  • 21. Data: 2011-12-06 18:04:44
    Temat: Re: BGŻOptima 8 lokat
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Kamilu!

    We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 18:37:47, napisałeś na temat: "BGŻOptima 8
    lokat"
    Kamil Jońca k...@p...onet.pl, news:87pqg1sis4.fsf@alfa.kjonca

    > No popatrz, sam to wczoraj zacytowałem

    Widocznie czas u Ciebie szybciej biegnie ;-))

    > Ale wcześniej piszą:
    > ======================
    > ramach jednego Konta BGŻOptima możesz otworzyć maks. 8 takich lokat,
    > =====================

    > Co można interpretować, że zdarzeń "otwarcia lokat przez klienta" może
    > być maksymalnie 8.

    A jak teraz zinterpretujesz news:jblh10$q2i$1@inews.gazeta.pl ???
    Lub jak wolisz http://groups.google.com/groups?selm=jblh10%24q2i%24
    ...@i...gazeta.pl
    lecz trzeba poczekać w tym przypadku, ale u Ciebie jest 1 dzień do przodu to
    powinno być ;))

    --
    Hej!
    TZ

    - Puszkin zmarł na modny wtedy pojedynek. -

  • 22. Data: 2011-12-06 18:08:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 06 Dec 2011 17:25:12 +0100, TZ napisał(a):

    > Powtórzę raz jeszcze, może trochę inaczej bo masz problem... W takim
    > razie niech będzie twoje i niech każdy uważa za pewnik, że założenie 8
    > lokat i ich zlikwidowanie będzie skutkowało niemożnością ponownego
    > założenia lokaty jednodniowej.
    > Teraz jesteś usatysfakcjonowany?

    Nie przyszło Ci do głowy, że np. mogę założyć 8 lokat jednodniowych każda
    za 1125 zł. I mimo, że wpłacę pieniądze na 5 z nich to nie będę mógł już
    założyć 3 lokat każda na 5k zł - to jest przykład, nie twierdzę, że tak
    jest, bo tego po prostu nie wiem ani też nic w tym temacie nie czytałem.
    Jednak daleki jestem od rzucania na lewo i prawo tekstów w stylu:

    "Nie pytałem i nie testowałem. (w sumie będę miał 3 lokaty, obecnie dwie)
    A, że 8 jednocześnie max. wynika to z opisu i logiki, bo mogło by dojść
    do absurdu..."

    albo

    "Mając 8 lokat i po ich zamknięciu nie można było by już otworzyć choćby
    jednej nowej."

    Jeżeli coś dociera to daj znać, bo jeżeli nie to nie mam o czym
    dyskutować i zaśmiecać grupy.

    Xenocide

  • 23. Data: 2011-12-06 18:34:00
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    TZ <g...@t...cy[ROT13]> writes:

> [...]
    > lokat"
    > Kamil Jońca k...@p...onet.pl, news:87pqg1sis4.fsf@alfa.kjonca

    > Widocznie czas u Ciebie szybciej biegnie ;-))

    Gdy rozpoczynałes dyskusę tego postu nie było.

    Cały czas nie rozumiesz, bądź nie chcesz zrozumieć, że od pewnego
    momentu nie dyskutujemy o tym o tym, "czy się da czy nie", tylko o tym, że
    "jeden pacjent twierdzi, że się da, mimo że nie sprawdził w żaden sposób".

    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 24. Data: 2011-12-06 18:35:03
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > TZ <g...@t...cy[ROT13]> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Ale wiesz, że tu zupełnie nie o to chodzi? Tylko, o to, że podajesz coś
    > kompletnie bez sprawdzenia?
    >
    > KJ
    > PS. Zadałem pytanie pocztą wewnętrzną, zobaczymy co odpowiedzą.

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---

    Szanowny Panie,
    Dziękujemy za przesłanie wiadomości.
    W odpowiedzi na Pana pytanie pragniemy poinformować, że klient może
    posiadać maksymalnie 8 lokat jednodniowych jednoczesnie, a więc w
    przypadku zerwania np 4 lokat, będzie mógł założyć je znowu.
    W PRZYPADKU PYTAŃ ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.
    Serdecznie pozdrawiamy,
    Zespół BGŻOptima
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    To chyba kończy dyskusję.

    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 25. Data: 2011-12-06 18:41:55
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    Chłopaki, jak Wam napiszę, że NA PEWNO można mieć aktywne 8 i zerwane
    kilka lokat jednodniowych to odpuścicie? Na forum mbanku ktoś napisał i
    dał screenshota z aktywnymi lokatami w liczbie większej niż 8 (chyba 10
    czy 11) więc pewnie i tak się da ;) No ale 8 to na pewno :)

  • 26. Data: 2011-12-06 18:53:09
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Kamilu!

    We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 19:35:03, napisałeś na temat: "BGŻOptima 8
    lokat"
    Kamil Jońca k...@p...onet.pl, news:87ehwhsg4o.fsf@alfa.kjonca

    ========
    "jeden pacjent twierdzi, że się da, mimo że nie sprawdził w żaden sposób".
    =========

    Tak samo jak dwóch pacjentów twierdzi wręcz odwrotnie lecz także tego nie
    sprawdzili.

    To teraz napisz jeszcze, który z pacjentów miał rację?!

    --
    Hej!
    TZ

    - Jurand dość długo żyje, a potem zakańcza swój żywot. -

  • 27. Data: 2011-12-06 19:21:20
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    TZ <g...@t...cy[ROT13]> writes:

> [...]
    >
    > Tak samo jak dwóch pacjentów twierdzi wręcz odwrotnie lecz także tego nie
    Tamtych 2 twierdzi, że _nie_wiedzą_. Czujesz różnicę, czy za trudne?

    KJ

    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 28. Data: 2011-12-06 19:28:02
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Kamilu!

    We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 20:21:20, napisałeś na temat: "BGŻOptima 8
    lokat"
    Kamil Jońca k...@p...onet.pl, news:87aa75sdzj.fsf@alfa.kjonca

    > Tamtych 2 twierdzi, że _nie_wiedzą_. Czujesz różnicę, czy za trudne?

    Co poradzić, niech tak nadal twierdzą.

    --
    Hej!
    TZ

    - Dziewczynka podbiegła do Karuska i położyła mu pysk na kolanach. -

  • 29. Data: 2011-12-06 22:14:41
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 6 Gru, 12:00, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > No właśnie na stronie są 2 sprzeczne
    informacje:http://www.bgzoptima.pl/lokaty/lokata_dzi
    enna/default.aspx
    > (po rozwinięciu)

    A od kiedy to info na stronie zastępuje regulamin ?
    § 6 ust. 3 Regulaminu.

  • 30. Data: 2011-12-07 10:36:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 06 Dec 2011 19:41:55 +0100, osa napisał(a):

> [...]
    > dał screenshota z aktywnymi lokatami w liczbie większej niż 8 (chyba 10
    > czy 11) więc pewnie i tak się da ;) No ale 8 to na pewno :)

    No i grupę raczej by interesowała taka wiadomość, że *ktoś założył*, więc
    niż 8 i że się da.

    --
    xbartx