  • 1. Data: 2011-11-12 00:19:42
    Temat: BIG
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    "Starając się wyjść naprzeciw tym tendencją" ........

    To chyba nie pan prezes napisał z błędem tylko redakcja serwisu?
    http://www.cpb.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=379:raport-big-polskie-firmy-odporne-na-k
    ryzys--wskanik-big-ronie&catid=40:aktualnopci&Itemid
    =2

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 2. Data: 2011-11-12 10:22:14
    Temat: Re: BIG
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote on 2011-11-12_1:19
> [...]
    article&id=379:raport-big-polskie-firmy-odporne-na-k
    ryzys--wskanik-big-ronie&catid=40:aktualnopci&Itemid

    W (co najmniej) jednej z reklam telewizyjnych spiker z uporem mówi
    "spąsor"...

    witrak()

  • 3. Data: 2011-11-13 01:19:04
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    article&id=379:raport-big-polskie-firmy-odporne-na-k
    ryzys--wskanik-big-ronie&catid=40:aktualnopci&Itemid

    Bylejakość nas pognębi, upodli, uzależni.
    Jaka partia szac{h}ow taki wynik.
    U mnie głupi znaczek {-} na koncie (nie w kącie)
    odwraca wszystko "do góry finansami".;
    OGŁOSZENIE: "Zamienię minus na plus
    za niewielką opłatą."
    UTOPIA.

    Feromon.
    PS. Uwierz w "bezpłatnego SMSa!!!!!"

  • 4. Data: 2011-11-14 00:54:36
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-11-12 11:22, witrak() pisze:

    > W (co najmniej) jednej z reklam telewizyjnych spiker z uporem mówi
    > "spąsor"...

    Najsłynniejsza restauratorka też. Jak również "dzisiej".

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 5. Data: 2011-11-14 15:01:20
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Aicha <b...@t...ja> wrote on 2011-11-14_1:54

    > Najsłynniejsza restauratorka też. Jak również "dzisiej".

    Ale to nie jest zawodowiec, więc można jej wybaczyć, a spiker -
    tak, więc należałoby go wyrzucić. Niestety nawet w TVNCNBC
    przyjęli niedawno nowego, który zamiast "złotych" mówi "złoty", i
    nic...

    witrak()