  • 11. Data: 2011-12-07 11:57:58
    Temat: Re: BGŻOptima coś optymistycznego
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    [...]
    Dziś optima _znów_ zaksięgowała przelewy o dobrej porze i nawet udało
    się założyć od razu lokaty, bez żadnych błędów.

    Żeby nie było za słodko, to weryfikacja zmienionego r-ku powiązanego
    dalej wisis :)
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 12. Data: 2011-12-07 20:33:48
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-12-07 12:57, Kamil Jońca pisze:

    > Żeby nie było za słodko, to weryfikacja zmienionego r-ku powiązanego
    > dalej wisis :)

    Informuj proszę o postępach.
    Jako powiązany aktualnie z Eurobankiem, jestem taką zmianą bardzo
    zainteresowany.

  • 13. Data: 2011-12-08 08:17:24
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 07 Dec 2011 21:33:48 +0100, "Bogdan B."
    <g...@r...pl> wrote:

    >Jako powiązany aktualnie z Eurobankiem, jestem taką zmianą bardzo
    >zainteresowany.

    Ja właśnie wysłałem dziś rano 10 zł z powrotem do EB z tytułem "Jeśli
    nie dotrze, to się zirytuję" :-).
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2011-12-08 10:06:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Bogdan B." <g...@r...pl> writes:

    > Informuj proszę o postępach.
    > Jako powiązany aktualnie z Eurobankiem, jestem taką zmianą bardzo
    > zainteresowany.

    chyba 6-XII dokonałem zmiany
    7-XII poszedł przelew weryfikacyjny, przy czym były jeszcze 2 przelewy
    z innych kont
    7-XII późnym popołudniem sie przypomniałem pocztą wewnętrzną
    8-XII dostałem info, i teraz widzę, że jest zmienione, przelewu
    jeszcze nie puściłem

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/
    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 15. Data: 2011-12-08 14:37:53
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

> [...]
    > 7-XII późnym popołudniem sie przypomniałem pocztą wewnętrzną
    > 8-XII dostałem info, i teraz widzę, że jest zmienione, przelewu

    A przed chwilą przylazł przelew na moje konto w Aliorze, dla niejakiego
    "Rachunku Powiązanego" :)

    Więc można powiedzieć, ze cała procedura zamknęła się w 3 dniach
    roboczych, nie wiem na ile moje przypomnienie się miało na to wpływ.

    KJ

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 16. Data: 2011-12-08 19:59:38
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-12-08 15:37, Kamil Jońca pisze:

    > Więc można powiedzieć, ze cała procedura zamknęła się w 3 dniach
    > roboczych, nie wiem na ile moje przypomnienie się miało na to wpływ.

    U mnie się to nie zmieściło chociaż początek ten sam,
    ale bez przypominania. Zobaczymy co jutro.

  • 17. Data: 2011-12-09 08:02:04
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 08 Dec 2011 09:17:24 +0100, Jarek Andrzejewski

    Wrócił. Z takim samym opisem :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 18. Data: 2011-12-09 12:54:57
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Coś optymistycznego mówicie... Wniosek o założenie konta wspólnego
    złożony 6-tego, następnego dnia pierwszą sesją wysłany przelew
    inicjujący z Inteligo i do tej pory "ani be, ani me, ani kukuryku"

  • 19. Data: 2011-12-09 15:45:57
    Od: " Anna Kozłowska" <b...@g...pl>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> napisał(a):

    > On Thu, 08 Dec 2011 09:17:24 +0100, Jarek Andrzejewski

    > Wrócił. Z takim samym opisem :-)

    Witam serdecznie,

    W pojedynczych przypadkach mogło zdarzyć się, że przelew został odrzucony, z
    uwagi na konfigurację płatności w systemie ELIXIR. Do dzisiaj powinna zostać
    wprowadzona odpowiednia aktualizacja do systemu, która wyeliminuje nawet te
    pojedyncze przypadki.

    Wcześniejsze, incydentalne kłopoty z szybkością działania systemu miały
    związek z ogromnym zainteresowaniem ze strony Klientów. Przy wspomnianej wyżej
    aktualizacji systemu, jego wydajność zostanie zwiększona dodatkowo. Pozostaje
    nam tylko przeprosić wszystkich za te chwilowe niedogodności. Podkreślam, że
    nie miały one żadnego wpływu na oszczędności, które zarabiają dla naszych
    Klientów każdego dnia.

    W celu wyjaśnienia sytuacji prosimy o kontakt pod adresem mailowym, który
    znajdzie Pan tutaj:
    //www.bgzoptima.pl/media/default.aspx

    Pozdrawiam,
    Anna Kozłowska,
    Zespół Prasowy BGŻOptima

  • 20. Data: 2011-12-09 15:48:33
    Od: " Anna Kozłowska" <b...@g...pl>

    eisenberg <e...@n...pl> napisał(a):

    > Co=B6 optymistycznego m=F3wicie... Wniosek o za=B3o=BFenie konta wsp=F3lneg=
    > z=B3o=BFony 6-tego, nast=EApnego dnia pierwsz=B1 sesj=B1 wys=B3any przelew
    > inicjuj=B1cy z Inteligo i do tej pory "ani be, ani me, ani kukuryku"

    Witam,

    W celu wyjaśnienia stej kwestii, prosimy o kontakt pod adresem mailowym, który