  • 1. Data: 2009-05-25 13:35:57
    Temat: BOS Kownacki miodzio :-(
    Od: "u" <...@w...yz>

    "Według Radia ZET, przez działalność Piotra Kownackiego Bank Ochrony
    Środowiska mógł stracić nawet 120 mln zł, w czasie gdy Kownacki - obecny
    szef Kancelarii Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, a w latach 1999-2001
    wiceprezes tego banku - nadzorował w nim inwestycje w długi "
    http://biznes.onet.pl/0,1977131,wiadomosci.html

  • 2. Data: 2009-05-25 15:36:33
    Temat: Re: BOS Kownacki miodzio :-(
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "u" <...@w...yz> napisał w wiadomości
> [...]
    > szef Kancelarii Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, a w latach 1999-2001
    > wiceprezes tego banku - nadzorował w nim inwestycje w długi "

    wkoncu rozbija uklad biznesowo -korupcyjny :)

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !

  • 3. Data: 2009-05-25 16:45:11
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    W NIK-u ;-))
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-05-26 01:18:02
    Od: Michał <r...@x...cy>

    u pisze:
> [...]
    > szef Kancelarii Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, a w latach 1999-2001
    > wiceprezes tego banku - nadzorował w nim inwestycje w długi "

    Sprawa wypłynęła całkowicie przypadkowo po 8 latach i całkowicie
    przypadkowo w trakcie kampanii wyborczej?

    Całkowicie przypadkowo innego, co to rzekomo poszukiwano 2 lata a który
    się nie ukrywał, zatrzymano również przypadkowo w trakcie kampanii
    wyborczej?

    W bajki to ja wierzyłem gdy mały byłym.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 5. Data: 2009-05-26 06:27:14
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ja juz wtedy nie wierzyłem, bo wieczorami słuchalismy Wolnej Europy.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-05-26 07:14:41
    Od: Michał <r...@x...cy>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Ja juz wtedy nie wierzyłem, bo wieczorami słuchalismy Wolnej Europy.

    Ty bluźnierco! Rozumiem, że można nie wierzyć w uczciwych polityków albo
    w liberalizm PO, ale żeby od razu nie wierzyć w Mikołaja?! No bez
    przesady. 8-)

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 7. Data: 2009-05-26 07:18:13
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Raczej w Dziadka Mroza, nie wierzyłem w tego je...go czerwonego sq..syna i już.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2009-05-26 09:17:19
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <r...@x...cy> napisał w wiadomości

    > Sprawa wypłynęła całkowicie przypadkowo po 8 latach i całkowicie
    > przypadkowo w trakcie kampanii wyborczej?

    rozpierd. mnie ten argument (nie dziwi mnie bystrosc osob ktore go podnosza,
    typowe dla tego elektoratu), czyli sugerujesz ze prezydĘt repzrezentuje
    okreslona opcje polityczna w wyborach ?

  • 9. Data: 2009-05-26 09:21:45
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A prezydentowi nie wolno reprezentować okreslonej opcji politycznej - np.
    prezydentowi USiech, prezydentowi Francji, prezydentowi Niemiec, prezydentowi Czech
    lub Słowacji, prezydentowi Ukrainy czy Litwy?
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2009-05-26 10:24:53
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Tue, 26 May 2009 11:21:45 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > A prezydentowi nie wolno reprezentować okreslonej opcji politycznej - np.
    prezydentowi USiech, prezydentowi Francji, prezydentowi Niemiec, prezydentowi Czech
    lub Słowacji, prezydentowi Ukrainy czy Litwy?

    Daj spokój, z mentalnością* Kalego nie wygrasz.

    *która często jest raczej "mętalnością"

    PO potrzebowała szybciutko "pokryć" ostatnie "sukcesy" rządu, bo wybory za
    pasem i coraz marniej kampania buraczana idzie, to łapie sie za stare
    kontakty, o których PT publiczności już prawie udało się zapomnieć. Kryzys
    szaleje, rzeczywistość skrzeczy, służba - nie drużba, "kto raz był w
    kagiebe, ten już nie wyrwie się" itd.

    T.