  • 11. Data: 2004-01-27 12:23:13
    Temat: Re: BIK - zgoda na przetwarzanie
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    Użytkownik " alek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bv5k8p$r4a$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wiem dlaczego jeszcze się odzywasz na tym wątku. Nie wiem dlaczego
    > zakładasz, że oczekuję jakiejś szczególnej chęci do współpracy ze mną. Ja
    mam
    > określony problem i usiłuję go rozwikłać. Bredzenie o sytuacjach idalnych,
    > albo, gdybanie to cecha idiotów. Pytanie było skierowane do osoby, zna
    > odpowiedź, a nie do misia, który nie ma co robić z czasem i bryluje na
    > usenecie.

    Krótka zatem odpowiedź bez ubarwiania - z BIKu to ty może i wyjdziesz ...

    Ale nie martw się ... rozlazłeś się już w zastrzeżeniach wewnętrznych ...

    Hmmm .... jesteś dla pewnej części instytucji zwykłym fraudem odrzucanym z
    automatu na jakimkolwiek scoringu czy gdzie kolwiek ;)

    A ... i jedna uwaga - w tym przypadku możesz tylko powiedzieć o tych co cie
    do zastrzeżeń powrzucali , żee to banda frustratów i takie tam ...

    Nie zmieni to faktu , że to ty masz problem, którego defacto NIE ROZWIĄŻESZ
    choćby nie wiem jak miłym pisemkeim do BIK ...

    Pozdrawiam
    SP na L4

  • 12. Data: 2004-01-27 13:33:53
    Od: " alek" <m...@g...pl>

    Edmund Poważny <E...@k...ru> napisał(a):

> [...]
    >
    > Hmmm .... jesteś dla pewnej części instytucji zwykłym fraudem odrzucanym z
    > automatu na jakimkolwiek scoringu czy gdzie kolwiek ;)

    Pierdolicie Hipolicie :)

    > A ... i jedna uwaga - w tym przypadku możesz tylko powiedzieć o tych co cie
    > do zastrzeżeń powrzucali , żee to banda frustratów i takie tam ...

    Jesteś chyba sfrustrowanym chłopcem, który opowiadając o różnych siłach
    (idolach) identyfikuje się z nimi. Krótko mówiąc: nie strasz nie strasz, bo
    się zesrasz.

  • 13. Data: 2004-01-27 13:50:41
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    > Jesteś chyba sfrustrowanym chłopcem, który opowiadając o różnych siłach
    > (idolach) identyfikuje się z nimi. Krótko mówiąc: nie strasz nie strasz,
    bo
    > się zesrasz.

    Jakiś ty słodki i rzeczowy ;) ...
    A podasz mi na privie PESELek ?

    PLONK (odpowiedź mało związana z tematem wątku)

    SP na L4

  • 14. Data: 2004-01-27 13:53:48
    Od: "alek" <m...@g...pl>

    Edmund Poważny <E...@k...ru> napisał(a):

    > A podasz mi na privie PESELek ?

    Tak, a w jakim banku pracujesz? Jeśli chcesz mi pomóc to podam.

  • 15. Data: 2004-01-27 15:12:17
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    > Tak, a w jakim banku pracujesz? Jeśli chcesz mi pomóc to podam.

    Ku**a , człowieku (jeśli tak mogę cię nazwać ... ) Czytaj ze zrozumieniem

    Gdzie ja napisałem, że pracuję w jakimś banku ? ? ? ?

    SP na L4

  • 16. Data: 2004-01-27 22:05:40
    Od: Krystek <k...@m...e-space.pl_>

    Edmund Poważny napisał:
    > Użytkownik "alek" napisał w wiadomości

    > Ku**a , człowieku (jeśli tak mogę cię nazwać ... ) Czytaj ze zrozumieniem
    >
    > Gdzie ja napisałem, że pracuję w jakimś banku ? ? ? ?

    Już spokojnie, Stasiu, nie bądź taki "poważny" - to źle wpływa na nerwy
    i na zdrowie w ogóle. Uważaj, bo przez takie pisanie będzisz musiał
    dłużej zostać na tym L-4. ;-)

    Pozdrawiam,

    K.

    P.S. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

  • 17. Data: 2004-01-28 09:23:39
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 27 Jan 2004 09:14:20 +0100, "alek" <m...@g...pl>
    wrote:

    >jeszcze w dodatku złośliwą. Mogę Cię za to tylko nazwać złośliwym kutasem, a
    >los jeszcze postawi Cię w takiej sytuacji, że pożałujesz.

    A już miałem odpowiedzieć merytorycznie....
    PLONK

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 18. Data: 2004-01-29 11:20:26
    Od: "alek" <m...@g...pl>

    "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> wrote in message

    > A już miałem odpowiedzieć merytorycznie....

    Ale nie odpowiesz?