-
21. Data: 2011-12-08 19:57:20
Temat: Re: BGŻOptima - Eurobank
Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>
W dniu 2011-12-08 11:33, Anna Kozłowska pisze:
> W pojedynczych przypadkach mogło zdarzyć się, że przelew został odrzucony, z
> uwagi na konfigurację płatności w systemie ELIXIR.
Przykro mi, ale ktoś Panią wprowadził w błąd.
KAŻDY mój przelew na rachunek powiązany w Eurobanku zostaje odrzucony.
Czy jest ktoś na grupie, komu został zaksięgowany przelew w Eurobanku?
> Do 9 grudnia wprowadzona
> zostanie odpowiednia aktualizacja do systemu, która wyeliminuje nawet te
> pojedyncze przypadki.
Jak rozumiem, ktoś Pani tak powiedział.
Mam zamiar sprawdzić jego/jej twierdzenia, bo jutro kolejny przelew.
Ciekaw jestem kto będzie beneficjentem.
> Wcześniejsze, incydentalne kłopoty z szybkością działania systemu miały
> związek z ogromnym zainteresowaniem ze strony Klientów. Przy wspomnianej wyżej
> aktualizacji systemu, jego wydajność zostanie zwiększona dodatkowo. Pozostaje
> nam tylko przeprosić wszystkich za te chwilowe niedogodności. Podkreślam, że
> nie miały one żadnego wpływu na oszczędności, które zarabiają dla naszych
> Klientów każdego dnia.
Mam nadzieję że zostanie włączony dopalacz na zmianę rachunku
powiązanego. Codziennie zlecam przelew z nowego rachunku ale
BGŻ Optima nie jest w stanie zauważyć że takowy następuje.
> W celu wyjaśnienia prosimy o kontakt pod adresem mailowym, który znajdzie Pan
> tutaj: www.bgzoptima.pl/media/default.aspx
Mam nadal nadzieję na odpowiedź mój email z poniedziałku.
> Pozdrawiam
Ja również.
I życzę szczęścia.
Bo trafiła się Pani niewdzięczna praca.
-
22. Data: 2011-12-08 20:05:17
Temat: Re: BGŻOptima - Eurobank
Od: notveryoldman <n...@g...pl>
W dniu 2011-12-08 20:57, Bogdan B. pisze:
> W dniu 2011-12-08 11:33, Anna Kozłowska pisze:
>> W pojedynczych przypadkach mogło zdarzyć się, że przelew został
>> odrzucony, z
>> uwagi na konfigurację płatności w systemie ELIXIR.
>
> Przykro mi, ale ktoś Panią wprowadził w błąd.
A może nie, bo...
> KAŻDY mój przelew na rachunek powiązany w Eurobanku zostaje odrzucony.
... Pani Anna mogła mieć na myśli, że klienci mający rachunki powiązane
w Eurobanku to "pojedyncze przypadki" :-)
>> Do 9 grudnia wprowadzona
>> zostanie odpowiednia aktualizacja do systemu, która wyeliminuje nawet te
>> pojedyncze przypadki.
Zamierzam sprawdzić w poniedziałek :-)
--
notveryoldman