu takiego pisma od niepracownika chyba nie musi nikomu
    odpowiadać. Nie ma wynagrodzenia to i nie można zrobić mu przelewu i tyle.

    a.

  • 13. Data: 2011-04-28 20:40:43
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    > ... i bank tym samym odmawia uznania premii oraz nakazuje zwrot środków
    > wypłaconych wbrew regulaminowi promocji :)

    Ale bank o tym nie wie. Niemniej, jak się dowie, to pewnie podchodzi to
    pod wyłudzenie i może domagać się zwrotu z odsetkami.

    a.

  • 14. Data: 2011-04-28 20:43:22
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    --