  • 1. Data: 2012-06-19 15:03:59
    Temat: BGZ - pytanie
    Od: ls <l...@w...pl>

    Zalozylem konto z premia w BGZ i pyknalem kilka transakcji karta.
    Saldo jest pomniejszone o kwoty transakcji, ale mija juz tydzien i nie
    widac ich w historii.
    Klikam dokola, ale cos nie moge znalezc wykazu blokad.
    Gdzie szukac tych transakcji kartowych, wzglednie blokad?

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2012-06-19 15:21:18
    Temat: Re: BGZ - pytanie
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-19 15:03, ls pisze:
> [...]
    > Klikam dokola, ale cos nie moge znalezc wykazu blokad.
    > Gdzie szukac tych transakcji kartowych, wzglednie blokad?

    na stronie głównej kliknij na numer rachunku bankowego, a potem
    szczegóły rachunku
    ukaże się suma wszystkich blokach, bez podziału na poszczególne operacje
    BGZ długo trzyma blokady

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2012-06-19 15:23:15
    Od: pI <u...@1...pl>

    Tue, 19 Jun 2012 06:03:59 -0700 (PDT), na pl.biznes.banki, ls
    napisał(a):

> [...]
    > Klikam dokola, ale cos nie moge znalezc wykazu blokad.
    > Gdzie szukac tych transakcji kartowych, wzglednie blokad?

    Nie szukałem dogłębnie, ale wydaje mi się że nie ma. Operacje księgują
    się u nich bardzo długo.

    --
    pI

  • 4. Data: 2012-06-19 15:24:12
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-06-19 15:21, lolekanabolek pisze:

    > na stronie głównej kliknij na numer rachunku bankowego, a potem
    > szczegóły rachunku
    > ukaże się suma wszystkich blokach, bez podziału na poszczególne operacje
    > BGZ długo trzyma blokady

    u mnie z reguly po 4 dniach rozliczaja

  • 5. Data: 2012-06-19 16:55:02
    Od: "az.anonim" <a...@g...pl>

    pI <u...@1...pl> napisał(a):

    > Nie szukałem dogłębnie, ale wydaje mi się że nie ma. Operacje księgują
    > się u nich bardzo długo.

    No i trzeba też pamiętać o tym, że cykl kończy się 27go.

    Plus za to jest taki, że polecenie przekazywania wynagrodzenia nie jest jakoś
    specjalnie restrykcyjnie weryfikowane. W kilku miejscach czytałem o
    przypadkach w których premia (dla konta z premią) była przydzielana nawet
    jeśli przelew był z innego konta zewnętrznego tego samego właściciela. Zresztą
    podczas wypełniania zlecenia przekazywania wynagrodzenia do bgz które dostałem
    do ręki (w banku zostało tylko ksero) kiedy chcialem sprecyzować tytuł
    przelewu z jakim otrzymuje wynagrodzenie facet powiedział że to nie jest
    istotne. A przecież numeru źródłowego skąd wpływa pensja też nie mają...

    Więc przetestuję to już w tym mcu, pensja wpływa dopiero ~29go więc już w
    nowym cyklu ale spróbuje zrobić własny przelew na 5000zł i sprawdzę czy
    zadziała. Oczywiście wcześniej cyknę 3 transakcje kartą w biletomatach ;)

  • 6. Data: 2012-06-19 20:11:40
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam,

> [...]
    > nowym cyklu ale spróbuje zrobić własny przelew na 5000zł i sprawdzę czy
    > zadziała. Oczywiście wcześniej cyknę 3 transakcje kartą w biletomatach ;)

    Zastanawiam się na założeniem tak konta i mam pytanie w sprawie regulaminu.
    Chodzi mi o zapis "Regulaminu Programu "Premia+" "
    $ 3 pkt 6. Podstawę naliczenia Premii stanowią wpływy środków pieniężnych
    na Konto Uczestnika pochodzące z rachunków prowadzonych przez inne banki lub
    przez Bank,

    z wyjątkiem wpływów z rachunków prowadzonych:

    - przez jakikolwiek bank na rzecz Uczestnika lub
    - przez Bank na rzecz klientów detalicznych.

    O co chodzi w tych zapisach z wyjatkiem ?

    Czy jak zrobię przelew z mojego konta w innym banku do BGŻ to będzie OK ?

    Pozdrawiam

    Damian

  • 7. Data: 2012-06-19 20:17:22
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 19.06.2012 o 20:11 Damian News <s...@s...net.pl> pisze:

    > Czy jak zrobię przelew z mojego konta w innym banku do BGŻ to będzie OK ?

    Nie. Nie zaliczą. Kiedyś przechodziło - teraz filtrują dokładniej - inny
    bank, inna osoba (żona, narzeczona, mama, ojciec, kumpel itp.)
    Albo BGŻ ale konto firmowe. Wówczas lejesz z własnego firmowego i jest ok.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 8. Data: 2012-06-19 20:34:38
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-19 16:55, az.anonim pisze:

> [...]
    > nowym cyklu ale spróbuje zrobić własny przelew na 5000zł i sprawdzę czy
    > zadziała. Oczywiście wcześniej cyknę 3 transakcje kartą w biletomatach ;)

    zadziała ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 9. Data: 2012-06-20 08:02:03
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 19 Cze, 15:21, lolekanabolek <l...@g...com>
    wrote:
    > na stronie głównej kliknij na numer rachunku bankowego, a potem
    > szczegóły rachunku
    > ukaże się suma wszystkich blokach, bez podziału na poszczególne operacje
    > BGZ długo trzyma blokady

    Dzieki, znalazlem
    --
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2012-06-20 12:23:05
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam,

> [...]
    bank, inna osoba (żona, narzeczona, mama, ojciec, kumpel itp.)
    Albo BGŻ ale konto firmowe. Wówczas lejesz z własnego firmowego i jest ok.

    Dzięki za info. Tak właśnie myślałem ze łatwo nie będzie

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef