  • 1. Data: 2005-12-11 20:08:03
    Temat: BOK inteligo
    Od: "H.wP." <h...@h...com>

    Zadałem dwa razy po jednym pytaniu przez stronę internetową BOK inteligo
    podająć jako formę odpowiedzi e-mail. Czekam już na odpowiedź dwa tygodnie.
    Czy wy też tak długo czekacie ?

  • 2. Data: 2005-12-11 20:28:51
    Temat: Re: BOK inteligo
    Od: "Greg" <g...@i...com>

    > Zadałem dwa razy po jednym pytaniu przez stronę internetową BOK inteligo
    > podająć jako formę odpowiedzi e-mail. Czekam już na odpowiedź dwa
    > tygodnie.
    > Czy wy też tak długo czekacie ?

    BOK nie odpowiada na miale wyslane w weekendy.

    jk

  • 3. Data: 2005-12-11 22:04:06
    Od: "lysiejacy" <l...@s...gazeta.pl>

    > BOK nie odpowiada na miale wyslane w weekendy.

    a na maile wyslanie w dni robocze odpowiada po kilkudziesieciu dniach lub
    wcale - z 3 pytan wyslanych pare tygodni temu - tak dawno ze zapomnialem iz
    je w ogole wyslalem ;) - dostalem odp na 1 - ledwo pare dni temu - jest to
    odp o tyle nie wystarczajaca ze z racji wspomnianej rozbieznosci czasu nie
    bardzo pamietam o co pytalem :)
    na drodze dedukcji doszedlem do wniosku ze bank nie chce aby klienci
    dowiadywali sie czegokolwiek o jego uslugach z prostych odp na proste pytania
    (czyli dostawali wiedze "na gotowo" przy niewielkim wysilku i zaangazowaniu)
    lecz zeby testowali uslugi doswiadczalnie w ciemno i na tej podstawie
    wybierali te najlepsze i rezygnowali z gorszych (uczenie sie na bledach) -
    wiedza zdobyta ta droga jest cenniejsza bo oparta na praktyce i dluzej
    pozostajaca w glowie klienta (ucznia)
    zamiast narzekac na bok inteligo nalezy docenic jego pedagogiczna mondrosc
    (sic!)

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-12-12 06:28:00
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > Zadałem dwa razy po jednym pytaniu przez stronę internetową BOK inteligo
    > podająć jako formę odpowiedzi e-mail. Czekam już na odpowiedź dwa
    > tygodnie.
    > Czy wy też tak długo czekacie ?

    Ja tez czekalem chyba 3 dni na moje pytanie zadane przez formularz
    znajdujacy sie w serwisie transakcyjnym INTELIGO w dziale POMOC, ale mialem
    rowniez taka sytuacje ze na moje pytania e-mail dostawalem odpowiedz
    telefoniczna.

    Leszek

  • 5. Data: 2005-12-12 20:39:43
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    Inteligo wysyłało na ogół szybko,
    natomiast PKO-Inteligo nie wysyła wcale albo conajwyzej oddzwania.
    To tyle z mojego doświadczenia.