  • 1. Data: 2012-04-05 19:18:11
    Temat: BGŻOptima 6.5% na koncie?
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    Po zalogowaniu moim oczom ukazał się dziwny napis:

    Oprocentowanie: 5,80 % / 6,50 %
    Wyższe oprocentowanie obowiązuje dla ,,nowych środków" zaksięgowanych na
    Rachunku Głównym.

    Niestety nigdzie nie znalazłem szczegółów (i/lub regulaminu), ale może
    Wy coś wiecie? Obawiam się jednak że 'nowych środków' będzie oznaczać
    'żegnaj Optimo - witaj Aliorze' ;)

  • 2. Data: 2012-04-05 19:34:48
    Temat: Re: BGŻOptima 6.5% na koncie?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości
    > Po zalogowaniu moim oczom ukazał się dziwny napis:
    >
    > Oprocentowanie: 5,80 % / 6,50 %
    > Wyższe oprocentowanie obowiązuje dla ,,nowych środków" zaksięgowanych na
    > Rachunku Głównym

    Też ma 5,8% / 6,5% . I mam ten sam problem ze zrozumieniem. Jak to się ma do
    tabeli oprocentowania, zarówno starej i nowej? Nijak.

    http://www.bgzoptima.pl/oplaty_prowizje/default.aspx

  • 3. Data: 2012-04-05 19:43:18
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2012-04-05 19:18, osa pisze:

    > może Wy coś wiecie?

    Czytałem, że jutro mają opublikować zasady.

    --
    notveryoldman

  • 4. Data: 2012-04-05 20:31:45
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 5 kwietnia 2012, 19:18:11 UTC+2 użytkownik osa napisał:
> [...]
    >
    > Niestety nigdzie nie znalazłem szczegółów (i/lub regulaminu), ale może
    > Wy coś wiecie? Obawiam się jednak że 'nowych środków' będzie oznaczać

    Też tak mam. 5.80% to będzie chyba najwyżej oprocentowany rachunek oszczędnościowy od
    jutra. Szkoda tylko, że można założyć TYLKO 3 rachunki celowe.

  • 5. Data: 2012-04-05 20:32:30
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-04-05 19:43, notveryoldman pisze:

    > Czytałem, że jutro mają opublikować zasady.

    Czyli co? Dzisiaj szybko wylewamy, żeby jutro to były "nowe środki" ?
    Chociaż pewno będzie "nowe powyżej stanu z 1 kwietnia"
    Ale - dobre i to.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 6. Data: 2012-04-05 20:37:27
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2012-04-05 20:31, m...@g...com wrote:

    > Też tak mam. 5.80% to będzie chyba najwyżej oprocentowany rachunek oszczędnościowy
    od jutra. Szkoda tylko, że można założyć TYLKO 3 rachunki celowe.

    A po co w czasach "Vincenta Belki" chcesz dzielic pieniadze na czesci?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2012-04-05 21:05:59
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-05 20:31, m...@g...com pisze:
> [...]
    od jutra. Szkoda tylko, że można założyć TYLKO 3 rachunki celowe.

    Na celowych (dziś) nie ma tego super oprocentowania, jest tylko na
    głównym ;) Ale jakie to ma teraz znacznie, skoro i wszędzie dopada nas
    belka.

    Jutro zobaczymy na jak długo to 5.8 i 6.5 bo jeśli ma być taka akcja jak
    z szybkim zakończeniem lokat na 6.48 to ja wolę pewne 6.2 na pół roku. A
    na 5.8 pójdzie to co nie załapie się do Aliora.

  • 8. Data: 2012-04-05 21:07:54
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-05 20:32, maruda pisze:
    > Czyli co? Dzisiaj szybko wylewamy, żeby jutro to były "nowe środki" ?

    Tylko że w tym banku dziś jest pewnie już jutro więc datę księgowania
    będziesz miał jutrzejszą ;) ... i cały niecny plan szlag trafił ;)

  • 9. Data: 2012-04-05 22:05:51
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Tylko że w tym banku dziś jest pewnie już jutro więc datę księgowania
    > będziesz miał jutrzejszą ;) ... i cały niecny plan szlag trafił ;)

    Tez sie zdziwilem bo akurat polalem dzis
    z BGZ do Optimy ... okolo 15:30 - i looknalem czy doszlo
    - no i doszlo - leci poza sesjami elixir ;)

  • 10. Data: 2012-04-06 08:05:10
    Od: JB <j...@o...pl>

    Wiec jest to nowa promocja dla nowych środków (do 10 lipca 2012).

    Nowych oznacza wpłaconych od dnia dzisiejszego - już przelałem.