  • 11. Data: 2008-10-14 18:41:07
    Temat: Re: [BIK] ręce opadają :(
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > Wniosek jest taki, że FF to gówniana przeglądarka.
    > Często trafiam na jakąś poszatkowaną stronę w FF, która pod IE
    > wyświetlana jest poprawnie.
    > Dlaczego przeglądarka, która wyswietla wszystkie strony poprawnie jest
    > ciągle krytykowana, a FF który ma problemy z wyswietlaniem co
    > niektórych stron, uważany jest za jakiś ideał - tego nie rozumiem.

    brednie gadasz, zajmuje sie stronami www tez, raczej wszystko pod FF dziala a
    wiele pod IE zle dziala.

    Ta strona na pewno nie spelnia norm w3c dotyczacych html, moze byla pisana
    specjalnie pod IE z roznym syfem w kodzie na ten przyklad. U mnie sie dobrze
    wyswietla.

    Ja na ten przyklad nigdy nie widzialem zle dzialajacej strony pod FF.

    Strony na ktorych byles na pewno nie sa pisane profesionalnie a moze i fatalnie
    sa napisane i projektant sprawdzal je tylko pod IE.

    Krytyka nie jest na pewno bezpodstawana.

  • 12. Data: 2008-10-14 18:46:23
    Temat: Re: ręce opadają :(
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    wiadomościnews:gd2i6l$ndl$1@alfa.kjonca...

    > Wniosek jest taki, że FF to gówniana przeglądarka.
    > Często trafiam na jakąś poszatkowaną stronę w FF, która pod IE wyświetlana
    > jest poprawnie.

    bo zapewne jest zrobiona niezgodnie z normami W3C za to zgodnie z IE :-
    (

    > Dlaczego przeglądarka, która wyswietla wszystkie strony poprawnie jest

    wszystkie strony poprawnie, powiadasz?
    Wypróbuj sobie: http://www.webstandards.org/action/acid2/guide/

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 13. Data: 2008-10-14 18:53:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > U mnie wyglada OK. Wersja FF najnowsza.
    Najnowsza to znaczy która?
    KJ

  • 14. Data: 2008-10-14 18:54:39
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości
    a.googlegroups.com...
    wszystkie strony poprawnie, powiadasz?
    Wypróbuj sobie: http://www.webstandards.org/action/acid2/guide/

    wyświetla się tak samo pod obiema przeglądarkami.

  • 15. Data: 2008-10-14 18:56:54
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Z." <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wypróbuj sobie: http://www.webstandards.org/action/acid2/guide/
    >
    > wyświetla się tak samo pod obiema przeglądarkami.

    ....no może oprócz ramek :)

  • 16. Data: 2008-10-14 18:57:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Najnowsza to znaczy która?

    3.03 ostatnio aktualizowana wczoraj.

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2008-10-14 19:04:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    również mam FF i swego czasu wszystko działało mi dobrze, chciałem teraz
    (godz. 21.03) zobaczyć jak jest i...:

    "Szanowni Państwo,
    uprzejmie informujemy, że wypełnienie wniosku o raport STANDARD lub PLUS
    oraz sprawdzenie stanu jego realizacji możliwe jest w godzinach pracy
    Systemu, 7.00 - 21.00. W godzinach 21.00 - 7.00 system jest niedostępny."

    można i tak...czy od 21 do 7 ich system informatyczny "śpi"? a może
    wyjmują wtyczkę z kontaktu, aby na energii zaoszczędzić?

    pozdr.
    RobertS

  • 18. Data: 2008-10-14 19:06:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > 3.03 ostatnio aktualizowana wczoraj.

    To ja nic nie rozumiem :(

  • 19. Data: 2008-10-14 19:19:55
    Temat: Re: [BIK] ręce opadaj? :(
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 14 Oct 2008 20:31:10 +0200, "Krzysiek Z."
    <t...@w...pl> wrote:

> [...]
    >ciągle krytykowana, a FF który ma problemy z wyswietlaniem co niektórych
    >stron, uważany jest za jakiś ideał - tego nie rozumiem.

    Dlaczego błedne interpretowanie CSS ma byc normalne?
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ Wywływanie E-6 http://trzypion.pl/

  • 20. Data: 2008-10-14 19:34:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 14 Oct 2008 21:04:45 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    > oraz sprawdzenie stanu jego realizacji możliwe jest w godzinach pracy
    > Systemu, 7.00 - 21.00. W godzinach 21.00 - 7.00 system jest niedostępny."

    Ty się ciesz, że chociaż jest jakiś komunikat. Jakiś czas temu po 21 było
    po prostu 'Application error in "/"' ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl