  • 1. Data: 2009-08-04 16:57:22
    Temat: BOŚ oferuje struktury
    Od: "melm" <m...@p...onet.pl>

    http://www.structus.pl/aktualnosci/bos-wchodzi-na-ry
    nek-struktur

    BOŚ, Spółdzielcze i kto jeszcze?

    Co sądzicie o tym, że banki posiadające "takich" klientów wprowadzają na rynek
    lokaty strukturyzowane - produkty z zasady trudne do zrozumienia i
    przeznaczone raczej dla wyrafinowanego klienta.

  • 2. Data: 2009-08-04 17:26:41
    Temat: Re: BOŚ oferuje struktury
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "melm" news:0560.00000ca1.4a786872@newsgate.onet.pl

> [...]
    > lokaty strukturyzowane - produkty z zasady trudne do zrozumienia i
    > przeznaczone raczej dla wyrafinowanego klienta.

    Że są pazerne na kasę i szukają frajerów, których ku mojemu zdziwieniu nie
    brakuje...

  • 3. Data: 2009-08-04 20:05:38
    Od: Oczko <o...@i...pl>

    On Tue, 4 Aug 2009 19:26:41 +0200, "Valdi.Pavlack"
    <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    >"melm" news:0560.00000ca1.4a786872@newsgate.onet.pl

    >rynek
    >
    >Że są pazerne na kasę i szukają frajerów, których ku mojemu zdziwieniu nie
    >brakuje...

    bo to latwa i praktycznie darmowa kasa dla banku, a dla uosia spora
    loteria aby osiagnac cele zawarte w strukturze.

    --
    Oczko

  • 4. Data: 2009-08-04 20:50:13
    Temat: Re: BO? oferuje struktury
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Oczko" news:h15h759qutpmhbrn7e8rd61r40ht7iqoo0@4ax.com

    > bo to latwa i praktycznie darmowa kasa dla banku, a dla uosia spora
    > loteria aby osiagnac cele zawarte w strukturze.

    Nie przeraża Cię to, że ludzie jednak łapią się na te struktury? IMHO dla
    mnie to większa loteria niż kupno jednostek TFI - w przypadku tych drugim
    przynajmniej jako tako można przewidzieć orientacyjny zysk, czego o
    strukturach raczej powiedzieć nie możesz.

  • 5. Data: 2009-08-04 20:56:45
    Od: top <t...@n...com>

    melm wrote:
    > lokaty strukturyzowane - produkty z zasady trudne do zrozumienia i
    > przeznaczone raczej dla wyrafinowanego klienta.

    ROTFL

    "Wyrafinowany klient" to, jeśli uzna taki sposób inwestycji za
    stosowny, sam sobie stworzy strukturę na której zarobi więcej niż w
    banku. A dla "mniej wyrafinowanego" klienta to taka bankowa czarna
    skrzynka z której *może* wyciągnie coś więcej niż włożył, pewnie jest
    atrakcyjna.

  • 6. Data: 2009-08-05 07:31:41
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "melm" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > lokaty strukturyzowane - produkty z zasady trudne do zrozumienia i
    > przeznaczone raczej dla wyrafinowanego klienta.

    Hahahaha.

    Skoro dla "najlepszych i wyjatkowych klientów" są już kredyty gotówkowe z
    RRSO 30% to dla "wyrafinowanych" pozostają już tylko i struktury. :-)

  • 7. Data: 2009-08-05 12:04:32
    Od: "Krasus" <k...@W...gazeta.pl>

    Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> napisał(a):
> [...]
    > przynajmniej jako tako można przewidzieć orientacyjny zysk, czego o
    > strukturach raczej powiedzieć nie możesz.

    A tu się nie zgodzę.

    W dużej części struktur dokładnie wiesz, ile możesz zarobić.

    Np. oparte na opcji call - gdzie zarabiasz X% wzrostu indeksu - w czym
    problem? 45% wzrostu WIG20 - nie widzę niczego skomplikowanego. To w FA nie
    wiesz, w co fundusz wpakuje kasę i czy nie ulokuje jej - będąc bezpiecznym
    pieniężnym - w coś toksycznego.

    Albo struktury na opcjach digital - zarobisz X, pod warunkiem, że spełniony
    zostanie warunek Y. A tym Y jest np., by za rok WIG20 był co najmniej 15%
    ponad wartość startową.

    Podobnie - nie widzę w tym niczego trudnego i złego.

    Owszem, nie brakuje na rynku dupnych ofert, ale to nie znaczy, że wszystkie
    takie są! W struktury można inwestować i w nie zarabiać, trzeba by tylko
    trzymać się paru zasad i nie tracić głowy:)

    pozdrowienia

  • 8. Data: 2009-08-05 12:22:43
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krasus" news:h5bsgg$2jc$1@inews.gazeta.pl

    [ciach]

    OK. To może zapytam inaczej. Pokaż mi na chwilę obecną strukturę, z której
    wyciągnę minimum 5% więcej kapitału już wpłaciłem. :)
    Nie mam dużych wymagań - 5% :)

  • 9. Data: 2009-08-05 13:09:52
    Od: "Krasus" <k...@W...gazeta.pl>

    Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> napisał(a):
    > OK. To może zapytam inaczej. Pokaż mi na chwilę obecną strukturę, z której
    > wyciągnę minimum 5% więcej kapitału już wpłaciłem. :)
    > Nie mam dużych wymagań - 5% :)

    A na przykład Błękitna Energia w Wealth Solutions. Gaz jest IMHO mocno
    niedocenionym surowcem. Wersja III ze współczynnikiem partycypacji 120-170%
    wygląda IMHO bardzo fajnie. Wcześniej WS fajny mieli Speedway II, całkiem
    atrakcyjny produkt - 15% rocznie.

    Konstrukcja Zysków w Noble/Open. Wyniki historyczne ma ten indeks bardzo
    dobre. Najgorszy trzyletni wynik w historii to 14,43 proc. a maksymalny -
    40,04 procent -> taki fundusz stabilnego wzrostu, ale z gwarancją kapitału.

    Co Ty na to? :)

  • 10. Data: 2009-08-05 13:12:20
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krasus" news:h5c0b0$m1k$1@inews.gazeta.pl