  • 1. Data: 2012-02-02 13:10:55
    Temat: /BGZ/ przelew pilny - co to?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Wydaje mi sie, ze wczesniej tego nie bylo... Przy wykonywaniu przelewu jest
    checkbox i informacja, ze przelew pilny zlecony miedzy 12 a 15.30 zostanie
    wykonany tego samego dnia, a prowizja za jego wykonanie jest wyzsza...
    Czy to znaczy, ze przelewy zlecone po 12 beda wykonywane dopiero nastepnego
    dnia?
    W TOiP nie widze niczego co sie nazywa "przelew pilny" -
    http://www.bgz.pl/oplaty_prowizje/dla_ciebie/dzial1/
    rozdzial1.html
    Zaznaczylem, ze pilny i pobrali prowizje 5PLN...

    MK

  • 2. Data: 2012-02-02 15:00:48
    Temat: Re: /BGZ/ przelew pilny - co to?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > http://www.bgz.pl/oplaty_prowizje/dla_ciebie/dzial1/
    rozdzial1.html
    > Zaznaczylem, ze pilny i pobrali prowizje 5PLN...

    tak jest, tylko przelewy do 12:00 sa darmowe, potem za te realizowane
    3-sesja kaza sobie slono placic. Ot taki folklor. To nie jest konto do
    normalnych codziennych operacji, tylko do 'zwijania' premii na koncie 'z
    podwyzka'

  • 3. Data: 2012-02-02 15:22:21
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > http://www.bgz.pl/oplaty_prowizje/dla_ciebie/dzial1/
    rozdzial1.html
    > Zaznaczylem, ze pilny i pobrali prowizje 5PLN...

    dla porzadku, gdzie to szukac
    http://www.bgz.pl/oplaty_prowizje/dla_ciebie/dzial1/
    rozdzial8.html

  • 4. Data: 2012-02-02 15:50:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dla porzadku, gdzie to szukac
    > http://www.bgz.pl/oplaty_prowizje/dla_ciebie/dzial1/
    rozdzial8.html

    To juz mi mowili przy przyjmowaniu reklamacji. Zwrocilem uwage, ze na samym
    poczatku TOiP jest informacja o przelewach i tym, ze zlecone przez internet
    sa bez oplat. Nie ma tam nigdzie, zadnego odnosnika, ze sa wylaczenia, wiec
    bezwzglednie powinny byc darmowe. Zapytalem tez czym sie rozni taki przelew
    od 'zwyklego' przelewu, okazuje sie, ze niczym... jest to zwykly elixir.

    MK

  • 5. Data: 2012-02-02 21:46:56
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Zapytalem tez czym sie rozni taki przelew
    > od 'zwyklego' przelewu, okazuje sie, ze niczym... jest to zwykly elixir.

    Czyli zwykla sciema ;)
    - juz lepiej dac zarobic BC 5-taka /np. w weekend/
    o ile kwota nie jest jakas wielka

    Pozdro