  • 21. Data: 2008-10-14 19:35:44
    Temat: Re: [BIK] ręce opadają :(
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 14 Oct 2008 20:20:45 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > A możesz podać wersję?
    > Moja to (przy czym pod windzianym 3.0.3) było to samo.
    > Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092816
    Iceweasel/3.0.3 (Debian-3.0.3-2)

    U mnie była ta sama sieczka. Fx 3. Typowy wynalazek IE-centryczny który
    przypadkiem działa w przeglądarkach.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 22. Data: 2008-10-14 20:23:54
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    > To ja nic nie rozumiem :(

    Moze rozdzielczosc rozne macie ?

    Fantom

  • 23. Data: 2008-10-14 21:51:41
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 14 Oct 2008 18:43:01 +0200, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Chciałem, jak co jakiś czas, odpytać bik o raport na swój temat.
    >jednym z etapów jest 'rejstracja' wniosku. W czasie tej rejestracji,
    >musimy potwierdzić zapoznanie się z TOiP biku która w Fx wygląda tak:
    >
    >http://strony.aster.pl/kjonca/img/bik.JPG

    [...]

    >Wnioski każdy wyciągnie sam.

    Leniwy webmaster, aj waj wielka mi sensacyja.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 24. Data: 2008-10-15 06:00:05
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Weź sobie jakieś silne tabletki,
    I ściągnij koszulkę I love Microsoft.

    Przemek

  • 25. Data: 2008-10-15 06:05:04
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 14 Oct 2008 22:23:54 +0200, Fantom napisał(a):

    > Moze rozdzielczosc rozne macie ?

    Raczej inne systemy operacyjne.

    Xenocide

  • 26. Data: 2008-10-15 06:10:19
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Dodam jeszcze że to IE traci popularność na rzecz FF, a teraz jeszcze
    więcej straci na rzecz Google Chrome. Podejrzewam że za jakiś czas FF i
    GCh się połączą.
    Więc malejąca popularność chyba sama za siebie mówi.

    IE - popularność oparta sile wciskania ludziom razem z Windowsem
    ("i na pieniądzu")

    FF - samemu trzeba pobrać i zainstalować i to jest prawdziwa popularność

    Przemek

  • 27. Data: 2008-10-15 06:16:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:

    > Raczej inne systemy operacyjne.
    Ale pod windą było tak samo (co pisałem)
    KJ

  • 28. Data: 2008-10-15 06:34:46
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 14 Oct 2008 18:43:01 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Wnioski każdy wyciągnie sam.

    Czego chcesz wymagać od strony, której główna strona wygląda tak:

    <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Frameset//EN" "http://
    www.w3.org/TR/html4/frameset.dtd">
    <head>
    <title>Biuro Informacji Kredytowej</title>
    </head>
    <frameset cols="100%">
    <frame scrolling="auto" name="glowna" src="http://www.bik.pl/bik">
    <noframes>
    Twoja przegl?darka nie obs?uguje ramek.
    </noframes>
    </frameset>

    Xenocide

  • 29. Data: 2008-10-15 08:12:08
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    śro, 15 paź 2008 o 08:10 GMT, Przemek napisał(a):

    > Dodam jeszcze że to IE traci popularność na rzecz FF, a teraz jeszcze
    > więcej straci na rzecz Google Chrome. Podejrzewam że za jakiś czas FF i
    > GCh się połączą.

    http://hacking.pl/pl/news-15056-Chrom_nie_blyszczy_t
    ak_jak_powinien_.html

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]

  • 30. Data: 2008-10-15 10:26:41
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Jeszcze nie błyszczy, ale na razie to wersja beta !

    Przemek