  • 11. Data: 2010-11-15 16:33:31
    Temat: Re: BGZ wyplaci podwyzki posiadaczom nowego ROR-u
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "mx" <@m...@o...pl@> wrote in message news:ibrk4g$2fc$1@inews.gazeta.pl...

    > BEZPŁATNA! ale jej dostarczenie min 50 PLN, a do odbioru w oddziale 40.
    > Tanio!

    chyba to co podales dotyczy karty platniczej, ale z tego wynika, ze zawsze
    jest oplata za karte debetowa??.
    Dostarczenie karty i PIN do odbioru w oddziale BGŻ S.A.
    (pobierana niezależnie od opłaty za wydanie Karty)

    40,00 PLN

    Dostarczenie karty i PIN przesyłką kurierską
    na adres wskazany przez klienta

    wg kosztów rzeczywistych,
    min. 50,00 PLN

    Cash back

    0,50 PLN

    Blokada karty na wniosek klienta

    10,00 PLN

  • 12. Data: 2010-11-15 17:14:30
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-11-15 16:13, RobertS pisze:

    > a czy można mieć to konto bez karty debetowej?

    Nie, wg regulaminu karta to jeden z warunków udziału w promocji.

  • 13. Data: 2010-11-15 17:23:58
    Temat: Re: BGŻ wypłaci podwyżki posiadaczom nowego ROR-u
    Od: Dzynks <d...@d...de>

    W dniu 2010-11-15 13:03, Krzysztof pisze:
    > http://prnews.pl/wojciech-boczon/bgz-wyplaci-podwyzk
    i-posiadaczom-nowego-ror-u-56993.html

    IMO najlepsza oferta obecnie na rynku (jeśli ktoś zarabia te 3-5k PLN na
    miesiąc).

    --
    Dzynks

  • 14. Data: 2010-11-15 18:56:59
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl>

    To już cennik abo w erze lub plusie jest prostszy.
    Trzeba być niezłym masochistą aby wdepnąć w tak skonstruowaną TOiP

    Mam wrażenie że bank zamiast klientów woli obsługiwać barany takie do
    strzyżenia

  • 15. Data: 2010-11-15 22:38:27
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <q...@x...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > Trzeba być niezłym masochistą aby wdepnąć w tak skonstruowaną TOiP
    >
    > Mam wrażenie że bank zamiast klientów woli obsługiwać barany takie do

    Ta ich tabela pelna tabela jest ukryta
    http://www.bgz.pl/downloads/kampania/taryfa_oplat_pr
    owizji.pdf
    Niestety odstrasza mocno, nawet za przelew puszczony pozniej musimy doplacac
    5zl, jezeli chcemy, zeby wyszedl z banku tego samego nia. Praktycznie
    pieniadze zaksiegowane w banku z 1-sesji elixir nie mozemy juz bezplatnie
    wyslac elixirem do innego banku.

  • 16. Data: 2010-11-15 23:19:12
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    W regulaminie jest warunek:
    par 2, 1. 2) a)
    'Uczestnik złożył w Banku "Zlecenie przekazywania wynagrodzenia
    za pracę [...] na rachunek bankowy prowadzony przez BGŻ"'

    W jakim banku? Chyba chodzi o to, ze zlozyl u pracodawcy wniosek
    o wyplate wynagrodzenia na konto w BGŻ, ale może o coś innego
    im chodzi?

    a.

  • 17. Data: 2010-11-16 17:41:40
    Od: Dzynks <d...@d...de>

    W dniu 2010-11-15 23:38, Krzysztof pisze:
> [...]
    > Praktycznie pieniadze zaksiegowane w banku z 1-sesji elixir nie mozemy
    > juz bezplatnie wyslac elixirem do innego banku.

    Ja nie widzę tu nic odstraszającego. Wszelkie podstawowe funkcje są
    całkowicie darmowe. I to jest najważniejsze.

    Do ultra pilnych przelewów można mieć inny bank lub jak się komuś pali
    skorzystać z Bluecash lub innego serwisu.

    --
    Dzynks

  • 18. Data: 2010-11-16 18:47:26
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Dzynks" <d...@d...de> wrote in message
> [...]
    >
    > Do ultra pilnych przelewów można mieć inny bank lub jak się komuś pali
    > skorzystać z Bluecash lub innego serwisu.

    --------------
    Generalnie to wszystko sprowadza sie do opracowania strategii jak po
    wplynieciu wynagrodzenia, najszybciej je zabrac, zostawic niewielka kwote na
    3-transakcje karta oraz oplate 5zl. Potem czekac na zwrot 1% i cala operacje
    powtarzac kazdego miesiaca. Po wstepnych ogledzinach juz widac, ze to konto
    w BGZ nie nadaje sie jako glowne, tylko do odbierania 1% wplywu.
    Czy ktos z grupowiczow wczytal sie w ich zagmatwana tabele oplat i moze
    potwierdzic, ze koszt tego nowego konta sprowadza sie tylko do 5zl/mies za
    karte? Czy sa jakies utajnione oplaty, ktore nie rzucaja sie prostow w oczy?
    jak oni wysylaja karte debetowa, czy bezplatnie?, bo w tabeli sa wysylki
    kurierem i odbior w placowce platne; domyslam sie, ze wysylaja poczta i
    wtedy jest bezplatne?

  • 19. Data: 2010-11-16 18:51:56
    Od: Dzynks <d...@d...de>

    W dniu 2010-11-16 19:47, Krzysztof pisze:
> [...]
    > cala operacje powtarzac kazdego miesiaca. Po wstepnych ogledzinach juz
    > widac, ze to konto w BGZ nie nadaje sie jako glowne, tylko do odbierania

    Ja mam dokładnie taki zamiar. Tylko, że mam zamiar jeszcze używać konta
    do bezpłatnych wypłat z bankomatów więc pewnie będę tam trzymał jakieś
    środki.

    Do przelewów będę używał innego konta.

    Dzięki nowemu rachunkowi BGŻ będę dzięki posiadania konta w banku
    zarabiał co miesiąc kilkadziesiąt PLN, zamiast płacić cokolwiek. Dla
    mnie to nowa jakość i niespotykany dotychczas produkt. Dodatkowo warunki
    na jakich bank nam płaci są znacznie korzystniejsze niż np. w BOŚ, gdzie
    żeby cokolwiek zarobić trzeba się mocno napracować.

> [...]
    > w oczy? jak oni wysylaja karte debetowa, czy bezplatnie?, bo w tabeli sa
    > wysylki kurierem i odbior w placowce platne; domyslam sie, ze wysylaja

    Ja się wczytałem i nic tam nie znalazłem. Wydanie karty jest bezpłatne,
    podobnie karta kodów do przelewów. Inne rzeczy jak przelewy, wypłaty z
    bankomatów też oczywiście są darmowe.

    --
    Dzynks

  • 20. Data: 2010-11-17 07:00:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Lis, 19:51, Dzynks <d...@d...de> wrote:
    ? Czy sa jakies utajnione oplaty, ktore nie rzucaja sie prostow

    > Ja si wczyta em i nic tam nie znalaz em. Wydanie karty jest bezp atne,
    > podobnie karta kod w do przelew w. Inne rzeczy jak przelewy, wyp aty z
    > bankomat w te oczywi cie s darmowe.

    Ale brak pozycji :"Wysylka karty i Pin do klienta - bezplatna".