-
1. Data: 2015-10-20 08:16:16
Temat: BNP sprzeciw wobec zmian w taryfie
Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
Dzień dobry szanownym grupowiczom,
Jako że nadszedł czas przejść od słów do czynów, udałem się
do placówki byłego BNP (obecnie BGŻ BNP) złożyć sprzeciw
wobec zmian w taryfie.
I oczywiście panią (notabene kierowniczkę rzeczonej placówki)
przerosło, jak to można składać sprzeciw wobec zmian i nie
wypowiadać natychmiast umowy, a przecież ona biedna nie ma
na to procedury (pomijając już pani wywody jakie to zmiany
w taryfie są nieistotne i przecież ja w ogóle tej prowizji
nie płaciłem itp.).
Udało mi się przekonać panią do potwierdzenia złożenia pisma
na kopii. Jako że pani twierdziła, że umowa nie wygaśnie i trzeba
złożyć osobne wypowiedzenie- od ręki dziś nasmarowałem reklamację
w pl@net ze skanem dokumentu powołując się na wiadomość z serwisu
transakcyjnego oraz Art. 29 "Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r.
o usługach płatniczych" z żądaniem potwierdzenia, że umowa
wygaśnie w terminie przewidzianym prawem.
Czekam na odpowiedź, ale skuteczność naprawdę wyjdzie
na jaw w grudniu...
--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.
-
2. Data: 2015-10-20 22:11:33
Temat: Re: BNP sprzeciw wobec zmian w taryfie
Od: xbartx <x...@b...net>
W dniu 20.10.2015 o 08:16, Dominik & Co pisze:
> Dzień dobry szanownym grupowiczom,
(...)
> Czekam na odpowiedź, ale skuteczność naprawdę wyjdzie
> na jaw w grudniu...
Ja wiem czy jest sens tak czas marnować? No ale co kto lubi ;)
Ja udałem się do oddziału (dawny BGŻ) i Pani przyjęła dyspozycję
zamknięcie konta szybko, sprawnie i bez zbędnych pytań. Całość trwała
mniej niż 5 min. aż byłem w szoku - żeby tak zawsze było! Tutaj
przyznaje plusa dla BNP-BGŻ. Za 30 dni koniec.
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
3. Data: 2015-10-21 01:21:51
Temat: Re: BNP sprzeciw wobec zmian w taryfie
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"xbartx" n0675m$b71$...@n...news.atman.pl
> Ja wiem czy jest sens tak czas marnować? No ale co kto lubi ;)
> Ja udałem się do oddziału (dawny BGŻ) i Pani przyjęła dyspozycję zamknięcie konta
szybko, sprawnie i bez zbędnych pytań. Całość
> trwała mniej niż 5 min. aż byłem w szoku - żeby tak zawsze było! Tutaj przyznaje
plusa dla BNP-BGŻ. Za 30 dni koniec.
W Paribasie zamykałem 3 konta -- za każdym razem
szybko, bezproblemowo, sympatycznie, z uśmiechem...
--
.`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
4. Data: 2015-10-21 08:02:20
Temat: Re: BNP sprzeciw wobec zmian w taryfie
Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
Dnia 20.10.2015 xbartx <x...@b...net> napisał/a:
> Ja wiem czy jest sens tak czas marnować? No ale co kto lubi ;)
Chciałem i tak w końcu grudnia zamknąć- jeszcze parę groszy z PayU
wpadnie, musiałbym się pofatygować dokładnie na miesiąc wcześniej.
No to, myślę, potestuję czy poważnie traktują to, co w serwisie
transakcyjnym klientom wypisują :-)
Zdawałem sobie sprawę, że może to nie być proste. Do oddziału
musiałem się przejść tak czy tak, reklamacje można popisać
w wolnych chwilach. Taka misja uświadamiająca.
> Ja udałem się do oddziału (dawny BGŻ) i Pani przyjęła dyspozycję
> zamknięcie konta szybko, sprawnie i bez zbędnych pytań. Całość trwała
Co się dziwić- na to panienka z okienka ma procedurę.
--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.
-
5. Data: 2015-10-21 11:31:55
Temat: Re: BNP sprzeciw wobec zmian w taryfie
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:n04m7g$lve$...@n...news.atman.pl...
>Jako że nadszedł czas przejść od słów do czynów, udałem się
>do placówki byłego BNP (obecnie BGŻ BNP) złożyć sprzeciw
>wobec zmian w taryfie.
>I oczywiście panią (notabene kierowniczkę rzeczonej placówki)
>przerosło, jak to można składać sprzeciw wobec zmian i nie
>wypowiadać natychmiast umowy, a przecież ona biedna nie ma
>na to procedury
>Udało mi się przekonać panią do potwierdzenia złożenia pisma
>na kopii. Jako że pani twierdziła, że umowa nie wygaśnie i trzeba
>złożyć osobne wypowiedzenie- od ręki dziś nasmarowałem reklamację
>w pl@net ze skanem dokumentu powołując się na wiadomość z serwisu
>transakcyjnego oraz Art. 29 "Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r.
>o usługach płatniczych" z żądaniem potwierdzenia, że umowa
>wygaśnie w terminie przewidzianym prawem.
A co na to stosowne pismo informujace ?
Bo np BZWBK pisze tak
"Jeśli akceptują Państwo powyższe zmiany, to nie jest potrzebne
podejmowanie żadnych czynności - wprowadzone zmiany będą obowiązywały
od 30 listopada 2015 r.
W przypadku braku zgody na zmiany mogą Państwo:
-złożyć wobec nich sprzeciw w terminie do 29 listopada 2015 r.
(włącznie) - jeśli zgłaszając sprzeciw nie dokonają Państwo
wypowiedzenia umowy o kartę, przestanie ona obowiązywać z dniem 29
listopada 2015 r.
-wypowiedzieć umowę o kartę, której dotyczy zmiana. W tej sytuacji
umowa zostanie rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym, a Bank nie
pobierze z tego tytułu żadnych opłat.
"
J.
-
6. Data: 2015-10-21 12:36:07
Temat: Re: BNP sprzeciw wobec zmian w taryfie
Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
Dnia 21.10.2015 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:
> A co na to stosowne pismo informujace ?
Nie wiem, co to "pismo informujące", ale w serwisie
transakcyjnym w wiadomości o zmianie taryfy bank zawarł
właśnie informacje o skutkach złożenia sprzeciwu bez
wypowiedzenia (wygaśnięcie umowy)- o czym pisałem.
Na razie dostałem "odpowiedź" na reklamację postaci:
"Szanowny Panie,
dziękujemy za nadesłaną korespondencję.
W odpowiedzi uprzejmie informuję, że została ona
przekazana do odpowiedniej jednostki organizacyjnej Banku.
Proszę oczekiwać na odpowiedź w przedmiotowej sprawie."
Zatem oczekuję dalej :-)
--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.
-
7. Data: 2015-10-21 21:44:49
Temat: Re: BNP sprzeciw wobec zmian w taryfie
Od: xbartx <x...@b...net>
W dniu 21.10.2015 o 08:02, Dominik & Co pisze:
> Co się dziwić- na to panienka z okienka ma procedurę.
No tak jak w każdym banku, tylko w niektórych trwa to naprawdę cholernie
długo.
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
8. Data: 2015-10-22 10:52:50
Temat: Re: BNP sprzeciw wobec zmian w taryfie
Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
Dnia 20.10.2015 Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> napisał/a:
> Czekam na odpowiedź, ale skuteczność naprawdę wyjdzie
> na jaw w grudniu...
Dziś dostałem odpowiedź z zapewnieniem, że 27 grudnia
konto jednak zamkną.
"w nawiązaniu do prowadzonej korespondencji uprzejmie informuję,
że złożona przez Pana w oddziale Banku dyspozycja sprzeciwu
wobec proponowanych zmian w Taryfie Prowizji i Opłat skutkuje
wygaśnięciem umowy rachunku z dniem 27.12.2015.
Oznacza to, że potwierdzenie zamknięcia konta będzie Pan mógł
uzyskać telefonicznie lub w oddziale nie wcześniej niż we wskazanym dniu.
Wyjaśniam również, że pisemne wypowiedznie umowy rachunku skutkuje
zamknięciem konta w terminie 30 dni od daty przyjęcia dyspozycji
i może to nastąpić przed 27.12.2015."
No to pierwsza część z głowy. Jeśli pl@net będzie działać
28-go grudnia od ręki złożę kolejną reklamację.
--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.
-
9. Data: 2015-10-22 11:08:53
Temat: Re: BNP sprzeciw wobec zmian w taryfie
Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
W dniu 2015-10-22 o 10:52, Dominik & Co pisze:
> Oznacza to, że potwierdzenie zamknięcia konta będzie Pan mógł
> uzyskać telefonicznie lub w oddziale nie wcześniej niż we wskazanym dniu.
Tylko to telefoniczne potwierdzenie zamknięcia konta koniecznie sobie
wydrukuj i schowaj do szuflady :)
Pozdrawiam
-
10. Data: 2015-10-22 11:24:01
Temat: Re: BNP sprzeciw wobec zmian w taryfie
Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
Dnia 22.10.2015 Miroo <b...@b...brak.i.juz> napisał/a:
> Tylko to telefoniczne potwierdzenie zamknięcia konta koniecznie sobie
> wydrukuj i schowaj do szuflady :)
Rozmowy z bankiem zawsze nagrywam :-)
No i zostawię ze dwa złote na koncie, coby przelew
z tytułem "zamknięcie konta" przyszedł.
--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.