  • 11. Data: 2009-05-26 10:28:39
    Temat: Re: BOS Kownacki miodzio :-(
    Od: Michał <r...@x...cy>

    wspolna-flaszka.pl pisze:
    > (nie dziwi mnie bystrosc osob ktore go
    > podnosza, typowe dla tego elektoratu)

    :))

    Typowy argument propagandy PO przyklejającej gębę oponentom i przede
    wszystkim PiS-owi. Wszystko co bezkrytycznie nie popiera PO to PiS.
    Pewnie w swojej spostrzegawczości nie zauważyłeś, że dla mnie PO i PiS
    to jednacy populiści różniący się tylko drobiazgami jak to czy Traktat
    Reformujący poprzeć bez sprzeciwu czy ze sprzeciwem udawanym.

    PO ma tyle wspólnego z liberalizmem co "liberałowie" amerykańscy czyli
    po prostu tamtejsi socjaliści. Najpoważniejszą w ostatnich latach
    obniżkę kosztów pracy wprowadziła... socjalna partia PiS. :)

    , czyli sugerujesz ze prezydĘt
    > repzrezentuje
    > okreslona opcje polityczna w wyborach ?

    Nie sugeruję, ja to twierdzę. Chyba nie będziesz próbował nas przekonać,
    że zatrzymanie współpracownika prezydenta wywodzącego się z PiS nie
    uderzy w tę partię. No to chyba nie jesteś aż tak naiwny, czyż nie? :>

    Zatrzymanie kogoś związanego z polityką na dwa tygodnie przed wyborami w
    sprawie sprzed ośmiu lat jest dla mnie sprawą polityczną bez względu na
    dalszy rozwój postępowania karnego.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 12. Data: 2009-05-26 10:59:14
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>

    Michał <r...@x...cy> napisał(a):

    >Najpoważniejszą w ostatnich latach
    > obniżkę kosztów pracy wprowadziła... socjalna partia PiS. :)

    Dlaczego klamiesz? Sprawdz glosowanie w Sejmie.

    > Zatrzymanie kogoś związanego z polityką na dwa tygodnie przed wyborami w
    > sprawie sprzed ośmiu lat jest dla mnie sprawą polityczną bez względu na
    > dalszy rozwój postępowania karnego.

    Juz zamkneli Kownackiego? To nawet Kownacki o tym nie wie jeszcze.

  • 13. Data: 2009-05-26 11:14:01
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Przemek Wrzesinski pisze:
    > Dlaczego klamiesz? Sprawdz glosowanie w Sejmie.

    _Wprowadziła_, czyli zmiany dokonała za swoich rządów. Z całym
    szacunkiem dla "liberalnej" PO, które coś niby się starała, proponowała
    lub popierała, ale nie dokonała nawet tego.

    Mój sarkazm leży w tym, że PO o wiele więcej działań liberalnych
    obiecywała w przeciwieństwie do PiS, po której takich działań trudniej
    wymagać.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 14. Data: 2009-05-26 11:17:07
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    A prezydentowi nie wolno reprezentować okreslonej opcji politycznej - np.
    prezydentowi USiech, prezydentowi Francji, prezydentowi Niemiec,
    prezydentowi Czech lub Słowacji, prezydentowi Ukrainy czy Litwy?

    a czy nie jest sprzeczne z tym co si eogolnie twierdzi (pfu co twierdza
    pisuarzy) ze to rzekomo prezydent wszystkich polakow ?
    Co on bierze udzial w kampani wyborczej, dla mnie taki argument z ich ust to
    czyste prostactwo

  • 15. Data: 2009-05-26 11:17:53
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > Daj spokój, z mentalnością* Kalego nie wygrasz.
    >
    > *która często jest raczej "mętalnością"
    >
    > PO potrzebowała szybciutko "pokryć" ostatnie "sukcesy" rządu, bo wybory za
    > pasem i coraz marniej kampania buraczana idzie, to łapie sie za stare
    > kontakty, o których PT publiczności już prawie udało się zapomnieć. Kryzys
    > szaleje, rzeczywistość skrzeczy, służba - nie drużba, "kto raz był w
    > kagiebe, ten już nie wyrwie się" itd.

    tak tak bo koles od wczoraj jest scigany listem gonczym, a klotnie wszczal w
    sadzie kilka lat temu a nie bezposrednio przed zatrzymaniem

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !

  • 16. Data: 2009-05-26 11:18:21
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    to donosnie kolegi kurskiego.

    A co do Konwackiego sledztwo nie jest prowadzone od wczroaj

  • 17. Data: 2009-05-26 11:33:18
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Tue, 26 May 2009 13:18:21 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > to donosnie kolegi kurskiego.

    nie wiem, czy doniesie...

    > A co do Konwackiego sledztwo nie jest prowadzone od wczroaj

    Oczywiście - od trzech dni. I juz w 2015 zostanie umorzone z powodu braku
    znamion or something, jak zwykle.

    T.

  • 18. Data: 2009-05-26 11:38:39
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Tue, 26 May 2009 13:14:01 +0200, Michał napisał(a):

    > Mój sarkazm leży w tym, że PO o wiele więcej działań liberalnych
    > obiecywała w przeciwieństwie do PiS, po której takich działań trudniej
    > wymagać.

    To już całkiem OT, ale wspomnę, że PO kojarzy mi się z facetem, który
    starając się o rękę wybranki oczarowywał ją, jak to po ślubie będzie
    cudownie, czego to on nie dokona i w ogóle. A kiedy już się zgodziła i ślub
    się odbył, ten siedzi na brzegu łóżka i dalej gada, gada, gada...*

    *niestety, jak wiadomo, żadna analogia nie dopuszcza dowolnie dokładnej
    analizy. W tym przypadku rzeczywisty "amant" zaszedł nas zdradziecko od
    tyłu i czyni wręcz przeciwnie, niż w dowcipie :\

    T.

  • 19. Data: 2009-05-26 12:02:10
    Od: Michał <r...@x...cy>

    wspolna-flaszka.pl pisze:
    > tak tak bo koles od wczoraj jest scigany listem gonczym, a klotnie
    > wszczal w sadzie kilka lat temu a nie bezposrednio przed zatrzymaniem

    Mylisz chyba Piotra Kownackiego z zatrzymanym na podstawie listu
    gończego Michałem B. Czy też nie jestem na bieżąco z aferkami na rynek
    krajowy? :>

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 20. Data: 2009-05-26 12:36:49
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <r...@x...cy> napisał w wiadomości

    > Mylisz chyba Piotra Kownackiego z zatrzymanym na podstawie listu gończego
    > Michałem B. Czy też nie jestem na bieżąco z aferkami na rynek krajowy? :>

    tak chwilowo o tamtym pomyslalem