  • 1. Data: 2009-07-15 11:52:21
    Temat: BOS bank dla frajerow, kto się naciął?
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Chciałem sobie otworzyć konto w bos banku dla testów oczywiscie i zamknac po
    6 miesiącach bezplatnej
    promocji, i co ciekawego znalazłem w toip.

    Po 6 miesiącach konto reklamowane kosztuje 19 zl na miesiąc, jeżeli się
    zrezygnuje wcześniej niż po 9 miesiącach zostanie
    pobrana opłata 50 zł, czyli tak czy inaczej za te konto zapłaci sie minimum
    50 zł.

    Ciekaw jestem czy takie postepowanie jest dozwolone prawem, bo to po prostu
    (biorąc pod uwagę reklamy tv) wprowadza w błąd.

    Na każdym kliencie zarobią conajmniej 30 zł (przy załozeniu za za kuriera
    wybulą 20 choć ztego co pamieta to chyba trzeba osobiście iść podpisac,
    albo pokrecilem banki).

    P.

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 2. Data: 2009-07-15 11:56:10
    Temat: Re: BOS bank dla frajerow, kto się naciął?
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    śmierdzi mi to oszustwem jakiego dokonalo ING (podczas pierwszych kampani TV
    internetowego konta),
    darmowe konta ale oplaty dotyczace karty debetowej skitrane
    (w cenniku tak ujete zostalo ze przecietny czlowiek pomysli ze oplata wynosi
    0 zl), dopiero niedawno
    zamienili sposob oferowania konta, jasno pisząc że placimy za karte jezeli
    nie wykonamy transakcji na pewną kwotę.

    Przypuszczam ze nie ja jeden sie nacialem i nie ja jeden lekko wk. pisałem
    do banku kiedy zobaczylem ujemne saldo
    po kilku miesiacach nieobecnosci w serwisie transakcyjnym. (dwukrotnie
    otrzymalem ten sam szablon z odpowiedza, na dwa rozne
    pytania)

  • 3. Data: 2009-07-15 17:15:02
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 15 Lip, 07:52, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > Na każdym kliencie zarobią conajmniej 30 zł (przy załozeniu za za kuriera
    > wybulą 20 choć ztego co pamieta to chyba trzeba osobiście iść podpisac,

    Czepiasz sie! ;) Na ile zdolalem sie zorientowac, BOS ma szalenie
    nowatorska oferte: zamiast standardowego "Placisz jezeli nie masz
    czegos... (np. 3,000 na koncie)" maja "Najpierw Ci damy 16 zlotych
    odsetek, a pozniej odbierzemy 19 w ramach oplat." Rewelacyjne! I jak
    te 8% super wyglada w reklamach.

    Dziwie sie, ze nie poszli na np. 15% (za pierwsze 3,000 zl) i 33 zl
    oplaty miesiecznej. Jeszcze lepiej by reklamy wygladaly!
    (To o oplacie duzo mniejszym drukiem, oczywiscie) :)