  • 1. Data: 2004-09-12 11:05:30
    Temat: BIK - Zapytanie
    Od: "Krz." <k...@o...pl>

    Czy we wniosku o KK np musi byc klauzula o BiK zeby oni wogóle spytali w bazie
    bik o obecne zobowiązania?

    Czy klauzula musi byc aby wpisali tam klienta a do sprawdzenia nie?

    Pozdrawiam,
    K.

  • 2. Data: 2004-09-12 15:44:14
    Temat: Re: BIK - Zapytanie
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Krz. wrote:
    > Czy we wniosku o KK np musi byc klauzula o BiK zeby oni wogóle
    > spytali w bazie bik o obecne zobowiązania?
    > Czy klauzula musi byc aby wpisali tam klienta a do sprawdzenia nie?

    Chodzi Ci o to czy klient musi się zgodzić na sprawdzenie w BIK?
    Nie musi. Mnie nikt o zgodę nie pytał a w BIKu zapytania są.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-09-12 20:30:14
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > Chodzi Ci o to czy klient musi się zgodzić na sprawdzenie w BIK?
    > Nie musi. Mnie nikt o zgodę nie pytał a w BIKu zapytania są.

    fakt, a raz na jakis czas warto sobie samemu sprawdzic co w trawie piszczy
    ostatnio ubiegalem sie o kredyt i ciekawych rzeczy sie dowiedzialem
    spoznilem sie z zaplata visy classic w jednym banku, kilka dni
    zgodnie z obowiazujacymi zasadami jest to zadluzenie w tzw. normie, czyli do
    30 dni
    jednak obok tej pozycji jest zapis kredyt stracony (czytaj powyzej 180 dni)
    a to juz oznacza tylko odmowe w kazdym banku, no prawie
    w jednym tak zunali, a w drugim ocenili sytuacje trzezwo
    zadluzenie powstalo 20, splacone 30 tego samego miesiaca, wiec... oczywista
    pomylka
    no ale odkrecac trzeba samemu

    --
    dropzone