  • 1. Data: 2010-08-20 14:36:13
    Temat: BOSBank dba o swoich klientow
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    Własnie dostalem pismo w ktorym bosbank informuje ze dla mojej wygody
    zmienia moja umowe i wprowadza w ekoncie wyjatkowym oplate za
    prowadzenie, to samo z karta do konta.

    Oplaty maja byc wprowadzone od 30 sierpnia, pismo dostalem 20 , czy bank
    moze to robic w ostatniej chwili (informowac) i to listem zwyklym ?

    pozdrawiam
    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 2. Data: 2010-08-20 20:25:51
    Temat: Re: BOSBank dba o swoich klientow
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Kotlet Mielony pisze:
> [...]
    >
    > Oplaty maja byc wprowadzone od 30 sierpnia, pismo dostalem 20 , czy bank
    > moze to robic w ostatniej chwili (informowac) i to listem zwyklym ?

    Może w ogóle nie informować listem...
    Na nowe warunki możesz się nie zgodzić, dzięki czemu nie wejdą one w
    życie. (Oczywiście "w zamian" bank zapewne z automatu rozwiąże z Tobą
    umowę...)

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2010-08-20 20:44:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" i4mocg$kdg$...@i...gazeta.pl

    > Może w ogóle nie informować listem...
    > Na nowe warunki możesz się nie zgodzić, dzięki czemu
    > nie wejdą one w życie. (Oczywiście "w zamian" bank
    > zapewne z automatu rozwiąże z Tobą umowę...)

    Nie kwestionuję, a jedynie pytam. Jest na to jakaś ustawa
    lub inne prawo nadrzędne dla prawa danego banku? Czy może
    takie zachowanie wynika z praw ogólnych?

    (praw ogólnych --> czyli ,,rozumie się samo przez się'')

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2010-08-20 21:14:39
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    > takie zachowanie wynika z praw ogólnych?
    >
    > (praw ogólnych --> czyli ,,rozumie się samo przez się'')

    Art. 384(1) kc.

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2010-08-20 21:37:42