  • 1. Data: 2006-01-31 19:41:34
    Temat: BIK i gdzie jeszcze
    Od: "cieply" <m...@p...onet.pl>

    witam

    mialem kiedys kredyt przeterminowany, ktory splacilem. moje dane byly w biku,
    wiec juz zalatwiam ich sprostowanie. bede sie kiedys staral o kredyt i chcialbym
    zapytac: czy jeszcze gdzies moga byc moje dane jako niesolidnego klienta oprocz
    biku? czy jesli cos jest w innych rejestrach, np. na smolnej to znajde to
    automatycznie w biku? prosze o sugestie, bo nie chcialbym sie zdziwic jak zloze
    wniosek o kredyt a jakis bank powie ze gdzies figuruje jescze:(

    pozdr

    cieply

  • 2. Data: 2006-01-31 19:52:53
    Temat: Re: BIK i gdzie jeszcze
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-31 20:41, osobnik cieply stwierdził, iż:
    > witam
    [cut]

    MIG-BR, baza Związku Banków Polskich.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2006-02-01 08:02:15
    Od: "Taddy" <c...@t...pl>

> [...]
    > zloze
    > wniosek o kredyt a jakis bank powie ze gdzies figuruje jescze:(

    Nie powinny być już nigdzie indziej (przynajmniej moje nie były)
    Chyba, ze kredyt brałeś jako firma, to mogli firme wpisać do KRD.

  • 4. Data: 2006-02-01 09:27:42
    Od: "cieply" <m...@p...onet.pl>

    > biku? czy jesli cos jest w innych rejestrach, np. na smolnej to znajde to
    >

    > Nie powinny być już nigdzie indziej (przynajmniej moje nie były)
    > Chyba, ze kredyt brałeś jako firma, to mogli firme wpisać do KRD.

    nie mialem firmy. sprawdze zwiazek na smolnej jeszcze. a moze ktos sie
    orientuje, czy juz jestem skazany na niemoc kredytowa? glupia sprawa, bo ta
    zaleglosc to grosze byly:(, lacznie jakies niecale 1000 zl

    pozdr

    cieply

  • 5. Data: 2006-02-01 19:09:05
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 1 Feb 2006 10:27:42 +0100,
    osoba podpisana: cieply <m...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > orientuje, czy juz jestem skazany na niemoc kredytowa? glupia sprawa, bo ta
    > zaleglosc to grosze byly:(, lacznie jakies niecale 1000 zl
    Eee, to ja poproszę Cie o przelanie mi tego tysiąca, w końcu to dla
    Ciebie grosze, a mi się bardzo przydadzą, numer konta wyślę na priv, ok
    ?
    KJ

    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan

  • 6. Data: 2006-02-01 19:47:27
    Od: "cieply" <m...@p...onet.pl>

    > Eee, to ja poproszę Cie o przelanie mi tego tysiąca, w końcu to dla
    > Ciebie grosze, a mi się bardzo przydadzą, numer konta wyślę na priv, ok
    > ?
    > KJ

    a nie lepiej popracowac;)? albo poczekaj, PiS wszystkim chce rozdawac, wiec moze...

    cieply

  • 7. Data: 2006-02-01 20:11:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 1 Feb 2006 20:47:27 +0100,
    napisała:

    > a nie lepiej popracowac;)? albo poczekaj, PiS wszystkim chce rozdawac, wiec moze...
    Noo, ja pracuję, ale skoro dla Ciebie ten 1000 to takie grosze, ....?
    KJ

    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.

  • 8. Data: 2006-02-01 20:24:06
    Od: "cieply" <m...@p...onet.pl>

    > Noo, ja pracuję, ale skoro dla Ciebie ten 1000 to takie grosze, ....?
    > KJ

    ale ja nawet jednego grosza w bloto nie wyrzucam:P

    cieply

  • 9. Data: 2006-02-02 18:45:53
    Od: "Taddy" <c...@t...pl>

> [...]
    > ta
    > zaleglosc to grosze byly:(, lacznie jakies niecale 1000 zl

    Miałem bardzo podobną sytuację jak ty i dostałem kredyt.
    Chyba bede musial napisać dluzszą historię, ale w skrócie to wygladalo tak:
    Mialem długie przeterminowanie malej kwoty, ale spłacone ponad 2 lata temu
    (ślad jest cały czas i bedzie jeszcze prawie 5 lat). Ponadto w innym banku
    jakas niedopłata sprzed 7 lat i ślad w MIG BR (smolna), ale bez śladu w BIK,
    bo ten akurat bank jest w ZBP, a nie jest w BIK (tak na marginesie: piwo dla
    mądrego co zgadnie który to bank!), ale po natychmiastowej spłacie nastąpiło
    natychmiastowe usuniecie mnie z MIG BR, tak, że w momencie rozpatrywania
    wnioku kredytowego byl widoczny tylko wpis w BIK. Złożyłem wnioski ok. 15
    grudnia do 5 banków i efekty są takie:
    - DB błyskawiczna odmowa (BIK)
    - Millenium odmowa BIK + kilka piramidalnych bzdur o moich finansach-totalna
    zlewka klienta.
    - PTF szbka decyzja pozytywna, tam wziąłem kredyt na dobrych warunkach i
    polecam ten bank
    - Fortis decyzja pozytywna, ale po miesiącu oczekiwania, mieszkanie mialem
    kupione, wiec nie skorzystałem,
    -GE Money brak decyzji i kontaktu ze strony banku.

  • 10. Data: 2006-02-02 18:50:48
    Od: "cieply" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > kupione, wiec nie skorzystałem,
    > -GE Money brak decyzji i kontaktu ze strony banku.

    nawet nie wiesz ile czasu mi oszczedziles:). wielkie dzieki za info.

    pozdr

    cieply