  • 11. Data: 2006-07-11 14:10:27
    Temat: Re: BO| - opłaty za wypłate w bankomatach innch banków
    Od: "Kosmita" <k...@w...pl>

    ..

    >No to już wiesz dlaczego bank zmienił regulamin... skoro nie potraficie z
    głową
    >gospodarować kasą, to bank nie ma zamiaru za to płacić.

    >PS. Wystarczy przecież pobierać kasę raz na tydzień, a nadwyżkę trzymać w
    domu,
    >a nie nosić ze sobą cały czas w portfelu.

    :) no i na czas dotarcia do domu z bankomatu wynajmować ochronę :), po
    wyjeździe na wczasy wracać do domu żeby uzupełnić zapasy gotówki.. wiesz nie
    miał bym nic przeciwko tym opłatom gdyby w mieście były bankomaty gdzieś
    poza odziałami banku.. a to ile razy wypłacam to tylko i wyłącznie moja
    sprawa. Wodę mineralną też mam kupować w takich ilościach żeby starczyło na
    tydzień całej rodzinie, bo sklep ma duże koszty obsługi klienta?

  • 12. Data: 2006-07-11 14:48:50
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    w kazdym razie masz 3 (4) wyplaty z obcych bankomatow gratis i powinienes
    sie z tego cieszyc, bo BOS
    dosc lagodnie potraktowal swoich klientow, czuje ze to sie wkrotce zmieni,
    bo bank
    za to, ze wyplacasz kase z obcych bankomatow musi placic prowizje

    w wiekszosci bankow KAZDA wyplata z obcego bankomatu to 3% min. 5 zł, a jak
    ktos chce
    wyplacac wszedzie zupelnie gratis to ma konto sezam MAX lub inne cudo
    kosztujace 15-20zl

    i jeszcze raz powtarzam skorzystales z promocji przy kredycie, a bank
    rowniez chce zarobic,
    bo to NIE JEST organizacja charytatywna

    inna opcja to zalozenie drugiego konta w banku, ktory ma bankomat w wygodnym
    dla ciebie miejscu,
    wykonasz jeden przelew na to konto i bedziesz mogl wyplacac bez prowizji do
    woli...

    RobertS

  • 13. Data: 2006-07-11 14:57:03
    Temat: Re: BOŚ - opłaty za wypłate w bankomatach innch banków
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    > Oczywiście że nie. Pomyślałem i przed likwidacją konta zapytałem
    > wszystkich
    > świętych czy mają zamiar to zmienić (tak się składa że robie dla nich
    > drukarki i kopiarki). Nikt ale to nikt od góry do dołu nie wiedział nic o
    > tym żeby w (tu cytat znajomych pracowników) "najbliższych latach miało się
    > to zmienić". Śmieszne bo wchodzę dziś na ich stronę a tam oferta EKOKONTA:

    bo skad niby (nawet znajomi) pracownicy oddzialu mieli wiedziec co dla nich
    "szykuje" centrala?
    oferty bankow zmieniaja sie przez caly czas (niestety jest coraz drozej)
    i nic na to nie poradzimy....

    nikt takiego zapewnienia by ci nie podpisal, bo nie ma osoby w banku, ktora
    moglaby zagwarantowac, ze przez 30 lat TOiP sie nie zmieni!!!

    p.s.
    skoro pracownicy faktycznie sa znajomi to bez problemu powinni ci zmienic
    rodzaj
    konta, bo taka decyzje moze podjac oddzial bez konsultacji z kimkolwiek

  • 14. Data: 2006-07-11 15:03:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    hej - a mozesz podeslac skan lub dokladnie przepisac co tam napisali? :)
    Ja zrezygnowalem z wyciagow, a z BOSiowej karty dosc aktywnie
    korzystam... :(

  • 15. Data: 2006-07-11 15:18:27
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > /.../ a jak ktos chce wyplacac wszedzie zupelnie gratis to ma konto sezam
    > MAX lub inne cudo kosztujace 15-20zl

    można mieć jeszcze konto w fortisie za 8pln/mc (7+1)

    nie zmienia to faktu, że nie jest to tanio, ale i nie jest to 15-20 złotych
    płacone za jakość bepehahaha ;)

    janke

  • 16. Data: 2006-07-11 16:05:35
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 11 Jul 2006 16:10:27 +0200, w <e90bgj$5qr$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Kosmita" <k...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > miał bym nic przeciwko tym opłatom gdyby w mieście były bankomaty gdzieś
    > poza odziałami banku.. a to ile razy wypłacam to tylko i wyłącznie moja

    W takim razie w twoim przypadku najlepszym rozwiązaniem byłoby chyba w ogóle
    nie korzystać z bankomatów, przemyśl to...

    Obsługa obcych bankomatów to dla banku potężny koszt, jak mają takiego zdolnego
    klienta co potrafi tak zrobić kilkanaście razy w miesiącu, to i w końcu
    znudziło im się dokładanie po kilkadziesiąt złotych miesięcznie.

    Popatrz na to z innej strony: oszczędzisz teraz na tych swoich codziennych
    spacerach ;>

    Jeszcze możesz spróbować wykończyć Fortis :P

  • 17. Data: 2006-07-11 18:13:41
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >domu,
    >a nie nosić ze sobą cały czas w portfelu.

    Bez sensu. Po to sa karty i bankomaty zeby ze soba nie nosic gotowki ani nie
    trzymac jej w domu. To karty sa dla ludzi a nie odwrotnie.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 18. Data: 2006-07-11 19:15:50
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "Kosmita" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na
    > tydzień całej rodzinie, bo sklep ma duże koszty obsługi klienta?

    Takie życie w ciągłym, strachu potrafi być stresujące.
    Może pora do psychologa?
    Arek

  • 19. Data: 2006-07-11 19:52:07
    Od: bob <1...@x...pl>

    A ja, kurna, dwa miesiące temu założyłem u nich ekokonto do darmowych
    wypłat ... a tu qpa ... czas zmiatać do fortisa ...

  • 20. Data: 2006-07-11 20:59:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > hej - a mozesz podeslac skan lub dokladnie przepisac co tam napisali? :)
    > Ja zrezygnowalem z wyciagow, a z BOSiowej karty dosc aktywnie
    > korzystam... :(

    Zaraz Cię dopadnie połowa pbb z pretensjami, że nie dbasz o rachunek
    ekonomiczny banku. :-))))