  • 11. Data: 2007-03-16 08:56:16
    Temat: Re: BIK i opoznienie w splacie karty kredytowej
    Od: "Herman" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ag" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:etcfrr$5d2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Aha jeszcze jedno, DomBank to jeden z najdrozszych bankow i posiadajacy
    > najgorsze z mozliwych sankcje w przypadku spoznienia. Uwazaj na ten bank.
    > biora tam ludzie, ktorze nigdzie indziej nie moga i bank ten rekompensuje
    > sobie ryzyko wysokimi kosztami.
    > PKO BP to zupelnie co innego. Tym bardziej dziwne jest to zestawienie.
    > Zrozumiale byloby gdybys podal PKO BP, Pekao SA i INGa, ale dwa tak
    skrajne
    > banki...
    > Pomysl 2 lub 3 krotnie zanim wezmiesz hipa w

    Mam tego swiadomosc ze ich oferta nie jest najlepsza ale pracuje za granica
    i w innych bankach maja duzo bardziej upierdliwe procedury - min chodzi o
    papierkologie i 100% wartosci inwestycji.
    PKO BP dlatego ze policzylem rate i przemowilado mnie roznica 200zl ;-)
    dlatego bede tez tam aplikowacjednak mimo papirkologii i upierdliwosci z
    ktora sie licze. Sytuacja sie zmienila o tyle ze siedze teraz na chorobowym
    (zlamana reka) i mam duzowolnego na zalatwianie ktorego nie mialem
    wczesniej.

    A wracajac do tego statusu 01 i 00. karta splacona wic powinno byc 00 i
    najgorszy 01 - jak banki na to patrza?

  • 12. Data: 2007-03-16 15:01:50
    Od: "Lodowka1" <l...@o...eu>

    On 9 Mar, 23:26, "Ag" <a...@w...pl> wrote:
    > Codziennie lacze sie z BIKiem i mam nastepujace statusy:
    > 00 oznacza brak zaleglosci
    > 01 - zaleglosc w splacie od 1 do 30 dni
    > 02 - zaleglosc od 30 do 90 dni
    > 03 - zaleglosc od 90 do 180 dni
    > 08 - zaleglosc powyzej 180 dni
    > 0W - zadluzenie przekazane do windykacji
    > 0E - zadluzenie w egzekucji komorniczej
    > 0O - zadluzenie odzyskane ( wczeniej musialo przejsc prze
    > statusy przynajmniej do 0W a najczesciej i przez 0E)
    > jest jescze jeden status, ale nie ma kodu i wyswietla sie wtedy "spisane z
    > bilansu" czyli klient nigdy nie splacil zadluzenia, zostalo ono stracone i
> [...]

    Te Twoje statusy są nieco przekłamane. Może macie jakieś stare
    oprogramowanie, co to za bank?

  • 13. Data: 2007-03-16 21:15:35
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-10 00:06, Ag stwierdził, że:
    > tak, korzystam.

    W takim razie trzeba było od razu napisać, ponieważ te statusy
    "systemowe" są inne niż otrzymywane od BIKu
    .
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl