  • 1. Data: 2011-12-09 00:03:45
    Temat: BGŻOptima - zerwanie lokaty, hehe
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Cos mnie naszlo i sprawdzilem czy daloby rade zerwac lokate.
    Zrywam, podaje nr z tokenu i dupa:

    "XXXX0724 : Error when calling routine PIR1R."

    Ciekawe czy sa jacys kamikaze trzymajacy tam
    wszystkie/wiekszosc swoich oszczednosci :).

  • 2. Data: 2011-12-09 07:32:10
    Temat: Re: BGŻOptima - zerwanie lokaty, hehe
    Od: " " <a...@g...pl>

    Q <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > "XXXX0724 : Error when calling routine PIR1R."
    >
    > Ciekawe czy sa jacys kamikaze trzymajacy tam
    > wszystkie/wiekszosc swoich oszczednosci :).

    Nie wiem, może to kwestia pory dnia - wczoraj ok. 16:00 zerwałem dwie lokaty i
    przeszło bez problemu.

  • 3. Data: 2011-12-09 08:01:45
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Nie wiem, może to kwestia pory dnia - wczoraj ok. 16:00 zerwałem dwie
    > lokaty i
    > przeszło bez problemu.

    Czy rece moga opadac jeszcze nizej?
    Okazuje sie, ze tak - znowu chcialem zerwac lokate
    i znowu mialem ten sam blad:
    "XXXX0724 : Error when calling routine PIR1R."
    i info, ze znowu mam wpisac nr z tokenu, ale...
    ...w miejscu nr, ktory mialem wpisac w token
    bylo puste pole :).

    No to wpisalem na stronie ostatnio wpisany nr
    z tokenu, kliknalem ok, i ...zerwalo lokate :).

  • 4. Data: 2011-12-09 08:46:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 09 Dec 2011 09:01:45 +0100, Q napisał(a):

> [...]
    > bylo puste pole :).
    >
    > No to wpisalem na stronie ostatnio wpisany nr z tokenu, kliknalem ok, i

    Z tego co tu czytam na grupie to widać zdecydowanie, że po prostu
    przerósł BGŻ ten projekt w każdym aspekcie i praktycznie wszystko leży i
    ledwo zipie. Cóż BGŻ nigdy do jakiś tuzów nie należał ale w sumie można
    się było spodziewać czegoś więcej, bo znowu takimi nowicjuszami na tym
    rynku nie są. Możliwe, żeby aż tak przestrzelili jeżeli chodzi o szacunki
    i założenia wstępne?

    --
    xbartx