  • 1. Data: 2010-01-11 15:31:34
    Temat: BIK
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl>

    Złożyłem do banku wniosek o przesunięcie o 3 miesiace spłaty rat. Bank
    przychylił sie do mojej prosby i raty przesunął. Trwało to jednak troche i w
    miedzy czasie PAN z windykacji wydzwaniał do mnie z upomnieniami o spłate.
    Obecnie staram sie o kredyt i mam odmowe kazdego z bankow.
    Czy mozliwe aby ów PAN z windykacji wpisał mnie do BIKu? I teraz widnieje
    tam jako złodziej?

    Wysłąłem własnie wniosek o udostepnienie raportu standard z BIK, ale to
    pewnie potrwa.

    Co o tym sądzicie?

    Pozdrawiam
    Zorro

  • 2. Data: 2010-01-11 15:55:31
    Temat: Re: BIK
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zoor wrote:

    > Co o tym sądzicie?

    Zabys napisal jak juz dostaniesz papierek z BIK

  • 3. Data: 2010-01-12 14:29:43
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "zoor" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tam jako złodziej?
    >
    > Wysłąłem własnie wniosek o udostepnienie raportu standard z BIK, ale to

    3 banki odmówiły mi przyznania kredytu bez podania przyczyny.
    Na 100% z dochodów wychodziła zdolność kredytowa.
    Jestem w kropce - musze szybko wziasc kredyt.

    Jak to najszybciej załatwic?

    Pozdr
    zor

  • 4. Data: 2010-01-12 19:02:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 15:29:43 +0100, zoor napisał(a):

    > Jak to najszybciej załatwic?

    Idź do banku spółdzielczego, przedstaw sytuację, pokaż papiery. w BS-ach
    rozmawiasz z ludźmi, nie z procedurami.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356