  • 11. Data: 2011-11-24 11:08:04
    Temat: Re: BGZoptima- brak umowy?
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Asie!

    W czwartek, 24 listopada 2011, o godz. 11:52:19, napisałeś na temat: "BGZoptima-
    brak umowy?"
    AS N...@p...onet.pl, news:jal7nl$55h$1@mx1.internetia.pl

    > Dobrze ze chociaż wydrukowałem jedną stronę umowy gdzie był numer konta.
    > Mam nadzieję, że ten SMS nie bedzie potrzebny do aktywacji konta..

    Do aktywacji konta potrzebny jest przelew na min. 1zł z konta powiązanego.

    --
    Hej!
    TZ

    - Wokulski nawraca Magdalenkę, która zboczyła z drogi na właściwe tory. -

  • 12. Data: 2011-11-24 22:52:48
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "michalp" <m...@i...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    Co dokładnie oznacza, że nie możesz pobrać umowy.

    W mailu masz link:
    https://moje.bgzoptima.pl/aop/pl/retrievepdf.jspx?js
    enabled=true

    Czy ta strona ci się otwiera?

    Skoro masz rachunek aktywny, to pierwszy sms dotarł. Tam jest hasło.

    ----------------
    Po wypelnieniu wszystkich pol i tego pola z haslem przepisanego z SMS nie da
    sie pobrac umowy, nic sie nie otwiera (probowalen przez kilka dni i zawsze
    to samo czyli nic). Wielka klapa i niedorobka banku.

  • 13. Data: 2011-11-25 08:00:26
    Od: " Anna Kozłowska" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    TZ <g...@t...cy[ROT13]> napisał(a):

    > Cześć Asie!
    >
    > W czwartek, 24 listopada 2011, o godz. 11:27:37, napisałeś na temat: "BGZoptima
    > -
    > brak umowy?"
    > AS N...@p...onet.pl, news:jal6al$svd$1@mx1.internetia.pl

    > SMS z tym kodem był do podpisania umowy i także do jej pobrania później.
    > Było też w nim info o jego nie kasowaniu.
    > Lecz to nic nie zmienia, jak nie mogłem tak nadal nie mogę pobrać tej umowy.
    >
    > Ponoć po zalogowaniu do systemu też będzie można pobrać umowę ale co z tego jak
    > nie mam PINu do DigiPassa.

    Witam,

    Aby odczytać umowę, należy kliknąć na link otrzymany w mailu, potwierdzającym
    jej zawarcie. Wówczas pojawia się formatka, w której wpisuje się numer
    telefonu, datę urodzenia oraz kod z smsa, który został przesłany, jako
    niezbędny do podpisania umowy.

    Wówczas ma się podgląd do umowy i można ją również zapisać na dysku. W sms, w
    którym otrzymaliśmy kod znajdowała się prośba o nie kasowanie wiadomości,
    właśnie po to, by w późniejszym terminie mieć podgląd do umowy, jeśli nie
    zapisało się jej na dysku.

    Pozdrawiam
    Anna Kozłowska
    Zespół Prasowy BGŻOptima

  • 14. Data: 2011-11-25 09:47:56
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Anno!

    W piątek, 25 listopada 2011, o godz. 09:00:26, napisałaś na temat: "BGZoptima-
    brak umowy?"
    Anna Kozłowska b...@g...SKASUJ-TO.pl, news:janhuq$k0q$1@inews.gazeta.pl

> [...]

    > właśnie po to, by w późniejszym terminie mieć podgląd do umowy, jeśli nie

    Próbuje w ten sposób od poprzedniego czwartku.
    Dziś się w końcu udało!!! :)))

    --
    Hej!
    TZ

    - Ze Śląska kilofem wydobywa się węgiel kamienny i brunatny górnik -

  • 15. Data: 2011-11-26 18:59:21
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    " Anna Kozłowska" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
    > właśnie po to, by w późniejszym terminie mieć podgląd do umowy, jeśli nie

    Robie dokladnie tak jak wyzej i mam ten kod SMS, ale nic sie nie otwiera i
    tylko informacja, ze przegladarka nie moze wyswietlic tej strony.

  • 16. Data: 2011-11-26 19:21:13
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2011-11-26 19:59, Krzysztof pisze:
    > Robie dokladnie tak jak wyzej i mam ten kod SMS, ale nic sie nie otwiera
    > i tylko informacja, ze przegladarka nie moze wyswietlic tej strony.

    Zmień przeglądarkę. SOA#1
    pwz

  • 17. Data: 2011-11-26 19:21:37
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Robie dokladnie tak jak wyzej i mam ten kod SMS, ale nic sie nie otwiera i
    > tylko informacja, ze przegladarka nie moze wyswietlic tej strony.

    Zmień przegladarkę. Ja mam od zawsze taki problem z elektroniczna fakturą z UPC.
    Za cholerę nie mogę faktury pobrać przez internet eksplorera, a bez problemu
    pobieram firefoxem.

  • 18. Data: 2011-11-26 19:22:50
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2011-11-26 20:21, wiatrak pisze:
    > Zmień przegladarkę. Ja mam od zawsze taki problem z elektroniczna
    > fakturą z UPC. Za cholerę nie mogę faktury pobrać przez internet
    > eksplorera, a bez problemu pobieram firefoxem.

    Chrome też działa. Aha, należy też pamiętać o zainstalowaniu Adobe
    Readera...
    pwz

  • 19. Data: 2011-11-26 21:48:00
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Aha, należy też pamiętać o zainstalowaniu Adobe Readera...

    Jeszcze mi napisz, że trzeba mieć komputer. :)
    A tak w ogóle to napisałem, ze nie mogę POBRAĆ, a nie ODCZYTAĆ. Do samego
    pobrania chyba nie jest potrzebny adobe reader.

  • 20. Data: 2011-11-26 22:40:38
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Zmień przegladarkę. Ja mam od zawsze taki problem z elektroniczna fakturą
    > z UPC. Za cholerę nie mogę faktury pobrać przez internet eksplorera, a

    probowalem w firefoxie i IE i sie nie otwiera, tzn nic nie chce pobrac, zeby
    bylo jasne