  • 11. Data: 2004-08-31 14:25:38
    Temat: Re: BIK nie podlega pod Ustawe o udostępnianiu informacji gospodarczych ??
    Od: "Mike" <b...@y...com>

    > [..]

    Podlega

    > _Jeśli_ nie starałeś się o KK to chyba masz większy problem niż Ci sie
    > wydaje = może ktoś chciał wziąć na Ciebie kredyt. Nie zginęły Ci nigdy
    > dokumenty ?

    Coz, staralem sie. Ale nie dostalem.
    Zadzwonilem do GIODO, zapytalem o moja sytuacje. Powiedzieli mi, bym
    natychmiast pisal skarge :)
    BIK posluguje sie swoim regulaminem okreslajacym terminy przechowywania
    informacji o klientach.
    A wewnetrzne regulaminy firmy nie moga takich rzeczy regulowac. Od tego sa
    ustawy, rozporzadzenia, etc.

    M.

  • 12. Data: 2004-08-31 14:45:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Tue, 31 Aug 2004 16:25:38 +0200, "Mike" <b...@y...com> wrote:

    >Coz, staralem sie. Ale nie dostalem.
    >Zadzwonilem do GIODO, zapytalem o moja sytuacje. Powiedzieli mi, bym
    >natychmiast pisal skarge :)

    To dopisz jeszcze w skardze, że informacje jakich BIK udziela osobom
    pytającym o dane są jedynie fragmentem tego, co BIK naprawdę o nich
    przechowuje i co BIK udostepnia bankom.
    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2004-08-31 15:16:39
    Od: "Mike" <b...@y...com>

    > To dopisz jeszcze w skardze, że informacje jakich BIK udziela osobom
    > pytającym o dane są jedynie fragmentem tego, co BIK naprawdę o nich
    > przechowuje i co BIK udostepnia bankom.

    Skad wiesz? Jakies blizsze info?
    Wlasnie wyjzezdzam do banku, by zgłosic do nich pisemko, by wywalili mnie z
    BIKu, bo nie widze podstaw by mogli mnie tam przetrzymywac. Jesli nic z tego
    nie bedzie, pisze do GIODO.

    Michał

  • 14. Data: 2004-08-31 16:22:16
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>