  • 1. Data: 2012-05-05 19:10:51
    Temat: BGZ - zmiana regulaminu Konta z Premią
    Od: " " <a...@g...pl>

    No właśnie... szczegóły na ich stronie albo tu:
    http://www.bgz.pl/dla_ciebie/konta_osobiste_oszczedn
    osciowe/konto_z_premia.html

  • 2. Data: 2012-05-05 19:44:33
    Temat: Re: BGZ - zmiana regulaminu Konta z Premią
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-05-05 19:10, a...@g...pl pisze:
    > No właśnie... szczegóły na ich stronie albo tu:
    > http://www.bgz.pl/dla_ciebie/konta_osobiste_oszczedn
    osciowe/konto_z_premia.html

    Czy dobrze widzę, że nic (zasadniczego) się nie zmienia ?

  • 3. Data: 2012-05-05 21:08:41
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 5 Maj, 19:44, Pan Sowa <p...@g...ru> wrote:

    nosciowe/konto_z_p...

    > Czy dobrze widzę, że nic (zasadniczego) się nie zmienia ?

    Zmienia się - po 28 maja 3 transakcje kartą muszą być wykonane a nie
    zaksięgowane; poza tym nie ma już utraty premii za zamknięcie konta
    przed dokonaniem wypłaty premii.

  • 4. Data: 2012-05-06 09:29:56
    Od: " " <a...@g...pl>

    Clegan <c...@g...com> napisał(a):

    > Zmienia si=EA - po 28 maja 3 transakcje kart=B1 musz=B1 by=E6 wykonane a ni=
    > zaksi=EAgowane; poza tym nie ma ju=BF utraty premii za zamkni=EAcie konta
    > przed dokonaniem wyp=B3aty premii.

    A nie zmienia się aby podstawowa rzecz: że premia to 1% od pensji a nie
    maksymalnego wpływu?

  • 5. Data: 2012-05-06 10:14:40
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >A nie zmienia się aby podstawowa rzecz: że premia to 1% od pensji a nie
    >maksymalnego wpływu?

    Nie, nadal maksymalny wpływ, ale:
    "5. Wysokość Premii ustalana jest - z uwzględnieniem zasad określonych w
    ust. 6 - jako 1% kwoty najwyższego wpływu środków pieniężnych na Konto w
    danym Cyklu, z zastrzeżeniem, iż:
    1) maksymalna wysokość Premii w każdym Cyklu wynosi 50 zł,
    2) Uczestnik nie nabywa prawa do Premii, jeżeli w danym Cyklu wynosiłaby ona
    mniej niż 3 zł.
    6. Podstawę naliczenia Premii stanowią wpływy środków pieniężnych na Konto
    Uczestnika pochodzące z rachunków prowadzonych przez inne banki lub przez
    Bank, z wyjątkiem wpływów z rachunków pro-wadzonych:
    - przez jakikolwiek bank na rzecz Uczestnika lub
    - przez Bank na rzecz klientów detalicznych."
    Po polsku, nie liczą się wpływy:
    Z własnego konta w jakimkolwiek banku.
    Z obcego konta w BGŻ, oprócz firmowych.

    Tylko inny bank i inne nazwisko. Wypłata też musi wpłynąć, 3 bezgotówkowe
    transakcje kartą i brak sprzeciwu na przetwarzanie danych w celach
    marketingowych.

    Ale to już było, żadnych istotnych zmian nie widzę.

  • 6. Data: 2012-05-06 11:14:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" jo5btl$ud$...@i...gazeta.pl

    > Po polsku, nie liczą się wpływy:
    > Z własnego konta w jakimkolwiek banku.
    > Z obcego konta w BGŻ, oprócz firmowych.

    > Tylko inny bank i inne nazwisko.

    Co wówczas, gdy pracodawca ma to samo nazwisko? ;)

    > Wypłata też musi wpłynąć, 3 bezgotówkowe transakcje kartą i brak sprzeciwu na
    przetwarzanie danych w celach marketingowych.

    > Ale to już było, żadnych istotnych zmian nie widzę.

    A premię widzisz na swym koncie?
    Ja na razi widzę -8 złotych za kartę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-05-06 11:41:48
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" wrote

    >Co wówczas, gdy pracodawca ma to samo nazwisko? ;)

    OK, założyłem że nazwisko=PESEL

    >A premię widzisz na swym koncie?
    >Ja na razie widzę -8 złotych za kartę.

    Ciemność widzę, stan 0,00
    Wystartowałem pod koniec kwietnia, ale 3 transakcje 27-wykonałem. 5k
    wrzuciłem ze swojego, wypłaty nie było, dopiero w maju.
    Na zasadzie "na dwoje babka wróżyła". Może się uda???

  • 8. Data: 2012-05-06 12:45:47
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-05-06 10:14, mx pisze:

    > Tylko inny bank i inne nazwisko. Wypłata też musi wpłynąć, 3
    > bezgotówkowe transakcje kartą i brak sprzeciwu na przetwarzanie danych w
    > celach marketingowych.

    Wtrącę się: nazwisko może być to samo. W końcu jeśli ktoś nazywa się
    Nowak, albo Kowalski, (czy Czarniecki) to co on winien?

    Albo moja żona, że nazywa się tak samo jak ja...

    > Ale to już było, żadnych istotnych zmian nie widzę.

    Miejmy nadzieję :) Ale to się skończy. Cieszmy się więc chwilą.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 9. Data: 2012-05-06 12:51:51
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 06.05.2012 o 11:14 Eneuel Leszek Ciszewski

    > Co wówczas, gdy pracodawca ma to samo nazwisko? ;)

    Ja przelewam z firmowego w BGŻ, firma jednoosobowa - nazwisko to samo,
    adres też - działa od ponad roku.

    > A premię widzisz na swym koncie?
    > Ja na razi widzę -8 złotych za kartę.

    Najpierw zdejmują za kartę, w poniedziałek lub wtorek będzie 50 zł premii
    na koncie

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 10. Data: 2012-05-06 12:59:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" jo5h12$blk$...@i...gazeta.pl

    > Ciemność widzę, stan 0,00
    > Wystartowałem pod koniec kwietnia, ale 3 transakcje 27-wykonałem. 5k wrzuciłem ze
    swojego, wypłaty nie było, dopiero w maju.
    > Na zasadzie "na dwoje babka wróżyła". Może się uda???

    3 transakcje to IMO 8 złotych w plecy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'